Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Ik wordt sterker meer hoef ik met krachttraining niet bereiken.. Als je er de juiste oefening bij doet wordt je ook sterker en stabieler.. Zolang het me de gains oplevert die het beloofd.. Ben ik er gewoon tevreden over...

• #2.263
Training donderdag 14 juni 2007

PowerSnatch
3x3x65 PR

comments:
- stabiel.. concentratie en aggressieve muziek gaan er voor zorgen dat het over 2 weken zelfs met 70 zou lukken :D Nadrukken wel een beetje..
- Beetje last van mijn knie met sprong oefeningen..Morgen ff BW fullsquats maken!

• #2.265
Nog maar een artikel

Dekkers en Bekers op dreef
door Wouter Schelvis
Vrijdag 15 juni 2007 - ATLETIEK - Tijdens de goed bezette Papendalgames heeft Arjan Dekkers het clubrecord speerwerpen van Achilles aangescherpt.

Dekkers wierp de speer tot 61.18 meter. Met deze afstand werd hij vierde. Tim Zwiep (Spado) kwam tot 58.36 meter. Op de loopnummers waren er successen voor atleten van het Bredase Sprint.
Frans Bekers liep op Papendal een clubrecord op de 5000 meter. Hij finishte in een knappe tijd van 17.46,24 minuten.
Op de 800 meter waren er goede resultaten voor de atletes Manon Sillekens en Stefanie Pooyé.
Sillekens legde de twee baanronden af in 2.17,51 minuten, Pooyé volgde op korte afstand met 2.18,19 minuten.

• #2.266
Training vrijdag 15 juni 2007

vantevoren op de training die ik gaf.. ging er iemand hoogspringen die het ook nooit doet.. Nou ik zou het ook wel ff doen.. had al wat last van mijn knie.. (is de laatste 2 jaar nog niet weggeweest) nou damn! had ik dus niet moeten doen.. Pff squatten werd een HEL!

Parallel Squat
3x85
3x95
3x110 PR (5 kilo meer dan nodig)

Pull over Dumbbell
3x3x53 PR

PowerClean
3x3x90 PR

Comments:
- Knie shit godver, daardoor zwaar gecontroleerd squatten en meer op rechtsleunen, links doet auw ;)
- Pull over, concentratie is belangrijkste als ook van te voren zien dat ik die 3 reps makkelijk ga redden < zelvertrouwen dus >
- Powerclean niet te snel zakken dan doet mijn knie niet pijn :).. paar keer flink op mijn sleutel been gedropt.. ellebogen veel te langzaam dus!

Nederlands record speerwerpen Crolla

KERKRADE - Bregje Crolla heeft op het Limburgs kampioenschap atletiek in Kerkrade voor een opmerkelijke prestatie gezorgd. De 21-jarige meerkampster noteerde op het onderdeel speerwerpen met 57,57 meter een Nederlands record.

VORIGE
Het vorige record (56,31 meter) stond al bijna acht jaar op naam van Kitty van Haperen. De Tilburgse, die tussen 1996 en 2004 zes keer nationaal kampioene werd, heeft ondertussen de atletiek vaarwel gezegd.

niet misselijk voor een vrouw :eek:

Met Bregje heb ik vroeger, lang... lang geleden, nog getraind. Was toen al een talentje!

Verder nette prestaties Arjan!

Eindelijk een nieuw PR!!! :thumb:

• #2.270
Training dinsdag 19 juni 2007

had gisteren gemoeten .. maar ik ga mee op zo'n kamp voor 9-14 jarigen als begeleider en we hadden tot erg laat vergadering..

Parallel Squat
3x3x105 PR

Pull over DB
3x46
3x52
3x57 PR

PowerClean
3x77,5
3x87,5
3x97,5 PR 2x0, 2x97,5 0x97,5 1x97,5 achterelkaar door...

Comments:
- Niet veel last van knie met Squatten
- Nek zit helemaal vast na dat Pull over
- IK GA 100 kilo CLEANEN :D!!!
- Ik heb van mijn zusje nieuwe SQUAT schoenen gehad ze zijn net iets te groot voor haar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Converse "Chuck Taylor" All*Starr: Batman DC Comics

• #2.272
niet misselijk voor een vrouw :eek:

Met Bregje heb ik vroeger, lang... lang geleden, nog getraind. Was toen al een talentje!

Verder nette prestaties Arjan!

Jup Bregje is in NL de enige concurrente van haar. Ik had nog niet verwacht dat zei dit jaar het NL record ging gooien. Maar ze verdient respect hoor!

Bedankt :D

netjes die trainingen!!:D

• #2.274
Bedankt Niels!

Training woensdag 20 juni 2007

PowerSnatch
3x3x67.5 PR Big Time..

Bench Press
de belangrijkste series
3x85
2x2x92,5

Comments:
- Hitte damn zwaar kolere..
- Bench Pff ga ik naar het NK weer series op herhalingen erbij pakken.. beetje massa aanzetten .. Record is nog steeds 100 k ;)

lekkere cleans man!!! 97,5 pfiew

• #2.276
Jup ben er zelf ook wel tevreden mee.. volgende week maandag 3x100! :D dat zou nog mooier zijn :D

• #2.277
Ff een Update. Mijn zusje is dusdanig geblesseerd dat ze dit seizoen geen speer wedstrijd meer gaat doen. Dus ook niet meer het EJK in Hengelo.. Ze gaat er nog wel discuswerpen.

Ik ga vanavond geen PR's neerzetten. ga namelijk naar het laatste concert van het bandje van 2 maten van me (Cult Tribute band). Daarnaast wat Van Halen (Fan Halen) , Metallica (Nutellica) en Simple Minds (1984)...

Er is gisteren nog heel erg ver gegooid door een Amerikaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Breaux Greer 91.29 meter

:hedbang: geniet er van, je hebt het verdient !

• #2.279
Ik heb zeer zeker genoten.. Na het eerste bandje waar mijn maten in speelden.. Werd ik gebeld ze kwamen nog iemand te kort voor een aantal Beach (Hand-, Voet en Volley)bal. Uiteraard alle wedstrijden gewonnen. Handbal maar een beetje ingehouden. Het waren mietjes in de goal.. Nog gevraagd om te komen handballen, maar NEEN atletiek is mijn SPORT ;) Daarna weer terug om Nutellica te zien :)

Vanochtend na mijn werk eindelijk ontslag genomen. Na 6 jaar gewerkt te hebben in een Kwekerij... Daarnet getraind met een (ex-)collega

Training zaterdag 23 juni 2007

Parallel Squat
3x85
3x95
3x115 PR EASY!

Pull over DB
3x3x54,5 PR

PowerClean
3x3x95 PR

Comments:
- Al 4 weken achter elkaar ALL PR trainingen do i need to say more...

Volgende training 100 powerclean!

Terug
Naar boven