XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Ag ja morgen weer wedstrijd. En ga toch voor een mooi afstand in het 2 Dimensionale!! Liefst verder als die 58.62 van vorige week! Vertrek nu in ieder geval naar de Masseuse toe (nee jongens geen griekse massage of thaise) gewoon om ff mijn onderrug los te krijgen!

Wat doen die hokjes helemaal onderaan mijn Sig eigenlijk??

Klusmier is slimmer dan jij, hij doelde wss op één of andere 4de dimensie, en vertaalde dat naar gewone mensentaal met "binnendoor gaan".

@klus: PM me even, ik ben benieuwd naar je natuurkundige opvattingen hierover

ik heb hier helemaal geen natuurkundige opvatting over; het was gewoon bedoeld als een hele flauwe grap!
:D

• #1.985
Wedstrijd!!

Begonnen met kogelstoten waar ik niet zoveel waarde aan hecht.. mijn record was al 3 wedstrijden achter elkaar 9,97 meter tijd om over de 10 meter te gaan dus :mad:

1e poging 10.07 meter, 2e poging 9,94 3e en 4e poging bijde 10.01 :) dUS pr GEHAALD!

sPEERWERPEN, GOED WEER IDEALE OMSTANDIGHEDEN!!

1e worp 56 Hoog met bout techniek!
2e worp 57 Laag met goede techniek maar waar ik mijn maximale voorwaartse versnelling moet plaatsen ging deze omhoog in plaats van in de werprichting dus jammer
3e worp helemaal niets 55+
4e worp alles of niets.. het werd niets, maar er zal zoveel frustratie in dat hij pas neerkwam na 57.7+ meter. Op zich dus geen slechte afstand. Maar we gingen voor de 60 meter!!! Techniek training van dinsdag wordt belangrijk! Eventjes wat minder wedstrijden en weer meer trainen!

Daarnaast de zweedse estaffette (400-300-200-100 meter met 4 man ;)) Ik liep de afsluitende 100 meter. En moet zeggen dat verliep aardig snel! En we hebben uiteindelijk nog gewonnen!
Ben toch redelijk gefrustreerd met het niet werpen van 60!

mooi man :thumb:

1e poging 10.07 meter, 2e poging 9,94 3e en 4e poging bijde 10.01 :) dUS pr GEHAALD!
Gefeliciteerd!!

sPEERWERPEN, GOED WEER IDEALE OMSTANDIGHEDEN!!

1e worp 56 Hoog met bout techniek!
2e worp 57 Laag met goede techniek maar waar ik mijn maximale voorwaartse versnelling moet plaatsen ging deze omhoog in plaats van in de werprichting dus jammer
3e worp helemaal niets 55+
4e worp alles of niets.. het werd niets, maar er zal zoveel frustratie in dat hij pas neerkwam na 57.7+ meter. Op zich dus geen slechte afstand. Maar we gingen voor de 60 meter!!! Techniek training van dinsdag wordt belangrijk! Eventjes wat minder wedstrijden en weer meer trainen!
Helaas, volgende keer beter!

Daarnaast de zweedse estaffette (400-300-200-100 meter met 4 man ;)) Ik liep de afsluitende 100 meter. En moet zeggen dat verliep aardig snel! En we hebben uiteindelijk nog gewonnen!

Gefeliciteerd!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer van die speer maar in ieder geval gefeliciteerd met je PR op de kogel.
Ik neem aan dat je stoot met 7,25kg?

Jammer van de speer!

• #1.990

Gefeliciteerd!!

Helaas, volgende keer beter!

Gefeliciteerd!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja laten we het hopen!

Jammer van die speer maar in ieder geval gefeliciteerd met je PR op de kogel.
Ik neem aan dat je stoot met 7,25kg?

7,26 ... Via engelse 16 Lbs (ponder) zijn ze op dat voor Nederlanders rare gewicht gekomen...

Jazeker, vind het van de ene kant jammer, ik voelde direct na de 1e worp en het inwerpen dat er veel inzat! Dat het er nu niet uitkwam is jammer, maar maakt me eigenlijk alleen maar gretiger om nog harder te trainen! Baal uiteraard als een stekker, terwijl ik een jaar geleden harstikke blij zou zijn geweest met uitslagen zoals de laatste 3 wedstrijden. Maar mijn doelen liggen inmiddels hoger! En het eerst volgende/voornaamste doel is boven die 60 meter gooien! Dit zal puur op de techniek aankomen! Dinsdag is weer een dag om deze te verbeteren!

Vet filmpje wat me hierzeker bij gaat helpen is dit

[googlevideo]-8698248419978854483&hl=en[/googlevideo]

Zet hem op Arie ! je kan het ! :)

toch nette prestatie hoor Ari, 60 had mooi geweest, waarschijnlijk ging je teveel nadenken tijdens je worp om alles goed te doen ofzo waardoor het juist niet naar je zin liep.

Juist, maak je gedachte helemaal leeg, op het moment dat je 'de ring' in stapt !

• #1.994
Zet hem op Arie ! je kan het ! :)

Zeker weten in die overtuiging leef ik ook nog steeds :)!

toch nette prestatie hoor Ari, 60 had mooi geweest, waarschijnlijk ging je teveel nadenken tijdens je worp om alles goed te doen ofzo waardoor het juist niet naar je zin liep.

Ja het is eerder iets mentaals waardoor ik de techniek verpruts. Ook moet deze door training wat meer ingesleept worden het was op de wedstrijd van gisteren al bijna 2 weken geleden dat ik technische commentaar had gehad op mijn worpen. Wel ben ik bijna dagelijks in mijn hoofd aan het visualiseren hoe de techniek moet verlopen. Maar dan nog kun je moeilijk een 3e persoons afstand op jezelf nemen om te zien wat er nu daadwerkelijk fout gaat. Daarvoor moet er gewoon een goede trainer voor bij staan.

Juist, maak je gedachte helemaal leeg, op het moment dat je 'de ring' in stapt !

IK had meerdere punten in mijn hoofd. Ik moet er gewoon 1 hebben voor ik de worp begin. Nu was het waarschijnlijk teveel Rammen en dit en dat... Rammen komt wel als ik "echt" in vorm bent. Eerst alles fine-tunen dan hoef je ook niet aan zoveel dingen te aandacht te besteden voor je 'de baan' op gaat :).

Een dag later kom ik altijd met veel betere zelf analyses dan op de dag zelf. kon het gisterennacht ook niet helemaal verwerken waarom het nu zo jammerlijk is verlopen. Er had voor mij gevoel simpelweg zoveel meer ingezeten. Alleen ... als... als.. . jaa dan.... (ag dit gevoel heeft iedereen weleens gehad, de afstand op zich is niet eens zo heel slecht.. maar.. maar.. als...)

Een dag later kom ik altijd met veel betere zelf analyses dan op de dag zelf. kon het gisterennacht ook niet helemaal verwerken waarom het nu zo jammerlijk is verlopen. Er had voor mij gevoel simpelweg zoveel meer ingezeten. Alleen ... als... als.. . jaa dan.... (ag dit gevoel heeft iedereen weleens gehad, de afstand op zich is niet eens zo heel slecht.. maar.. maar.. als...)

Klint bekend.....:D

• #1.996
Pff maandag nog even lichtjes Box Squats gedaan toen ik training aan het geven was. en nog even meegedaan met Pull over.. Er stonden wat mensen te kijken en kon het niet laten om ze met 50+ kilo te doen.. Je had ze moeten zien kijken joh ;) Ze waren zelf hortend stotend maar vooral kreunend bezig met 24 kilo...

Gisteren voor het eerst in 2 weken Cafe bezoek gepleegd. Ik miste gisteren na de werptraining wat ontspanning. Moest er even tussenuit en wat is er nu leuker om tussen de toekomstige zustertjes en verpleegstertjes te dartelen. In een Hakker en Kakker feestje! Flink veel lamme wijven ge.... precies ;). Ik heb me deze week wel weer uitgeleefd.. alleen de concentratie na de 3 uur slaap is ietsjes minder op mijn stage nu.... Vanavond heavy duty training wil veel volume gaan draaien op Squats en Pull over en Chins als het dan nog niet te donker is....

Whoei dat zijn de feestjes Ari!!

What the point if you can't have fun ;) Veel sporters vergeten dat :D

Ontspanning is een vereiste...al is een verhaal over zo'n feestje waardeloos zonder foto's natuurlijk! :D

waarom is het zo lang geleden dat je op café geweest bent?

• #2.000
Whoei dat zijn de feestjes Ari!!

What the point if you can't have fun ;) Veel sporters vergeten dat :D

Ja zeker! Ik geniet misschien af en toe een beetje teveel. Vandaar dat ik van 6 februari tot 1 juli geen alcohol nuttig... Ben volgens mij nog niet eens op de helft. Ow jawel ben net over de helft zie ik :rocknana:

Ontspanning is een vereiste...al is een verhaal over zo'n feestje waardeloos zonder foto's natuurlijk! :D

Precies ;)

waarom is het zo lang geleden dat je op café geweest bent?

Had 2 wedstrijden op zondag.. afgelopen 2 weken. Dan ga ik op zaterdagochtend niet werken of Uit...

Terug
Naar boven