AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Mooie PR's weer! Ik verbrand meestal boven op mijn kop omdat ik kaal ben maar daar heb je met trainen niet zo'n last van :D

goeie training man, goeie powercleans, ik ben er zelf mee begonnen, ik kan nog maar 80kg. Ik heb wel een vrij slechte techniek :D Ik heb gezien dat je voor de 2de pull met je dijen tegen de bar moet stoten ofzo? Doe ik niet trek het van de grond naar men schouders. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Mooie PR's weer! Ik verbrand meestal boven op mijn kop omdat ik kaal ben maar daar heb je met trainen niet zo'n last van :D

Hehe daar kan ik dan weer om lachen :D. Ik had gewoon niet al die vrouwen van mijn "dikke" schouders moeten laten genieten ;). Of had ze gewoon lekker in moeten laten smere :D

goeie training man, goeie powercleans, ik ben er zelf mee begonnen, ik kan nog maar 80kg. Ik heb wel een vrij slechte techniek :D Ik heb gezien dat je voor de 2de pull met je dijen tegen de bar moet stoten ofzo? Doe ik niet trek het van de grond naar men schouders. :rolleyes:

Ik doe mijn dijen bij de 2nd Pull ook niet tegen de Bar.. heb het een tijde wel gedaan.. Probeer voortaan te Pullen met gestrekte armen.. dan ligt het aan je timing of je tijdens je shrugs je heupen er tegen aan krijgt..

• #2.224
Vandaag lekker getraind met k*t speren. Details zijn weer verlegd dit moet me veel meer druk geven naar voren en stabiliteit.. Knalde een paar keer echt heel hard naar voren. Ik hoor net dat ik mee mag doen met een "internationale wedstrijd in Nederland" de Papendal games ben benieuwd wie er allemaal starten..

Morgen Dik record Snatchen halen!! En volgende week een nieuw PR speerwerpen behalen! Dan schuif ik het Snatchen van volgende week 1 dag op!

• #2.225
Training woensdag 6 juni 2007

PowerSnatch
5x5x63 PR

En nog wat gebencht..

Comments:
- Pff ik voelde me verre van fit en het was veel nadrukken, volgende week is deload :)

• #2.226
lage sprongen (kaatsend op de plaats) 20x 30 seconden rust (3x herhalen)
hoge sprongen (kaatsen op de plaats) 20x 30 seconden rust (3x herhalen)

Plyometrisch Reactieve sprongen van 35 cm naar beneden om hoog kaatsen 4 series 8 herhalingen

Toen wat touwtje springen

3 stappen aanloop Hink stap na 3 sprongen had ik 10 meter.. dit keer of 4 gehaald.. Daarna nog 2x 10,20 meter PR
toen startjes 10,20,30,20,10

Training woensdag 6 juni 2007

PowerSnatch
5x5x63 PR

En nog wat gebencht..

Comments:
- Pff ik voelde me verre van fit en het was veel nadrukken, volgende week is deload :)

ondanks dat toch vette snatches of niet? een pr is altijd goed

• #2.228
Ja tevreden over Snatches.. Vorm kon beter, maar miste energie => snelheid. Zware dagen gehad erg warm en benauwd! Snatches is de rep/ load fase nu gedaan nu deloaden en echt gaan knallen! binnen 4 weken wil ik 75!!!

good luck!

• #2.230
Training vrijdag 8 juni 2007 21:00 tot 22:30

Parallel Squat
5x80
5x85
5x90
5x97,5
5x105 PR

Pull over DB
5x5x51 PR

PowerClean
5x5x1x85 ;) PR allemaal singles met rechtkomen

Comments:
- Energie was echt lager dan ooit!
- Extreme hitte, en heb ruim 2 liter water gedronken tijdens de training
- Had geen puf meer voor die Cleans
- Erg happy met die Pull overs.. Bench vind ik persoonlijk is niet goed te doen met die Bill Sterr dinges
- Laatste Load trainig, volgende week Deload en eindelijk naar de 3 herhalingen :D

Weinig energie maar wel 3 PR's? Gaat best lekker met dat energietekort!

idd :)

En weer was je zussie in het nieuws, iets minder positief dan de vorige keer... maar toch ze was er ;)

inderdaad die pull overs gaan lekker, als dat de indicator moet zijn voor de afstand van het speerwerpen zit het wel goed;)

PR-Karma :)

• #2.236
Weinig energie maar wel 3 PR's? Gaat best lekker met dat energietekort!

Tjaah, voelde me echt rot voor ik begon.. Squat gingen p*ssy traag en weinig motivatie. Heel de week werken. Niet energiek weer. 9 uur 's avonds beginnen met trainen.. Maar het kan allemaal ff niet anders .. stage, en training geven.. Maar ik ben sterker dan ooit dus wel okay :)

En weer was je zussie in het nieuws, iets minder positief dan de vorige keer... maar toch ze was er ;)

Jup ze loopt ook niet voor niets al 1,5 jaar met pijntjes..Binnen een week is ze terug! En hopelijk wel vlammen op het EJK

inderdaad die pull overs gaan lekker, als dat de indicator moet zijn voor de afstand van het speerwerpen zit het wel goed;)

Mits ik tijdens de worp dikke rek op mijn borst ga krijgen is het een uitstekende indicator voor het speerwerpen.. Zo niet dan gooi ik goed omdat mijn sprongkracht en Clean/Snatch kracht omhoog is en ik dus gewoon snelkracht erbij heb :D

Kan nog ff niet terug geven :)

De competitie dus wat is je volgende wedstrijd behalve het NK?

• #2.238
De volgende wedstrijd is morgen avond Papendal Games..
Papendal Games

Gisteren vermoeiende excursie gehad.. veel lopen luisteren en kijken was erg interessant.. "land goederen" in omgeving Nijmegen.. Nijmegen is overigens best kicken gegeten in het Vlaams Arsenaal.. Eindconclusie over het eten. Had hetzelfde als 3 andere collega's . Waarvan 1 al ziekgemeld voor hij kwam. en 2 tijdens het werk naar huis zijn gegaan.. Ik liet alleen maar te gore stinkdampen tussen mijn billetjes schieten.. Maar ben dus klaarblijkelijk wel wat meer gewent of gewoon betere conditie als de andere 3 in kwestie :). Only The Strong Shall Survive!!!

Was daardoor erg laat thuis.. Ik ga vandaag die "lichte" training in halen lijkt me wel te doen :D. Of ik moet ineens een plotselinge Buikgriep aanval gaan krijgen ;)

• #2.239
WHoohooo! Training dinsdag 12 juni 2007

Week 5 van Originele Deload overgeslagen zou beteken dat ik mijn 5x5RM of 5RM PR's van vorige week nu met 3x3 of 3 moest doen.. had ik geen zin in en zo heb ik wat meer speling mocht ik dikke records gaan halen :D

Parallel Squat
3x3x100 PR

Pull over DB
3x45
3x51
3x56 PR

PowerClean
3x75
3x85
3x95 PR

Comments:
- Squat concentratie was laag en kan nu al reppen met 100 kilo ;), net zo easy als vorige keer..
- Pull over zou niet durven te vertellen hoeveel er nog inzit! (niet heel veel in ieder geval) rep 2 en 3 waren makkelijker dan rep 1... rep 1 start met 0 speed of rek.. Rep 2 heb je voorrek/spanning dan kun je maar snelheid ontwikkelen..
- PowerClean DAMN DAMN wat ging die 1e en 2e keer met 95 soepel! ik denk dat de groove redelijk is :D. Misschien dat ik die volgende week al ga pakken in plaats van 97,5 die op programma staat :)
- Morgen wedstrijd vandaag PR's gehaald en nog niet echt bij Failure in de buurt gezeten! Mijn koppie staat op scherp, morgen 19.30 zal ik er staan.. Er is dan ook een vliegtuig show in Papendal boven de baan ... tegelijkertijd met onze wedstrijd.. wat een sukkels hoe kun je dan in hemelsnaam concentreren... maar goed.. speerwerpen wordt onder gewaardeerd.. (niet dat de mannen op internationaal niveau mee kunnen, alhoewel dat begint te komen :))

Je gaat lekker met je PR's!

Terug
Naar boven