MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

AvondWedstrijd dinsdag 17 april 2007

god wat een kou vergeleken met afgelopen weekend damn! het was om en nabij de 12 graden tijdens de wedstrtijd (in vergelijking met afgelopen weekend waar het toch minstens 2x zo warm was, enfin jullie kunnen ook de krant lezen ;))

Ik zal het kort houden. 2 worpen over de 57 meter wat op zich uitstekend is! Weer wat kramp in de kuiten gehad. Dus veel gedronken tijdens de wedstrijd! Beste afstand van 57.83 dat is erg goed met deze temperatuur. Uiteraard de wedstrijd ruim gewonnen ;)! Ging allemaal lekker techniek was redelijk tot goed! het waren nog niet de ideale weersomstandigheden. Maar het ziet er voor aankomend weekend veelbelovend uit! Morgen lekker snatchen! Heb wel beetje last van Obliques. Maar erg veel zin in aanstaande zondag, heb er ook lekker de tijd voor om er helemaal naar toe te leven! Dat werkt voor mij altijd goed!

KLASSE Ari ! :eek:

Gaat mooi hier :D
Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Bedankt Leon en Stah~!

Hehehe mooi werk!!

Ik dacht dit weekend al dat de dekker dit keer jij zou zijn op de atletieksite, blijkt het weer je zussie te zijn. :D Anyway als je nu al zo goed bent op dit moment in het seizoen, kan het wel eens jouw seizoen gaan worden. En die van zuslief natuurlijk op de EYOF ;)

Haha de EYOF, het leukste is al dat ze deze wedstrijd 2 jaar terug al heeft gewonnen. Vrij vertaald voor de niet atleten (Europese Jeugd Olympisch Festival). Dit betekent dus dat mijn zusje Europees Jeugd Olympisch Kampioen is in haar categorie. Ze wil dit jaar in eigen land Europees Kampioen van alle Junioren worden zeg maar Europees Kampioenschap voor iedereen onder de 20 jaar.

Het kan nog steeds mijn seizoen worden. Alleen voel ik me vandaag zo belabberd dat ik twijfel of ik niet over een half uurtje naar huis ga. Mijn opgeleverde producten hier op mijn stage zijn net overigens in het overleg wel heel hoog gewaardeerd. Dus de veren zitten deze week wel een beetje in mijn reet ;) Alleen voel ik me nu super Crappy! :shake: :twitch: :hamer: :thumbdown:

• #1.964
Voelde me nog steeds bar zwakjes.. morgen hopelijk revanche!

• #1.965
Voel me nog steeds nog lang geen 100%!!
toch maar gaan trainen.. De slechte/vettige Rookworst van het avondeten heeft me ook al neit veel goeds gedaan!

PowerSnatch
20xBW Squat
8x20
5x40
3x50
3x60
3x3x 63 PR

Pull over DB op onderhoud
5x20
5x30
5x35
3x5x45

Comments:
- Pff wat voelde ik me beroerd. Maar ik kan er toch mentaal voor zorgen om in die 10 minuten die dat snatchen heeft geduurd al die pijn uit te schakelen en helemaal te focussen, om voordat ik dat ding van de grond trek mijn heupen zo laag mogelijk bij de grond te krijgen!
- Snelkracht zit dus wel goed alleen mijn buik joh!
- Nu maar hopen dat NAC van AZ gaat winnen HELL YEAHH!!

goed man kerel!!!

Toch een pr! :thumb:

• #1.968
ja, de wedstrijd dik verloren, maar sinds tijden (had afgelopen weekenden wat wedstrijden) weer bij wat vrienden lekker gechillt dat doet een mens toch ook goed zeg.. Even helemaal ontvlucht aan het Wakker worden, Eten, Stage, Eten, Trainen, Slapen. Eten stage.. etc. ritme ;) Maar goed nu weer slapen later mannen ;) Zin in zondag :D

Zat een beetje te snuffelen tussen de uitslagen, kwam wel een heel bijzonder talentje tegen..

juniore C die 12.00 op de 100m liep!!
staat ook al op de atletieksite

Dan moeten wij flink aan de bak om die voor te blijven

• #1.970
Liep 2 jaar terug al wereldtijden! En ik geef gewoon eerlijk toe. Dat meisje blijf ik niet voor ;)! Dan zou ik eerst 2 maanden op sprinten moeten trainen. En dan is zij ook 2 maanden verder, Ag forget it ;)

Pas als je ergens vind Familie Dekkers over de 55 en de 60 ben ik redelijk tot zeer gelukkig ;)

• #1.973
:roflol:

• #1.976
Ik moest lachen omdat Klusmier, klaarblijkelijk niet wist dat een 100 meter op een recht stuk wordt gelopen :D

Ag jah weer wat geleerd :D

• #1.977
Morgen wedstrijd. Vanavond masseuse! voor mijn onderrug half uurtje.. Maar kreeg net een mailtje van mijn coach..

Zijn zoontjes uiteraard ook speerwerpers en Top van NL kwamen terug van Trainingstage in Portugal en hadden gisteren traininkje met Pull over de oudste haalde 71 en de Jongste 101 kilo!! heb zelf een record van 60 kilo staan van vorig jaar Juli.. Moet dus hard aan de bak!

Ik moest lachen omdat Klusmier, klaarblijkelijk niet wist dat een 100 meter op een recht stuk wordt gelopen :D

Ag jah weer wat geleerd :D
Klusmier is slimmer dan jij, hij doelde wss op één of andere 4de dimensie, en vertaalde dat naar gewone mensentaal met "binnendoor gaan".

@klus: PM me even, ik ben benieuwd naar je natuurkundige opvattingen hierover

• #1.979
Uiteraard. Die 4e dimensie is tijd! Als men die kan verbuigen gaat men sneller. Ware het niet dat we tegelijkertijd beginnen..

Terug
Naar boven