XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

lekkere cleans!

nice cleans

Powercleans zijn netjes man! Maar wtf, 3x3x100 squat is pr?

Hele nette powercleans man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.246
Sucses ARI !

Succes drankbak (maar nu ff niet ;)!

• #2.249

Succes drankbak (maar nu ff niet ;)!

Thanks Dudes!

Het heeft klaarblijkelijk geholpen

Goed Nieuws en Slecht Nieuws

stond lekker in te gooien. Was kwaad ik had slecht nieuws gegooid..

1e Poging 60.25 PR Jup na 3 jaar heb ik een nieuw PR wederom kippenvel toen ik hoorde van 60 meter EINDELIJK!!!!
2e Poging 61,18 PR Woow damn en zo goed was hij niet
3e Poging ver ver ver maar net ongeldig balen ook iliopsoas beetje pijn gedaan
4e Poging overgeslagen
5e Poging volle bak gegaan K*t KRAMP!! 59 hoog goede afstand
6e Poging nog harder aangezet nog meer kramp wederom 59

Van mijn 5 beste worpen allertijden komen er 4 uit deze wedstrijd erg lekker dus.. Nu het slechte nieuws! Ik mag niet starten op het NK.. hetgene waarvoor ik geen bier had gedronken.. Echt verdomt klote sta daar als 15e geplaatst.. maar dat was met 58.. mogen er maar 12 starten met die 61.18 sta ik direct 10e van NL maarjah Limiet tijd was al voorbij terwijl ik dacht dat ik hier moest pieken Jammer dus! Misschien dat ik nu Belgisch Kampioenschap doe of helemaal geen Nationaal Kampioenschap train in ieder geval door en ga pas na 1 juli weer aan het bier :D
Van de ene kant dolgelukkige ARI.. van de andere kant voel ik me gigantisch k*t!!

De Focking 3 jaar van niet verbetere zijn voorbij!!!!!!!

Gefeliciteerd en k*t!

de toepasselijke smilie: :bierbang:

Maar je had dus gedacht je vandaag nog te kunnen plaasten voor het NK begrijp ik?

• #2.253
Jup ik had me op deze wedstrijd gericht.. Vorig jaar kon je tot 15 juni je plaatsen voor het NK...

(achteraf gezien toen viel het NK ook een week later als nu.. maar was er gewoon vanuit gegaan dat er dezelfde regels golden.. Ag ik sta nu alvast met een goede prestatie voor volgend jaar...................

Mijn hoop is nu gevestigd in Belgie!!

• #2.254
Het meest lullige vind ik nu dat ik van dit jaar gewoon bij de beste 8 sta van Nederland.. pff.. En nog niet mee mag doen..

sucks big time :(.....

wel mooie PR !!!!

Eindelijk is een wedstrijd die goed ging:D.. netjes gedaan ari :thumbs:

Verdomme Ari! Werp je een mooi PR mag je nog niet mee doen.. K*t is dat! Mag je geen prestatiecorrectie doorgeven??

zuigt big time man :(

pr is aan de andere kant natuurlijk wel weer heel lekker

• #2.260
sucks big time :(.....

wel mooie PR !!!!

Wat doe je eraan..

Eindelijk is een wedstrijd die goed ging:D.. netjes gedaan ari :thumbs:

En bedankt, bekijk het ook gewoon zo, de wedstrijd verliep lekker en ik kan mezelf niet veel verwijten!

Bedankt brede ;)

Verdomme Ari! Werp je een mooi PR mag je nog niet mee doen.. K*t is dat! Mag je geen prestatiecorrectie doorgeven??

Is doorgegeven.. maar zorgt er niet voor dat ik 1e reserve wordt ofzo.. In de "wandelgangen" heb ik wel gehoort dat mochten er 2 mensen afvallen.. Er 4 Reserves mee mogen doen.. (nou ik ben dus reserve nummer 4 ofzo.. ) Blijft raar sta 8e van NL van dit jaar.. Beste 12 van NL mogen starten en daar zit je niet bij.. terwijl het NK niet eens is geweest.. Maar tijd is tijd.. En ik was 3 dagen te laat...(niet dat ik wist dat ik tot na het weekend de tijd had!

zuigt big time man :(

pr is aan de andere kant natuurlijk wel weer heel lekker

Ja zeker bekijk het lekker positief!

Volgend Jaar damn!
Afgelopen jaar was ik geblesseerd geraakt in de Warming-Up. Dit jaar wordt ik geweigerd wat nog zuurder is omdat ik PR smijt! Wat gewoon ruim voldoende is om bij de beste 8 te eindigen op NK! En dan shit..

NEXT YEAR!!! komende winter 2 keer Bill Sterr draaien en ik ben niet te stoppen :D

Terug
Naar boven