I'm a ****ING BEAST.. en zat! zoals het hoort. Ik zal even mijn laatste serieuse training en wedstrijd doorgeven

. Ik denk dat het wel wat karma waard is
Het clinic gedeelte over voeding was weinig interessant.. Gewoon een verkooppraatje.. En ben niet veel wijzer geworden. Het enige wat me wel opviel en onthouden heb. Als men een verstoorde Natrium/Kalium balans heeft gaat men zweten als een otter! Dus die moet ik misschien eens in de gaten houden!
Toen gaan trainen in het speerwerperskot in Ossendrecht!
Woensdag 27 juni 2007
PowerSnatch
5x40
3x60
2x70 PR
1x75 PR
3x0x80
1x77 PR
PowerClean (ik was er toch

)
3x90
2x100
Bench Press
8x42
3x82
2x88
1x96
1x102 PR
Comments:
- Precies de training die ik hoorde wegte zetten voor het NK! Ik kan mij zelf op fysiek vlak helemaal niets verwijten
- Snatch veel beter als ik van de winter verwacht had
- Powerclean heb al makkelijk met 100 kilo aan het klooien geweest

- Bankdrukken, na 3 trainingen toch weer een record zonder dat mijn CNS er nu echt op ingesteld is... (ga ik nu weer ff oppakkend, volgende bericht gaat over de wedstrijd in Vilvoorde! Alwaar mijn piek van dit seizoen ligt! Hopen op goed weer en goede wind!
Dan de wedstrijd van vrijdag.. Die nog even tussendoor kwam in Vilvoorde. Weinig tot geen sterke bezetting. Maar toch nog mijn PR aangescherpt tot
61,97 meter. Op het NK van gisteren zou ik hiermee 6e zijn geworden, en met de supercompensatie die ik toen nog moest krijgen, opzwepend publiek en wedstrijdspanning! Had ik wellicht nog verder gegooid. Mijn lies doet wel een beetje zeer. die krijgt nog een weekje rust..
Ik ben uiteraard zaterdag aan het bier gegaan

en de Tequilla omdat mijn vrienden willen testen waar ik nog in staat was.. Nou naar een Tequilla BOom BOom of 7 zijn we maar gestopt. Ze trokken het zelf niet meer! Ik kan dus weer aan de gang, om alles te vernietigen wat ik sinds 6 februari heb gewonnen aan kracht

Vandaag gay training gedraait met 12 reps

per set. Maar er is weer leven naast het sporten!