AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

HAHAHA, laat maar :D
Ook je speertje gooi je verder !

ben wel benieuwd wat die bill zijn sterretje je nu weer op gaat leveren!

A ster is born ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
mooie wedstrijd, veel succes met bill starr hé :)

Dank U!

HAHAHA, laat maar :D
Ook je speertje gooi je verder !

Uiteindelijk wel daar twijfel ik nog steeds niet aan!

ben wel benieuwd wat die bill zijn sterretje je nu weer op gaat leveren!

Iets minder dan vorige keer.. Omdat ik nu maar 7 weken doe misschien maar 6 weken..

Who Knows ;)

• #2.145
Training maandag 21 mei 2007

Ari St*RR "Billij BoY"

Powerclean
5*65
5*70
5*73
5*78
0*87 \ foutj
1*87 /
5*83

Pull over DB
5*38
5*40
5*43
5*46
5*49

Parallel Squat
5*5*85

Comments:
- Alleen werksetjes vermeld
- Godver wat een k*t stang om te cleanen.. hij draait niet (amper)..en er zit speling op
- Flink zweten :) benauwd dagje vandaag, Squatten thuis gedaan...

mooie training, als de sleeves niet goed draaien wat krijg je dan? Bar die in je handen probeert te draaien?

Het was idd vies warm!
Alleen die squats zijn te gay voor woorden.. COME ON!!!! :whip:

• #2.148
  • #2.149
Owjah voor mij nog wat onverwacht nieuws.. Mijn zusje die op het moment studeert in de States.. En ook daar lekker kan trainen.. met alle begeleiding en dergelijke. Heeft gisteren of daar straks??? de beslissing genomen om na 1 jaar haar studie daar te staken. En naar Nederland te komen om te blijven. Ze heeft teveel last van heimwee

Godver wat een k*t stang om te cleanen.. hij draait niet (amper)..en er zit speling op

Haha, komt me ook bekend voor! Erg lekker voor de polsen is dat.

Owjah voor mij nog wat onverwacht nieuws.. Mijn zusje die op het moment studeert in de States.. En ook daar lekker kan trainen.. met alle begeleiding en dergelijke. Heeft gisteren of daar straks??? de beslissing genomen om na 1 jaar haar studie daar te staken. En naar Nederland te komen om te blijven. Ze heeft teveel last van heimwee
Staakt ze haar studie, of komt ze voor een (langere) tijd terug? Die heimwee kan ik me wel wat bij voorstellen. Leven kan soms best eenzaam en anders zijn daar.

Best begrijpelijk van je zussie!

Tis net een mens ;) Alleen met een bijzondere gave! Hier in de regio (nederland en omgeving) zijn denk ik alleen weinig mensen die haar nivo halen. Het valt niet altijd mee om in het buitenland te trainen. Ik genoeg loopers die het ook gedaan hebben. Sommige enthousiast, sommige minder.

Bedenk maar zo: "what's the point if you can't have fun". Niet alleen de sport telt, ja als de ander omstandigheden kloppen word sport pas belangrijk. Ik sluit niet uit dat ze hier verder gaat gooien, als ze hier weer een beetje in haar vel zit komt dat vanzelf!

Overigens gooide men. Greer dit weekend 90.71m!!

• #2.153
Staakt ze haar studie, of komt ze voor een (langere) tijd terug? Die heimwee kan ik me wel wat bij voorstellen. Leven kan soms best eenzaam en anders zijn daar.

Ze deed daar vrij algemeen jaar.. Eenzaam was ze zeker. En anders inderdaad grote verandering. Weinig bekenden waar ze zomaar heen kon. Blijkbaar is haar topsport mentaliteit minder sterk als haar drang naar haar familie en dergelijke. Haar doel is London 2012 en korte termijn doel EJK Hengelo 2007.. Ik weet zeker dat ze het inzich heeft om daar goed te presteren. Maar of het te combineren valt met een studie op Universitair niveau in NL... Ze mag zelf de keuze maken..

Best begrijpelijk van je zussie!

Tis net een mens ;) Alleen met een bijzondere gave! Hier in de regio (nederland en omgeving) zijn denk ik alleen weinig mensen die haar nivo halen. Het valt niet altijd mee om in het buitenland te trainen. Ik genoeg loopers die het ook gedaan hebben. Sommige enthousiast, sommige minder.

Bedenk maar zo: "what's the point if you can't have fun". Niet alleen de sport telt, ja als de ander omstandigheden kloppen word sport pas belangrijk. Ik sluit niet uit dat ze hier verder gaat gooien, als ze hier weer een beetje in haar vel zit komt dat vanzelf!

Precies

Overigens gooide men. Greer dit weekend 90.71m!!

• #2.154
Training met trainer ging niet door.. (daar ging mijn enige training met trainer dan in rook op..) Dus zelf maar werpen..

3x56.. (ging wel aardig techniek puntjes aangedacht en de rest ging eigenlijk vanzelf.. toch wel wat schone loopstertjes geimponeerd ;)) Train namelijk normaal niet op de eigen baan met de speer :D...

• #2.155
Kleine aanpassing gedaan. Benieuwd of ik die Push Press red...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.156
Training woensdag 23 mei 2007

PowerSnatch
5x5x57 PR

Push Press 1e keer
5x20
5x45
4x3x65

inmiddels naar huis en 1 uur later :o
Parallel Squat
20x20
8x55
5x5x75

Comments:
- Damn doodgaan op Snatch, You got to love that ;)
- Push Press damn mijn timing was echt OFF!!! en shirt zonder mauwen een oly stang op laten zakken is ook niet alles.. k*t grip strepen..
- Morgen sprongtraining!

wtf dude, je powersnatch is bijna gelijk aan je squat. Daar moet je hard aan werken hoor

• #2.158
wtf dude, je powersnatch is bijna gelijk aan je squat. Daar moet je hard aan werken hoor

Dat is ook de bedoeling dat die omhoog gaat! Hard werken doe ik na 1 juli :) Bill Starr voor squat en Deadlift gaan lekker.. Bench werkt gewoon niet zo goed voor mij met Bill Starr.. Natuurlijk heeft Pull over ook meer affiniteit.. Het doel om met 40 kilo te kunnen chinnen staat ook nog steeds!

Mijn parallel squat en deadlift lopen ook niet in verhouding... op dit moment 1:2 ;) Dus wellicht dat mijn squat zeer binnenkort flink gaat stijgen ;). Maar op dit moment is snelkracht mijn hoofddoel. Jammer dat ik die Push Press niet in 1 training onder de knie had.. Misschien volgende keer maar Back Jerken ;)

• #2.159
Sprong/Sprint training gedaan

ging aardig.. maar nog lang niet tevreden

7.50 met 3 sprongen. in je uppie is het moeilijk om je zelf op te naaien! 7,60 is pr..

sprintje van 60 meter krap gewonnen van iemand die net met zijn training begon.. ik was toen al kapot!

• #2.160
Training vrijdag 25 mei 2007

Parallel Squat
5x70
5x75
5x80
5x85
5x92,5

Pull over Dumbbell
5x5x46

PowerClean
5x5x77

Comments:
- Was beetje bang voor de squat maar viel gelukkig mee ;)
- Pull over geen last van mijn onderarmen dus dat is mooi! wel last in het dagelijks leven van die Pushpress aan een peesje in mijn rechterarm (niet boeiend dus ;))
- PowerClean Damn wat een zweet en hijg partij werd dat man, voelt bijna net zo goed als coïtus bij het wegleggen na de laatste rep ;)

Terug
Naar boven