MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Tot 1 juli doe ik krachttraining op maandag, woensdag en vrijdag.. Dus geen zaterdag :o. Als je wilt kun je gewoon op zaterdag komen trainen hoor :)

Het loopt niet echt klote! Maar ik zie het graag beter.. En ik gooi erg constant, voor mijn gevoel kan ik beter (dus dan voelt dit automatisch als slecht... (de afstanden zijn okay.. maar het kan zoveel beter.. De afstanden vertegenwoordigen niet met de techniek die ik heb) Zou ik net zo sterk of snel zijn als vorige jaren.. Dan gooide ik waarschijnlijk net 50 meter.. Ik durf niet eens te vertellen hoe ver ik zou gooien als ik de techniek (tot 95%) zou kunnen benaderen zoals die in mijn hoofd zit.. Door onder andere allerlei beeldmateriaal..

Timing en Vormspanning, gecombineerd met ideale uitgangs houding voor de worp zijn hierin de belangrijkste speerpunten

Ja ik wil dan mss wel zaterdag trainen,niet meer bankdrukken dan,want die komt vanzelf wel goed.Maar mss dan wat meer krachtoefeningen,squaten,dl,snatch,powercleans?Lijkt me wel wat;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Hehe kun je niet gewoon op maandag of vrijdag dan ;) dan doe ik die namelijk!

Training dinsdag 29 mei 2007
Shake was niet lekker gevallen dus in het begin buikpijn. Ik weet eindelijk weer wat ik verkeerd doe! en wat er dus voor zorgt dat ik constant 56 meter gooi :) Mijn voorste arm die altijd al een probleem was. Daarna nog even enkele test waarden verpulvert!!!

Kogel OH Backwards
4 Kilo: 17,70 (30 cm onder record)
3 Kilo: 20,64 DIK DIK DIK DIK RECORD om precies te zijn 65 cm ;)

Standing Long Jump
2,55 meter PR 10 CM

Comments:
- Lekker Lekker, fysiek zit het dus goed! Stand ver wil ik nog naar 2,65 voor het NK! daar heb ik dus nog 4 weken voor ;).
- Kogel met 3 kilo moet over de 21 meter waarom? Nou op 21 meter licht er een balk als einde van de bak van het kogelstoten! Dat is een heuse Barriere!
- Dik gemotiveerd om zondag te knallen!

whoohoo ! netjes man

In ieder geval weer 2 mooi PR's rijker!

Hehe kun je niet gewoon op maandag of vrijdag dan ;) dan doe ik die namelijk!

Training dinsdag 29 mei 2007
Shake was niet lekker gevallen dus in het begin buikpijn. Ik weet eindelijk weer wat ik verkeerd doe! en wat er dus voor zorgt dat ik constant 56 meter gooi :) Mijn voorste arm die altijd al een probleem was. Daarna nog even enkele test waarden verpulvert!!!

Kogel OH Backwards
4 Kilo: 17,70 (30 cm onder record)
3 Kilo: 20,64 DIK DIK DIK DIK RECORD om precies te zijn 65 cm ;)

Standing Long Jump
2,55 meter PR 10 CM

Comments:
- Lekker Lekker, fysiek zit het dus goed! Stand ver wil ik nog naar 2,65 voor het NK! daar heb ik dus nog 4 weken voor ;).
- Kogel met 3 kilo moet over de 21 meter waarom? Nou op 21 meter licht er een balk als einde van de bak van het kogelstoten! Dat is een heuse Barriere!
- Dik gemotiveerd om zondag te knallen!

Maandag niet,dan is het borst en ren naar achilles dag:p En vrijdag kan evt als ik geen benen doe dan,maar dan mee met jou train oid:cool:

• #2.186
Duuh natuurlijk train je je benen met mij...Alles beter dan die schrale smith bij Body-Active!

Duuh natuurlijk train je je benen met mij...Alles beter dan die schrale smith bij Body-Active!

Squat daar niet in,vind ik zo kk in de smit,paar keer los gedaan bevalt beter,daarom maar gewoon die 45 graden leggpress;) Maar wil eig ook wel snatches ed doen,want ik moet wat snelheid krijgen.

• #2.188
PM me anders of MSN.. jij Forum Spammende Vlerk!

Training woensdag 30 mei 2007

PowerSnatch
5x5x60 PR

Bench Press
8x55
8x60
8x65
8x70
8x75

Parallel Squat
5x5x80

Comments:
- Bij setje 2 op de snatch was ik eerst met een lekker wijf aan het praten... ze bleef daarna nog even staan om te kijken wat ik nu eindelijk deed. Nou een beter setje heb ik nog nooit gedaan.. Denk zelfs dat 10 reps waren gelukt ;)
- Aandachtspunt meer lekkere wijven op de training ;)

Je had gewoon voor 10 reps moeten gaan :cool:

• #2.190
jongen als ik met 20 kilo minder had gedaan stond ze nog met der vingers over de poes te wrijven.. Dat ziet dat wijf toch niet! And Stick To The Program ;)

Wie is dat rare geval op je Avater eigenlijk? Is het een wijf met teveel Tanning en wat snuivertjes achterin der neusgaten?

snatch begint al mooie waarden aan te nemen! nice Ari!

jongen als ik met 20 kilo minder had gedaan stond ze nog met der vingers over de poes te wrijven.. Dat ziet dat wijf toch niet! And Stick To The Program ;)

Wie is dat rare geval op je Avater eigenlijk? Is het een wijf met teveel Tanning en wat snuivertjes achterin der neusgaten?

:roflol::roflol:

Idd ja.

Buffe snatch, bijna evenhoog als je squat:D.

• #2.195
@AlexT als mijn Snatch even hoog ligt als jou Bench dan ben ik tevreden ;)

Ik had trouwens tijdens de training last van mijn middelvinger... Ik dacht dat het na een nachtje slapen wel weg zou zijn. Maar hij voelt nog steeds kwalijk...

Ik ken nog wel een paar goede middelvinger oefeningen... :D

Ik had trouwens tijdens de training last van mijn middelvinger... Ik dacht dat het na een nachtje slapen wel weg zou zijn. Maar hij voelt nog steeds kwalijk...

Dit komt zo fout over........:D

Nice Powersnatch.

• #2.199
Ik ken nog wel een paar goede middelvinger oefeningen... :D

Hehe ;)

Dit komt zo fout over........:D

Ja zo staat er nog wel meer op deze pagina...

Waarschijnlijk overstrekking of iets dergelijks peesje zal nog wel 3 dagen rust nodig moeten hebben. Maar morgen gewoon lekker Cleanen ;) 5x5x82

Jup gaat lekker! volgende week 5x5x63!

Vanavond mijn normale sprong/strekketen oefeningen (eigenlijk voornamelijk kuiten en beenheffers..)

Plus een extra ingelaste training op het onderdeel discuswerpen! Deze heeft voor aankomende zondag namelijk wel prioriteit als ook het speerwerpen uiteraard! Hopen dat het mooi droog blijft tot een uurtje of half 9! Dan zal ik eens kijken of ik als voormalig (7 jaar geleden) discuskampioen er nog wat van ga bakken ;)

• #2.200
Vandaag mijn gewoonlijke sprongen en sprint werk gedaan :D

en wat discussen gesmeten :D

Terug
Naar boven