AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

:haha: Net zoals jij wel eens je staaf mixt :roflol:

Hij zal inderdaad niet vast roesten, dat mixertje van me.... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
:roflol: Haha en dat voor een 2000e reactie in mijn "Trainings" Log :D.

Nee heb gisteren niet specifiek voor eentje gekozen op deze manier, is de kans groter dat ik mijn speertje wat meer kan gaan werken/werpen dit seizoen..

Moest op tijd naar (mijn eigen) bed natuurlijk! Stage gaat gewoon door

Iets meer dan 2 uur gefietst op een rustig tempo!

• #2.006
Traininkje woensdag 25 april

gisteren merkte ik tijdens de Balistics (kogel OH achterover) al dat mijn snelheid niet meer Je van Het was :). Morgen dan maar Squatten vandaag te weinig energie om daar alles uit te kunnen halen. Veel te warm weer moet nog even wennen. Snelheid was vandaag ook niet super had toch een ruime 25 km in mijn benen, wat ik al zeker 2 jaar niet meer gewent ben...

PowerSnatch
10x10
5x30
5x40
5x50
4x55
4x60 zou PR zijn ware het niet dat ik na presste bij laatste 2

Pull over DB
5x17,5
5x25
5x35
5x45
5x50 hehe lekker man

Chins
4x10xBW

Comments:
- Kon geen snelheid maken onderin bij Snatch (ook niet bovenin trouwens :) was al duidelijk na 2e set.. vandaar wat meer op reps getraind. 3x3x65 was niet gelukt
- Pull over begint weer ergens op te lijken! volgende week in ieder geval 1x5x53
- Chins pff na Pull over is het altijd stukje zwaarder :)
- Heb trouwens beetje last van linkeronderarm bovenkant...
- Morgen dan toch eindelijk Fullsquatten en rowen
- Overmorgen Powercleans :mad: :devil:

• #2.007
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je diezelfde vooruitgang staat te wachten, zou dat niet mis zijn! woei

:eek: kan zo meedoen met PL-wedstrijd !

Zijn geen verkeerde gewichten! :eek:

• #2.012
als je diezelfde vooruitgang staat te wachten, zou dat niet mis zijn! woei

Mwah loop natuurlijk al 15 meter achter...
Bench zal de eerste jaren wel gelijk meelopen. Powerclean zit ik nog niet eens in de buurt. Ga nu ik dit zie ook veel meer Full Frontsquatten

:eek: kan zo meedoen met PL-wedstrijd !

Ja zeker, hij was ook wel de sterkste speerwerper van zijn tijd hoor...

As you can tell by Figure 1, Seppo progressed quite
a bit from 1982-89, more than doubling his one-rep max.
Talk about progress. Check out this front squat workout
that he did on December 28, 1986: Front squat 5x60,
2x5x100, 8x5x130!!!, 1x150, 1x160, 1x170, miss 1 x 175,
1x150, 1x155, 1x160, 1x165, 1x170, miss 1x175, 1x150, 1x155,
1x160, 1x165, miss 1x170, 1x150, 1x155, 1x160, miss 1x165,
1x160, 1x160, miss 1x170, 1x150, 1x155, 1x160, miss 1x165,
3x1x150.
His PR for the front squat for that year was listed as
160, so I assume that some of these attempts were not full
depth. Still!! That is an enormous number of sets for that
lift. That was the transition year for the javelin so it is hard
to say what effect this kind of hard work had on his
training. A glance at my notes confirms that this kind of
front squat workout that year was common. No other lift
received this sort of attention at this stage of the season.

Zijn geen verkeerde gewichten! :eek:

Precies hehe :)

:roflol:

Die gast is wel ****ing sterk man, van dat eerste filmpje wat een explosiviteit straalt hij uit daar.

Ja en moet je zijn ogen zien haha...

Hij kreegt standaard een begeleider mee naar kampioenschappen anders ging tie zuipen. Hij stond niet echt bekend om zijn techniek trouwens. Die was bij de rest ook naar behoren. Maar wel om zijn buitengewone kracht! Vooral zijn 3 Jumps en 5 Jumps zijn slecht! zijn 1 Jump is wel redelijk.

Voor de rest was hij na daadwerkelijk iedere wedstrijd teleurgesteld hij had immers geen 100 meter gegooid.. die 96 die vermeld staat was met een speer met achterop een golfbal profiel dat is toen gelijk verboden. Die moet je relativeren naar zijn 90,50 meter die hij uiteindelijk wel heeft gegooid!

Ja en moet je zijn ogen zien haha...

Hij kreegt standaard een begeleider mee naar kampioenschappen anders ging tie zuipen. Hij stond niet echt bekend om zijn techniek trouwens. Die was bij de rest ook naar behoren. Maar wel om zijn buitengewone kracht! Vooral zijn 3 Jumps en 5 Jumps zijn slecht! zijn 1 Jump is wel redelijk.

Voor de rest was hij na daadwerkelijk iedere wedstrijd teleurgesteld hij had immers geen 100 meter gegooid.. die 96 die vermeld staat was met een speer met achterop een golfbal profiel dat is toen gelijk verboden. Die moet je relativeren naar zijn 90,50 meter die hij uiteindelijk wel heeft gegooid!

Lijkt net op die kerel van de adams family hehe ...
Hoe zit dat met die jumps, wat houd dat in? Verspringen toch niet?

Daardoor ging hij natuurlijk ook zuipen, omdat hij in zijn ogen zijn doelen niet haalde.
Wat is nu zo'n beetje de grootste afstand die gegooid word?

• #2.014
Het wereldrecord is 98.48 van Jan Železný. Op dit moment heb je 2 mensen die regelmatiger als de rest winnen dat zijn Tero Pitkamaki (fin) en Andreas Thorkildson (Noor). De een is sterker in zijn onderlichaam, de ander in zijn bovenlichaam, maar in jullie ogen zien ze eruit als Ecto's ;)

Ze hebben allebei een record over de 90 meter. En zijn gedurende een seizoen het meest constant. Andreas Thorkildsen gooide het laatste jaar het beste. Zijn doorbrak was op de Olympische spelen van Athene '04 waar hij won en mij een boel euro's rijker maakte ;)

Welcome Andreas Thorkildsen

Tero Pitkämäki- Official Site 2007

allebei hebben ze trainingsvideo's op de site. die van Thorkildsen spreekt me meer aan omdat hij zelf af en toe eens een training erop gooit met wat commentaar..

Het wereldrecord is 98.48 van Jan Železný. Op dit moment heb je 2 mensen die regelmatiger als de rest winnen dat zijn Tero Pitkamaki (fin) en Andreas Thorkildson (Noor). De een is sterker in zijn onderlichaam, de ander in zijn bovenlichaam, maar in jullie ogen zien ze eruit als Ecto's ;)

Ze hebben allebei een record over de 90 meter. En zijn gedurende een seizoen het meest constant. Andreas Thorkildsen gooide het laatste jaar het beste. Zijn doorbrak was op de Olympische spelen van Athene '04 waar hij won en mij een boel euro's rijker maakte ;)

Welcome Andreas Thorkildsen

Tero Pitkämäki- Official Site 2007

allebei hebben ze trainingsvideo's op de site. die van Thorkildsen spreekt me meer aan omdat hij zelf af en toe eens een training erop gooit met wat commentaar..

Well impressive stats die gasten :)

Wel mooi dat ie (andreas) je vraag ook beantwoordt Ari!!

Ben je er trouwens bij in Lisse?

• #2.018
@ 400mman

Ja zeker het is een sympathieke gast!
Lisse ga ik denk ik niet heen. Wil nog even in de luwte trainen en nog meer zelfvertrouwen krijgen. Kleine wedstrijdjes doen ofzo.

• #2.019
Training donderdag 26 april 2007

Full Front Squat
10x20
5x45
5x55 * = (bij laatste rep achterover gevallen door onbalans onderin)
2x5x65

FullBackSquat
1x65 *
5x65
3x5x75
4x75 *

Lunges
10x20
10x30
10x40
2x10x45

Bent over BB row
5x45
5x55
5x65
3x5x75

Comments:
- Squatten met vallen en opstaan.. damn weet niet wat er was, probeerde dieper te gaan als anders en nog meer houding te letten, wat er voor zorgde dat ik soms gewoon omviel.. gelukkig goed squat rek..
- Pff merk toch wel dat ik veel mijn benen heb gebruikt..
- Lichte spierpijn gedurende de hele week al (

zondag sprinten,
maandag box squat,
dinsdag sprongen en plyo's,
woensdag powersnatch.
vandaag weer squatten
morgen powercleanen....

is dit nu allemaal wel zo verstandig...

je verbeterd enkel met vallen en opstaan hé ! :D
techniek is heel belangrijk.
mss ligt het aan mij maar volgens mij belast je je benen wel redelijk zwaar gedurende de week, niet overdreven veel volume per dag maar wel elke dag

Terug
Naar boven