terrestris
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan hoef je niet terug te klikken om te weten waar terretris het over heeft
. 400mman (kogel, speer),. Panzerdivision (discus, kogel) en BasB (speer) die hier niet zo vaak komt...Mooie techniek wel, denk dat de basis wel aardig is! Volgens mij draai je te vroeg open en zou je schouderlijn trager achter je heuplijn moeten volgens. Voetplaatsing lijkt heel goed, al sta je aan het eind volgens mij wel heel erg open.

(ja 's avonds
)
, dus ik kan 100 onder parallel
)Ik doe cleans ook altijd als singels (dus met rechtop komen), net als deads en de meeste andere pulls.
Maar daar kun je natuurlijk gewoon doorheen bijten 
Toch nog wel een correctie over je voetplaatsing:
Allereerst bij je eerste draai moet je leiden met je de binnenkant van je linkerdij. Het lijkt nu alsof je je knie stuurt. Je moet er na streven je rechtervoet zo snel mogelijk na je linker neer te zetten, verder sta je toch wel enigzins open.
. Mijn zusje beheerst het wel een beetje.. Gaat immers ook op dit onderdeel naar het Junioren EK..
)
26 ofzo
ben eindelijk weer van die 56'ers verlost 
.. Daarnaast waren er 3 worpen volkomen ruk! dus daar viel niet veel over te zeggen. Overigens mijn 2e beste van het seizoen! En weer op de atletiekbaan in dongen.. zou het er mee te maken hebben dat mijn ex.. ook zoiets in der achternaam.. hehe wie weet 
en weer op de atletiekbaan in dongen.. zou het er mee te maken hebben dat mijn ex.. ook zoiets in der achternaam.. hehe wie weet![]()
tja, als je daar al mee bezig bent......![]()
Kom Ari, je kunt beter !
Het wordt nu wel eens tijd voor die 60 meter........
!!!