- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
NEXT YEAR!!! komende winter 2 keer Bill Sterr draaien en ik ben niet te stoppen![]()
heb je het idee dat het je verder helpt met je oorspronkelijke doel, dus het werpen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEXT YEAR!!! komende winter 2 keer Bill Sterr draaien en ik ben niet te stoppen![]()
Nadrukken wel een beetje.. 
.. paar keer flink op mijn sleutel been gedropt.. ellebogen veel te langzaam dus!Nederlands record speerwerpen Crolla
KERKRADE - Bregje Crolla heeft op het Limburgs kampioenschap atletiek in Kerkrade voor een opmerkelijke prestatie gezorgd. De 21-jarige meerkampster noteerde op het onderdeel speerwerpen met 57,57 meter een Nederlands record.
VORIGE
Het vorige record (56,31 meter) stond al bijna acht jaar op naam van Kitty van Haperen. De Tilburgse, die tussen 1996 en 2004 zes keer nationaal kampioene werd, heeft ondertussen de atletiek vaarwel gezegd.

!!!Met Bregje heb ik vroeger, lang... lang geleden, nog getraind. Was toen al een talentje!
Verder nette prestaties Arjan!

Daarna weer terug om Nutellica te zien