XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Zo en wat een spierpijn in mijn kuiten! Dit moet het wel het verschil gaan maken :D!!! Vanavond goede techniek Powercleanen en "Zwaar Squatten" Allebei met nieuwe aandachtspunten!

Ik moet hier op stage wel sneaky doen om op DPLF (dutch powerlifting forum) te kunnen posten

Heb je eigenlijk de steve backley cd??

• #2.063
De DVD bedoel je met zijn zandzakken :). Heb hem vaak gezien.. keer of 3.
1 keer met een seminair door Jan Porspricil.. (trainer van Jan Zelezny WR 98.48) en 1 keer met Backley en (mick) Hill in het Olympisch Stadion (Amsterdam). Daarnaast nog 1 keer na een training.. Maar heb hem niet zelf in bezit. Zoveel waarde hecht ik er niet aan..

• #2.064
Training zaterdag 5 mei 2007

PowerCleans.. 'nd Cleans.. 'nd some Cleans

5x20
5x45
3x55
3x65
<<3x65
8x3x80
8x0x90???
1x90 >>

Comments:
- Techniek verbetering gaat zich op den duur wel uitbetalen
- Gelet op het stilhouden van de heupen.. langzaam strekken tot de heupen dan bij de 2nd Pull exploderen.. helaas wil dat allemaal nog niet zo vlotten.. En het zal er wel eerst in moeten slijten alvorens ik weer records ga halen :D
- Godver wat was het zuur om die 90 niet op mijn schouders te kunnen leggen...
- Filmpjes komen over een half uurtje..
- Voelde me niet zo sterk vandaag. zodadelijk eten en weer trainen
- Owjah keer of 6 mijn knieen gestoten.. Die zijn morgen weer dik...

Laatst bewerkt:
dude, dit ziet er zoveel beter uit!

Het is duidelijk te zien dat je vrijwel alles uit de 2e pull haalt.

• #2.067
dude, dit ziet er zoveel beter uit!

Bedankt! Ook deze kritiek is welkom

Het is duidelijk te zien dat je vrijwel alles uit de 2e pull haalt.

Ik heb ook gedurende 2 jaar Hang Cleans gedaan.. daar kon ik eerst altijd 15 kilo meer mee dan mijn Clean from Floor.. Dus eigenlijk niet zo gek.. en ik wilde mijn 1st Pull rustig doen.. om in de goede houding te blijven.. Dat kun je vooral zien op de 3x65... Speed Deadlifts lukten ook met 140 in de winter.. dus dat is het probleem niet..

• #2.069
Whaha die psyching up is belachelijk bij die 1x90 :) maar wat wil je na 8 keer failen ;) en in je eentje met alleen maar van die scheit muziek.. "Love you" dit en" Want you back" kwijlerij muziek...

Whaha die psyching up is belachelijk bij die 1x90 :) maar wat wil je na 8 keer failen ;) en in je eentje met alleen maar van die scheit muziek.. "Love you" dit en" Want you back" kwijlerij muziek...

die psyching up was wel vermakelijk ja :D

• #2.071
2e Training zaterdag 5 mei 2007

Pull over DB

5x25
3x35 Godver Irritatie aan binnenkant onderarm :mad: geen zin in blessures.. dus maar gestopt wat nu?

Chins
3xBW (damn ik vlieg!!!)
3xBW+10
6x3xBW+20
1xBW handen zaten tussen mijn borst en navel :P dat is pas speed :D

Pull over Hammer Grip 2 dumbbells = de Pull over Ari70
5x7
5x10
5x12,5
5x15
5x17,5
4x5x20
uiteraard allemaal PR ;) is toch nog steeds 40 kilo dat je boven je hoofd tilt.. Rechts had (veel) meer moeite dan links.. (ben ook links ;))

Toen wat Breezer shit, er moeten uiteraard wijven versierd worden! Het is immers zaterdagavond! Zelfs Flyes waren niet uit den boze! Ook nog wat Bicep shit maar toen kreeg ik kramp in mijn hoe kan het ook anders polsen.. hehe :). Morgen mijn rug nog eens onderhanden nemen..

Comments:
- Met de Pull over Hammer Grrip 2 Dumbbells (Pull over Ari70) Heeft u geen last van u polsen! Omdat u deze in de hammer grip hanteert! Bestel de DVD via 0909-AriPullover!!!!
- Tussen de trainingen door ook wat Strongman Grip shit gedaan doormiddel van Golfplaten sjouwen, vandaar de kramp in de polsen..
- Geen normale pull over ik heb dus last van een licht geirriteerd peesplaat.. had er dinsdag op de werp training ook even last van... Uitkijken dus.. ik heb nog wat reverse wrist curls gedaan..

Goede training kerel! Nette chins man! :thumbup:

• #2.073
Dankjewel ;)

relaxt!! Was het stappen leuk??

• #2.075
Het was weer genieten ;)

Zoals al gezegd, nette chins.

Goeie chins!
Die powercleans zien er ook al een stuk beter uit, nu nog explosiever worden, juist in die 2nd pull.

Kan zijn dat de filmpjes onduidelijk zijn maar het lijkt alsof je armen te veel buigen.

HAHAHA Strong-man-grip-shit, niet slecht voor een speerwarrior ! ;)

Het ziet er echt veel beter uit ari!!
Ik denk ook dat je armen echt moet laten hangen, misschien zelfs bewust. Als je benen maar hardgenoeg trekken vliegt dat gewicht omhoog en buigen je armen vanzelf.

Terug
Naar boven