uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*kuch*Al met al niet ontevreden filmpjes volgen later nog, techniek is iets vooruit..

Ja Youtube deed naar. Hij zal inmiddels wel op Youtube staan.. Het waren nog niet de powerclean waar ik op gehoopt had.. Maar Seppo Raty zijn techniek zoog ook
maar hij had wel 140+ op mijn leeftijd
Over een tijdje moet deze link werken

Filmpjes gezien! zeker wat nieuwe inzichten gegeven.. Zeker wat betreft de hoogte van de Heupen in de start positie, mijn doel was altijd om deze zo laag mogelijk te krijgen.. (vandaar dat wiegen..!

Ik haat trouwens Gayle Hatch die ouwe met zijn stomme stok en die lilliputer die super goed is! Vind het goed dat ze helpen, maar de filmpjes laden zo ontzettend traag, en echt aandachtspunten noemt hij niet op!
Deze daarentegen vond ik geweldig!
NSCA - Performance Analysis Video
haha, heerlijk he, hoe je kapot gaat van die light weights met snatchen! Gotta love it!
1RM is 65 3x3RM 63 5x5RM = 55, Volgende week gewoon weer wat gewicht addenMeer de oude leraar met zijn lineaal die staat te wijzen, al voer ik de powerclean wel zo uit
als op het filmpje van Gay Hatch, ik zak niet meer zover terug naar beneden zoals bij NSCA.
Pr van de powerclean lag op 2 x 90 kg volgens mij, maar doe hem maar heel af en toe.
. Respect voor de gozert die al het werkverricht..Ari!!
Dit kan beter hoor! (niet dat ik een pro ben)
- til het gewicht langzaam tot je knieen omhoog en strek dan pas snel uit.
- Als je een riem om zou hebben moet je daar mee bijna tegen je stang komen;
- hou je armen gestrekt, wacht toch het gewicht omhoog vliegt.
Anders had ik wel gevraagd of ik mijn eigen sectie kon krijgen waar iedereen mijn fabuleuze techniek kon komen leren 
Wat je zelf al zegt, let op je 2nd pull.
Vanaf de heupen versnellen, ik bounce 'm zelf altijd op m'n heupen.

, en reactief hoog kaatsen 4x8
!!