Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat hij de wonde bedoelt. Oppervlakkig dus enkel aan de huid en niet echt e knie

idd. geen echt serieuze problemen in de knie zeg maar.

Nou had dus, even kijken na het NK in juli geen benen meer getraint. Daarbij kreeg ik in Augustus last van een blessure vocht onder men knie, heb toen ook even niet kunnen lopen.. Had in een niet-nuchtere bui ergens tegenaangetrapt knie op slot.... (shameonme) daardoor heb ik lang met vocht onder men knie rond gelopen maandje ofzo..

Tot 3 weken terug geen benen (specifiek) getraind, zit nu weer aardig op niveau. En dan gebeurt dit, en als je dan 2 dagen niet normaal kunt lopen, denk ik gelijk aan het ergste.. maar dit valt dus GELUKKIG wel mee.

Maar ik denk dat het al ver over is en dat ik zelfs zondag weer kan trainen.. en dan voel ik dan wel aan hoe diep ik kan gaan..

Maar iedereen bedankt in ieder geval !! voor de support en het meedenken!

Training vrijdag 17 februari 2006

Pff kom ik op de club aan.. is het carnavalsfeest voor de kleine zooi op zich wel leuk!! maar jah betekent dat het krachthonk vol met stoelen staat :). Klein beetje geimproviseerd. Ik had geen zin in Benchpress dus maar Close grip gepakt..

Endo / Exo

15 kilo

Close-grip Bench Press

Warm-Up
5x60
5x70 (sow gaat lekker) PR!!
5x72 (2 vingers hulp bij laatste 2 reps)

Pull- over DB

5x34
5x40
5x48
5x50 (ja zit dicht tegen het PR aan, ging niet eens moeilijk)

Bend over Rowing

5x60
5x70
5x75 PR

Niet belangrijk, noemenswaardig maar toch gedaan

Bicep werk (BB curl, Bicep Curl). Toen bedacht ik mij nog even dat ik nog wel wat Dips zou kunnen doen. Alleen omdat we geen diprek hebben heb ik het op het (door de club gemaakte Powerrack) breedte van dit ding schat ik op zo 1,20 meter. Dus daar nog wat dips opgemaakt voelde lekker!! 2 setjes totaal afgewisseld met wat chins.

En nu lekker aan de whey-shake, en zodadelijk zonnebank :cool:

Hoeveel sets en reps onder de zonnebank? Nee grapje, goed gewerkt weer. Die pullovers zijn idd flink. Doe zo verder.

Goeie rows ook, strikt gedaan?

Rows zijn niet strikt.. maar doe het op deze manier.. omdat ik dan het gevoel heb dat ik beter bezig ben..
Het niet strikt zijn zit het vooral in het gene dat ik mijn boven lijf een heel klein beetje beweeg.. zou ik het strikt uitvoeren zoals ik dat met maximaal 65 zou kunnen.. dan is het alleen vermoeidheid die het oplevert en volgens mij minder krachtgains..

Ik voer hem uiteraard snel uit (als ik boven in ben met de beweging, dan heeft de BB nog veel snelheid dat ik zelf ook mee omhoog word geholpen.. Waarom doe ik dit dan zo:
Omdat ik voor mijn sport gewoon snelheid nodig heb!!!

goede pullovers en close grip.

nice pr op close grip, nette rows en pull over ;)

Gaat lekker Ari, maar lijkt een beetje korte training. Geen Militaries enzo. En waarom niet gewoon je chins en dips goed afgemaakt dan had je helemaal een super training gehad.

ThnQ: Allen!!

@g-men

Ja er waren nogal wat tijdrovende factoren:

- Kwartier later beginnen door die kleine dreumessen, krachthonk ging wat later open.
- Mijn trainingspartner/spotter, is nogal een lang durige prater, net als zijn vriendin die er bij was.
- Er moest nog gekeken worden in de verschillende, Meterkasten of er krachtstroom aanwezig was, de spotter kon er maar niet overuit dat hij wel prachitge muziek kon toveren en licht installaties en bla bla bla maar had wel stroom nodig.. dus die gaan zoeken..
- Dippen ging niet fastoenlijk stond vol met stoeltjes uit de kantine (door dat feest), ow zie ik nu pas :mad: ik had natuurlijk 2 van die stoelen kunnen gebruiken om goed te dippen haha, maar okay kom ik nu beetje te laat achter..

Buiten dat alles had ik idd gewoon deftig moeten chinnen en Militaries (of in ieder geval schouders doen!!)

Misschien dat ik deze zondag mee pak, omdat ik dan ook al niet veel oefeningen kan doen ivm met Knie. Zondag, Maandag weer knallen!

en morgen om 5 uur der uit om te gaan werken Juuuj ;)

Kruip dan in je bed, knuppel! Als je nu die eerste 3 reps van je bench neemt (andere waren met hulp), is 3x72 dan ook een PR? :)

Weet ik niet Samu, dit was de eerste keer dat ik Close bench deed, ik heb weleens een keer small bench ss extra wide bench gedaan.. is totaal niet te vergelijken. weet zeker dat ik volgende keer 5x72 zou kunnen halen..

Zondag (morgen) nog series van 5
Maandag Pyramide schema Joepie :D hehe

kheb weer wel lekker geslapen, en verwacht voor het uitgaan nog ff tukkie te doen..

Schema Pyramide

voorbeeldjes..

Bankdrukken/Pull over : (10) 5x 3x 2x 1x 1x

Deadlift/Kniebuigen: (10) 5x 4x 3x 2x

Ik heb een trieste mededeling te maken :(

ik kan vandaag geen benen gaan trainen.. Gisteren uitgeweest en alles in Roosendaal werd pas rond 1 uur wakker..

toen bleek dat ik om 2 uur al naar het doopfeest van de jongste telg van de familie moest.. dus tot 6 uur kwijt. Heerlijk gegeten en alles, alleen nu stik ik van de buikpijn, en kom ik er achter dat ik nog zo een 5 uur werk heb aan wat school verslagen die morgen af moeten zijn :eek:

komt misschien goed uit met mijn knie!

Doe het kalm aan jongen, morgen mag je weer rammen. :D

wat doe je hier dan:D jij moet dingen doen voor school:p

Van het forum af dan en hup aan je werk:mad:

Terug
Naar boven