- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het is eerder iets mentaals waardoor ik de techniek verpruts. Ook moet deze door training wat meer ingesleept worden het was op de wedstrijd van gisteren al bijna 2 weken geleden dat ik technische commentaar had gehad op mijn worpen. Wel ben ik bijna dagelijks in mijn hoofd aan het visualiseren hoe de techniek moet verlopen. Maar dan nog kun je moeilijk een 3e persoons afstand op jezelf nemen om te zien wat er nu daadwerkelijk fout gaat. Daarvoor moet er gewoon een goede trainer voor bij staan.
5x55 * = (bij laatste rep achterover gevallen door onbalans onderin).
hoe krijg je dat voor elkaar met Front-sqt ?Effe om hier op terug te komen, is er dan geen mogelijkheid om het bijvoorbeeld te laten filmen?
Meestal zie je op die manier toch wel meerdere dingen, en je kan het moment zovaak terug halen als je wil.
Maar denk toch ook zoals de anderen ook zeiden dat er misschien wel teveel in je hoofd omgaat.
Misschien hier eens een andere draai aangeven, makkelijk gezegd dan gedaan.
En op je vraag terug te komen over de hoeveelheid dat je de benen traint, luister in iedergeval goed
naar je lichaam, zolang er nog vooruitgang in zit dan moet het in mijn ogen wel kunnen.
) Komt ook nog eens vakantie bij. 

Aha, mooi zo! Ass to the grassOf ik viel voorover.. kwam er op neer dat ik op een gegeven moment met mijn gat op de grond ging zitten.
Vanavond PowerCleanen![]()

Aha, mooi zo! Ass to the grass![]()
Wanneer komt er nog eens een filmpje van je powerclean?
, verwacht geen record, dat zit er wel in over een paar weken als mijn Full (front of back) flink gestegen zijn.. Vandaag een 3RM van 90 proberen te halen..... wat een evenaring van mijn record zou zijn.. Alleen gaat dat nooit goed. Als ik van te voren hier zeg dat ik dat ga halen.. Of ik moet net als afgelopen zomer zeggen dat ik 200 deadlift ging halen met carnaval in beschonken toestand..
Ben geloof ik niet op mijn hoofd gekomen. Diepte en vorm waren volgens mij best redelijk! Alleen evenwicht is met mijn motorisch patroon.. nog niet okay..Ik verwacht foutloze vormGoed idee vanavond, verwacht geen record, dat zit er wel in over een paar weken als mijn Full (front of back) flink gestegen zijn.. Vandaag een 3RM van 90 proberen te halen..... wat een evenaring van mijn record zou zijn..

we zullen zien
Hoop dat er genoeg licht binnen is als ik ga trainen.. Mijn digitale foto camera is anders redelijk nutteloos..Ja precies zoals Dave Tate het zegt, ben je simpelweg niet Tight.. Ik denk dat het in het feit ligt dat ik zo diep mogelijk wil gaan dus gedeeltelijk ontspannen, maar wel goede vorm houden. Die combi wil nog niet altijd lukken.. Gewicht is namelijk niet zo zeer het probleem..
Ga gewoon iedere week 5 kilo zwaarder dan zal ik de groove over 4 weken wel te pakken hebben en dan naar setjes met 3 herhalingen..
, evenaring PR zonder in 1,5 maand tijd te Cleanen
, techniek is iets vooruit.. maar zit nog steeds veel te hoog met men gat 
)
!!!
.

Comments:
* Mijn pa riep me ff naar binnen hij had wat om te laten zien. Ik heb mijn nieuwe Speerwerp spikes binnen!!!
![]()
- Damn Pull over is in ieder geval weer op niveau en ik had nog wat over.
- De rest is assitentie voor speer...
- Als het goed is binnenkort ook mijn nieuwe speer binnen
- I'm a lucky dude![]()

Lekker zwaar man die dumbbell pullovers, en die shoes zien er vet chill uit.
Nu verwachten we ook dat die speer verder door vliegt he!
Edit: lijkt me ook wel wat dat artikel, sowieso die step up variation al
toevoegen aan me been training.