XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Ik heb nog nooit pullover gedaan :P, maar ok, geaccepteerd :D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
haha black rush tis al goed joh ;) No hard feelings. Ik moet niet zo kritisch zijn op jullie posts. De reden dat ik hier mijn log maak, is juist gekomen om commentaar te krijgen van jullie! (maar goed moest me natuurlijk wel verdedigen :))

Kreeg net een paar mailtjes dat er een artikeltje in de krant stond :o

BN / De Stem zei:

Dekkertjes weer lekker bezig met de speer

door Wouter Schelvis

Maandag 16 april 2007 - ATLETIEK - Evelien Dekkers (Achilles) heeft in Amerika opnieuw twee nieuwe records gevestigd. In Arizona kwam ze met de discus tot een nog nooit geworpen afstand van 47.85 meter.

Met de speer staat ze na haar recordworp van 52,84 meter zelfs derde van Amerika. Ook haar broer Arjan wist de speer goed te raken. Tijdens baanwedstrijden in Dongen vestigde hij een nieuw baanrecord bij de senioren met 58.62 meter.
.

Nu weer snel verder met mijn werk als ambtenaar :coffee:, nee drink eigenlijk alleen maar water ;)

Goed bezig kerel, goed bezig :thumbs:

Gaat lekker met jou en je zus, mooi man!

te gek man!

Hoe is het met jou training trouwens Calibre? Al in de buurt van de 70 kilo Powersnatch?

70kg Powersnatch vroeger nog getrokken. Nu al drie tal maand geen OL meer en door rugblessure nu ook al een maand en half geen pulls meer. Volgend jaar als ik in Gent studeer kan ik hopelijk OL bij Goegebuer

• #1.947
Goed bezig kerel, goed bezig :thumbs:

Bedankt man! Inmiddels alweer je zin/tijd om te trainen teruggevonden?

Gaat lekker met jou en je zus, mooi man!

Correctie: Zusje ;)

Ja zeker :D

70kg Powersnatch vroeger nog getrokken. Nu al drie tal maand geen OL meer en door rugblessure nu ook al een maand en half geen pulls meer. Volgend jaar als ik in Gent studeer kan ik hopelijk OL bij Goegebuer

Nog steeds last van je rug blessure dat erg vervelend voor je! Merk je wel vooruitgang?

Yup gaat beter en beter. Bijna hele tijd pistols en glute ham raises blijven door doen en sinds vorige week ook aan het frontsquatten.

Goed bezig beroemdheid! Wordt een mooi seizoen voor je hopelijk.

• #1.950
Yup gaat beter en beter. Bijna hele tijd pistols en glute ham raises blijven door doen en sinds vorige week ook aan het frontsquatten.

Goed om te horen. Met Frontsquatten ga je inderdaad wel wat meer in lijn van de Oly Lifts trainen!

Goed bezig beroemdheid! Wordt een mooi seizoen voor je hopelijk.

:o Ik hoop er ook op ja! Morgen knallen! alleen kan ik mijn gedachten er nog niet echt goed op richten! die andere wedstrijd leefde ik een paar dagen extra naar toe. Ben meer met mijn hoofd bij aanstaande zondag. 1e Competitie wedstrijd in Oosterhout wil daar vlammen!

Veel geluk zondag ! :clap:
Kvind atletiek zowiezo wel shiek, zeker op niveau :bow:

nice dude :D leuk artikel

• #1.953
  • #1.954
AvondWedstrijd dinsdag 17 april 2007

god wat een kou vergeleken met afgelopen weekend damn! het was om en nabij de 12 graden tijdens de wedstrtijd (in vergelijking met afgelopen weekend waar het toch minstens 2x zo warm was, enfin jullie kunnen ook de krant lezen ;))

Ik zal het kort houden. 2 worpen over de 57 meter wat op zich uitstekend is! Weer wat kramp in de kuiten gehad. Dus veel gedronken tijdens de wedstrijd! Beste afstand van 57.83 dat is erg goed met deze temperatuur. Uiteraard de wedstrijd ruim gewonnen ;)! Ging allemaal lekker techniek was redelijk tot goed! het waren nog niet de ideale weersomstandigheden. Maar het ziet er voor aankomend weekend veelbelovend uit! Morgen lekker snatchen! Heb wel beetje last van Obliques. Maar erg veel zin in aanstaande zondag, heb er ook lekker de tijd voor om er helemaal naar toe te leven! Dat werkt voor mij altijd goed!

gefeliciteerd kerel!!!

Gaat lekker man, goed voor je zelfvertrouwen als het steeds lekker loopt.

Gefeliciteerd!

• #1.959

Gaat lekker man, goed voor je zelfvertrouwen als het steeds lekker loopt.

Dank u allen :D! Voel me vandaag alleen wel een beetje erg brakjes. Morning after effect ofzo :) De wedstrijd heeft wel een hoop van mijn Core stabiliteit en kracht gekost merk ik zo. voel me echt een beetje zwakjes en moe. Maar werk uiteraard wel lekker door.

Hehehe mooi werk!!

Ik dacht dit weekend al dat de dekker dit keer jij zou zijn op de atletieksite, blijkt het weer je zussie te zijn. :D Anyway als je nu al zo goed bent op dit moment in het seizoen, kan het wel eens jouw seizoen gaan worden. En die van zuslief natuurlijk op de EYOF ;)

Terug
Naar boven