400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan zijn dat de filmpjes onduidelijk zijn maar het lijkt alsof je armen te veel buigen.
HAHAHA Strong-man-grip-shit, niet slecht voor een speerwarrior !![]()

Het ziet er echt veel beter uit ari!!
Ik denk ook dat je armen echt moet laten hangen, misschien zelfs bewust. Als je benen maar hardgenoeg trekken vliegt dat gewicht omhoog en buigen je armen vanzelf.

Je hebt het deftig geanalyseerd daarvoor dank! Toen ik in Slow Motion tijdens mijn training mijn eigen beweging bekeek. Viel mij dit ook al op! Heb er wel nog op gelet.. Maar kreeg het niet voor elkaar.. De methode hiervoor lijkt me om meer op 1st Pull te richten tot en met de PowerShrug?
En bedankt, mag ik zo vrij zijn u te vragen waar u precies op doelt![]()
Lekker bezig man ! Sucses met je wedstrijd ! 
- Tussen de trainingen door ook wat Strongman Grip shit gedaan doormiddel van Golfplaten sjouwen, vandaar de kramp in de polsen..

Ja maar nu wel een pijnlijke knie en bloeduitstortingen op me trapsTevens ook gevoelige ellbogen en polsen
. OWjah ik had mijn oblique nog niet genoemd hè. Zaterdag mogelijk wedstrijd.

De voormalige
juniorenkampioen gewichtheffen[/U] wordt al jaren als een potentiële topper
gezien.

Daar is mijn Nemeth 70 wat beter in.. Maar die is wat minder stug en verliest daardoor wat meer kracht door trillingen.Speer die ik heb gekocht voor de geinterreseerden Nemeth 80 (800 gram)
Excellent mid character competition javelin. International level. Good compensation in case of inaccurate release
Van die compensatie bij inaccurate afworp is niets waar Daar is mijn Nemeth 70 wat beter in.. Maar die is wat minder stug en verliest daardoor wat meer kracht door trillingen.