AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Feliciteerd je zussie maar met de NCAA ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Ja zal ik doen hoor :)!

Hoe weet je het trouwens?
Ze was niet zo blij met de wedstrijd.. Ze komt net uit een andere blessure.. en heeft nog wat techniek problemen. Maar ik heb haar verzekerd dat wanneer ze terug komt hier geen problemen meer gaan liggen!

Ik hou het nieuws bij ;) En de NCAA is wel ff een van de meest prestigeuze wedstrijden van amerikam mooi gedaan dus!

• #2.164
Jup het Nationaal Kampioenschap voor studenten.. En aangezien er geen atletiek clubs zijn daar (alleen Universities en College's waar men atletiek beoefend).. Eigenlijk de belangrijkste wedstrijd voordat je aan de Olympic Trials mee mag doen..

Morgen ga ik wedstrijd in Hulst gooien..

Nog even nieuws van een (ex) trainingsmaat van me hij heeft op het Europees Kampioenschap voor Club Teams: een dik PR gegooid.. in zijn 2e wedstrijd van het seizoen.. zijn PR waar hij dit seizoen mee begon was net onder de 66 meter.. in zijn eerste wedstrijd gooide hij 69.5 en nu werpt hij gewoon al dik 70 meter .. 71.40 meter.. zijn naam Bjorn Blommerde. ook van zijn jongere broertje gaan we nog heel wat horen!

De tweede man in jaren die in nederland de 70m grens breekt als ik het goed heb toch? En limiet voor EK <23 die limiet is geloof ik 70.31m

Iig 9e allertijden in nederland :D

• #2.166
Hehe.. Jup het is nogal stom hij verjaart op 17 december (1984).. was hij 2 weekjes later geboren dan mocht hij starten op het EK <23.. De B-limiet (geboren in 87) is inderdaad zo rond die buurt (70.13 2x) maar ik geloof dat mijn leeftijd (86 of ouder) 71,85 meter wordt gevraagd... (A-limiet)

Mijn zusje heeft ook aan de limiet voldaan voor het Europees Kampioenschap Onder 23.. Maar van de bond mogen er alleen mensen die 20 zijn.. dus niet van 19;) Nu kan ze zich helemaal richten op het EK voor Junioren hier in Nederland :D Waar ze uiteraard mega ver gaat gooien met de Speer.. en waarschijnlijk ook met de Discus.

Ik ben zo naar de wedstrijd in Hulst waar ik vorig jaar mijn beste Jaar Prestatie heb gegooid. Ik was waarschijnlijk het beste opgewassen tegen de vervelende kl*te wind die er toen stond! Nou voor vandaag is er niet zo'n topveld als toen. Maar wel die irritante wind. Wish Me The Best Damn Luck!!!! Ari gaat ervoor!

Laatst bewerkt:
Hehe.. Jup het is nogal stom hij verjaart op 17 december (1984).. was hij 2 weekjes later geboren dan mocht hij starten op het EK <23.. De B-limiet (geboren in 87) is inderdaad zo rond die buurt (70.13 2x) maar ik geloof dat mijn leeftijd (86 of ouder) 71,85 meter wordt gevraagd... (A-limiet)

Mijn zusje heeft ook aan de limiet voldaan voor het Europees Kampioenschap Onder 23.. Maar van de bond mogen er alleen mensen die 20 zijn.. dus niet van 19;) Nu kan ze zich helemaal richten op het EK voor Junioren hier in Nederland :D Waar ze uiteraard mega ver gaat gooien met de Speer.. en waarschijnlijk ook met de Discus.

Ik ben zo naar de wedstrijd in Hulst waar ik vorig jaar mijn beste Jaar Prestatie heb gegooid. Ik was waarschijnlijk het beste opgewassen tegen de vervelende kl*te wind die er toen stond! Nou voor vandaag is er niet zo'n topveld als toen. Maar wel die irritante wind. Wish Me The Best Damn Luck!!!! Ari gaat ervoor!

nou succes dan he binkie

• #2.168
Hehe die RIEJOE toch ;)

Wedstrijdverslag

Vandaag veel getwijfeld of ik zou gaan.. Met dat jammerlijke regenachtige weer..

Inwerpen.. Ging niet zo goed.. klopte niet veel van in de techniek en kon amper snelheid maken..

1e Worp: 52 bang van de lijn.. en kroop in elkaar
2e Worp: 48 :o, linker voet bleef haken, rug beetje pijn gedaan
3e Worp: 54,5 stabiel gegooid
4e Worp: 56 ietsje harder
5e Worp: techniek was zaad
6e Worp: Volle Bak Aggressie!! deed van alles verkeerd 56,5.. nog wat

Morgen na bijna 3 weken weer eens techniek training! want constant weten dat je alles verkeer doet en 56 halen is niet zo fijn als je weet dat er zoveel meer inzit!

• #2.169
Na de wedstrijd nu een training (gekkenwerk maar goed... I did it)

Parallel Squats
5x5x90

Pull over DB
5x40
5x43
5x46
5x49.5
5x52

PowerClean
5x65
5x72,5
5x77,5
5x82,5 PR (opgedeeld als 3x 1x 1x met iedere keer even recht staan bij die singles en gelijk weer pakken)
5x87,5 PR 2x 1x 1x 1x

Comments:
- Squats waren traag en easy.. kon er niet veel pit ingeven..
- Pull overs waren erg zwaar vandaag! De set met 49.5 kilo ging het gemakkelijkste raar genoeg..
- Cleans are not maded for doing 3< maar goed ik moet nog ff 1,5 weekje een basis leggen!
- Morgen eindelijk weer techniek speer training!
- Aardige training zo naar een wedstrijd waarin ik ook veel heb gegeven!

hele nette cleans! inderdaad gewoon max bij triples houden joh... vind het eigenlijk vreemd dat bill ze tot 5 en vrijdag zelfs tot 8 laat lopen hmzz

• #2.171
nee ik doe wel Advanced dus hoef er geen 8 herhalingen mee te zeulen :D

ah, betere werk dan :)

Bill deed ook geen 8 hoor.. die back-off set moest je niet doen op vrijdag.. alleen de zwaardere triple.

lol okee... had ik niet helemaal goed begrepen dan... 2 keer gedaan geloof ik, werd echt ****ing misselijk :P

• #2.175
Okay zal er voortaan aandenken..

For God's Sake... waar hebben jullie het over?

Waar blijft die 60:(

Goed dat je toch getraind hebt!

• #2.177
ik vraag me hetzelfde af.... Vanavond op de training zal ik toch wel te horen krijgen wat er aan schort..

Klote voor je Ari dat het allemaal niet zo lekker loopt, waar ligt je PR voor het speerwerpen op momenteel?
De powercleans zijn echt zeer netjes, weet nog dat ik maximaal 1x90 kg kon cleanen.

• #2.180
We moeten weer op zaterdag samen trainen,dan word je beter:cool:

Tot 1 juli doe ik krachttraining op maandag, woensdag en vrijdag.. Dus geen zaterdag :o. Als je wilt kun je gewoon op zaterdag komen trainen hoor :)

Klote voor je Ari dat het allemaal niet zo lekker loopt, waar ligt je PR voor het speerwerpen op momenteel?
De powercleans zijn echt zeer netjes, weet nog dat ik maximaal 1x90 kg kon cleanen.

Het loopt niet echt klote! Maar ik zie het graag beter.. En ik gooi erg constant, voor mijn gevoel kan ik beter (dus dan voelt dit automatisch als slecht... (de afstanden zijn okay.. maar het kan zoveel beter.. De afstanden vertegenwoordigen niet met de techniek die ik heb) Zou ik net zo sterk of snel zijn als vorige jaren.. Dan gooide ik waarschijnlijk net 50 meter.. Ik durf niet eens te vertellen hoe ver ik zou gooien als ik de techniek (tot 95%) zou kunnen benaderen zoals die in mijn hoofd zit.. Door onder andere allerlei beeldmateriaal..

Timing en Vormspanning, gecombineerd met ideale uitgangs houding voor de worp zijn hierin de belangrijkste speerpunten

Terug
Naar boven