XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Kerel zou je het ook niet zien zitten naast je krachttrainingen hier ook kort te overlopen wat je daarnaast gedaan hebt? Heb ik wel interesse in.

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ben er eindelijk klaar mee pff k*t verslagen ook altijd

calibre zei:
Kerel zou je het ook niet zien zitten naast je krachttrainingen hier ook kort te overlopen wat je daarnaast gedaan hebt? Heb ik wel interesse in.

wat bedoel je daar nu weer mee dude? trainingen of mijn dagelijkse leven?

dagelijksleven... hij wilt graag een relatie met je beginnen:D

Ik vrees inderdaad het ergste :D

denk dat hij, je speerwerp trainingen bedoelt

haha okay, dan zal ik deze ook een beetje bij houden!!!

Goed idee om ook die trainingen te posten. :) :thumbup:

Okay dat worden dan mijn werptrainingen.. en andere fysieke arbeid.. helaas is mijn bijna dagelijkse cardio alweer verleden tijd.. I ****ing loved the b*ch :(

Spijtig idd, joeri zou heel graag filmpjes van die training gezien hebben (hij kijkt liever naar dat soort filmpjes dan zelf te "trainen")

Niet veel woorden die je hier kunnen troosten, ik stel dan maar voor dat je die agressie omzet naar energie voor het trainen !

Wat tracht je te insinueren bartje?

Training maandag 20 februari 2006

Pyramide Schema :eek:

Bench Press

10x 42 (warming-up)
5x 70
3x 74
2x 79
1x 84 (leek wel speed bench :p)
1x 89 PR

Pull- over Rechte stang

5x32
3x40
2x46
1x52F Niet gehaald (wel nog 1 keer extra neerwaarts gedaan)
3x51 (tjaah tis raar maar goed die ene kilo doet dus best veel :rolleyes: , en ik was bij bovenstaande net zo gemotiveerd)

Belangrijkste oefeningen ja tijdnood alweer.. zag het al aankomen bovenstaande dingen hebben we met 3 man uitgevoerd.. + hoop gedoe, 1 trainer werd vandaag 50 jaar dus, kaartje tekenen, toen kwam tie zelf nog opdagen dus handje schudden praatje maken.

Bent over Row met kleine cheat

5x60
5x70
5x70

Military Press, zittend

8x42
8x50F (nou dat ging dus niet 5 reps gehaald, laatste 3 waren staand met behulp van benen.
4x50

Front Raise, gestrekte armen

4x8x50lbs schijf (~22 kilo)

Chins/Pull ups

10xBW
8xBW
8xBW
4xBW

[voor calibre]
Toen snel weer weg want de kapster kwam.. Pff GSM vergeten weer de volle 300 meter terug moeten fietsen ;).....

Net wat TV gekeken, Simon Kuipers.. klein beetje The Fast & The Furious, ondertussen de Whey Shake leeg gekapt in men nek.. en toen dit verslag getypt
[/voor calibre]

Nice bench! Wat was je vorige PR en hoeveel denk je dat er nog meer in zit?

:roflol: Dikke lol dat laatste stukje.
Wat me trouwens nog een goeie oefening lijkt, ipv bv. die pull-over: met een grote hamer op een band slaan, check één van calibre's laatste trainingen. Lijkt me een leuke afwisseling. :)

nieuwe haarsnit/coupe (voor de belgen)?

Samu zei:
:roflol: Dikke lol dat laatste stukje.
Wat me trouwens nog een goeie oefening lijkt, ipv bv. die pull-over: met een grote hamer op een band slaan, check één van calibre's laatste trainingen. Lijkt me een leuke afwisseling. :)

Ja zo af en toe hak ik wat blokjes hout, voor de kachel :p die bijl is van massief staal en weegt zo een 8 kilo

eq_909 zei:
Nice bench! Wat was je vorige PR en hoeveel denk je dat er nog meer in zit?

Mijn vorige PR, toen ik 1 REP deed is denk ik 80 kilo geweest (denk ik).. Natuurlijk zit er meer in :p (zelf motivatie :cool:).. Ik heb nog 5 trainingen met dit schema waar ik toch zeker 2 keer hoop dat ik mij zelf verbeter. Het enigste probleem dat mij rest is het bier tijdens carnaval :p

calibre zei:
nieuwe haarsnit/coupe (voor de belgen)?

Nope geen nieuwe Coupe gewoon hetzelfe alleen ff bijgeknipt en uitgedund voor het grote carnavalsfeest waar ik donderdag al mee ga beginnen :D!! :beer:

Nice training, goede bench ari, hoop binnen 5weken ook de 90 te pakken

Hamer op de band is fantastisch. Ik heb zelf een 5 kg sledge.. Zwaar genoeg kan ik melden :D

nette bench kerel en die front raise trouwens ook.

!

Ja bedankt allemaal weer :) geeft me nog meer motivatie om vrijdag nog meer te pakken!

@chunky: die Schijf: front raise, heb ik gedaan omdat er een sprintertje van mij leeftijd binnen kwam en die vertelde dat bij hem in de gym.. een Grote KEREL front raises deed met een schijf van 20 kilo.. en dat vond hij echt heel veel, nou ik dus niet :D ;), en op die schijf stond 50 van de ponden, je had zijn gezicht moeten zien whahah lol :rocknana: :lifter:

Terug
Naar boven