- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben wel benieuwd wat die bill zijn sterretje je nu weer op gaat leveren!

benauwd dagje vandaag, Squatten thuis gedaan...mooie training, als de sleeves niet goed draaien wat krijg je dan? Bar die in je handen probeert te draaien?
Het was idd vies warm!
Alleen die squats zijn te gay voor woorden.. COME ON!!!!![]()
de beslissing genomen om na 1 jaar haar studie daar te staken. En naar Nederland te komen om te blijven. Ze heeft teveel last van heimweeGodver wat een k*t stang om te cleanen.. hij draait niet (amper)..en er zit speling op
Staakt ze haar studie, of komt ze voor een (langere) tijd terug? Die heimwee kan ik me wel wat bij voorstellen. Leven kan soms best eenzaam en anders zijn daar.Owjah voor mij nog wat onverwacht nieuws.. Mijn zusje die op het moment studeert in de States.. En ook daar lekker kan trainen.. met alle begeleiding en dergelijke. Heeft gisteren of daar straksde beslissing genomen om na 1 jaar haar studie daar te staken. En naar Nederland te komen om te blijven. Ze heeft teveel last van heimwee
Alleen met een bijzondere gave! Hier in de regio (nederland en omgeving) zijn denk ik alleen weinig mensen die haar nivo halen. Het valt niet altijd mee om in het buitenland te trainen. Ik genoeg loopers die het ook gedaan hebben. Sommige enthousiast, sommige minder. Staakt ze haar studie, of komt ze voor een (langere) tijd terug? Die heimwee kan ik me wel wat bij voorstellen. Leven kan soms best eenzaam en anders zijn daar.
Best begrijpelijk van je zussie!
Tis net een mensAlleen met een bijzondere gave! Hier in de regio (nederland en omgeving) zijn denk ik alleen weinig mensen die haar nivo halen. Het valt niet altijd mee om in het buitenland te trainen. Ik genoeg loopers die het ook gedaan hebben. Sommige enthousiast, sommige minder.
Bedenk maar zo: "what's the point if you can't have fun". Niet alleen de sport telt, ja als de ander omstandigheden kloppen word sport pas belangrijk. Ik sluit niet uit dat ze hier verder gaat gooien, als ze hier weer een beetje in haar vel zit komt dat vanzelf!
) Train namelijk normaal niet op de eigen baan met de speer
...

wtf dude, je powersnatch is bijna gelijk aan je squat. Daar moet je hard aan werken hoor
Bill Starr voor squat en Deadlift gaan lekker.. Bench werkt gewoon niet zo goed voor mij met Bill Starr.. Natuurlijk heeft Pull over ook meer affiniteit.. Het doel om met 40 kilo te kunnen chinnen staat ook nog steeds!
Dus wellicht dat mijn squat zeer binnenkort flink gaat stijgen
. Maar op dit moment is snelkracht mijn hoofddoel. Jammer dat ik die Push Press niet in 1 training onder de knie had.. Misschien volgende keer maar Back Jerken 

)