400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu kan ze zich helemaal richten op het EK voor Junioren hier in Nederland
Waar ze uiteraard mega ver gaat gooien met de Speer.. en waarschijnlijk ook met de Discus.Hehe.. Jup het is nogal stom hij verjaart op 17 december (1984).. was hij 2 weekjes later geboren dan mocht hij starten op het EK <23.. De B-limiet (geboren in 87) is inderdaad zo rond die buurt (70.13 2x) maar ik geloof dat mijn leeftijd (86 of ouder) 71,85 meter wordt gevraagd... (A-limiet)
Mijn zusje heeft ook aan de limiet voldaan voor het Europees Kampioenschap Onder 23.. Maar van de bond mogen er alleen mensen die 20 zijn.. dus niet van 19Nu kan ze zich helemaal richten op het EK voor Junioren hier in Nederland
Waar ze uiteraard mega ver gaat gooien met de Speer.. en waarschijnlijk ook met de Discus.
Ik ben zo naar de wedstrijd in Hulst waar ik vorig jaar mijn beste Jaar Prestatie heb gegooid. Ik was waarschijnlijk het beste opgewassen tegen de vervelende kl*te wind die er toen stond! Nou voor vandaag is er niet zo'n topveld als toen. Maar wel die irritante wind. Wish Me The Best Damn Luck!!!! Ari gaat ervoor!

, linker voet bleef haken, rug beetje pijn gedaanik vraag me hetzelfde af.... Vanavond op de training zal ik toch wel te horen krijgen wat er aan schort..

We moeten weer op zaterdag samen trainen,dan word je beter![]()
. Als je wilt kun je gewoon op zaterdag komen trainen hoor 
Klote voor je Ari dat het allemaal niet zo lekker loopt, waar ligt je PR voor het speerwerpen op momenteel?
De powercleans zijn echt zeer netjes, weet nog dat ik maximaal 1x90 kg kon cleanen.