AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

nice PR 's ! :eek:

Getting stronger every breath you take, nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
  • #2.284
Nog 161 uren zonder bier!! Dan is mijn PR weer ruimschoots verbroken!

Nog 160 uur en 20 minuten en dan :bierbang::klink:
Nog even volhouden!!!

• #2.286
I'm a ****ING BEAST.. en zat! zoals het hoort. Ik zal even mijn laatste serieuse training en wedstrijd doorgeven :). Ik denk dat het wel wat karma waard is ;)

Het clinic gedeelte over voeding was weinig interessant.. Gewoon een verkooppraatje.. En ben niet veel wijzer geworden. Het enige wat me wel opviel en onthouden heb. Als men een verstoorde Natrium/Kalium balans heeft gaat men zweten als een otter! Dus die moet ik misschien eens in de gaten houden!

Toen gaan trainen in het speerwerperskot in Ossendrecht!

Woensdag 27 juni 2007

PowerSnatch
5x40
3x60
2x70 PR
1x75 PR
3x0x80
1x77 PR

PowerClean (ik was er toch ;))
3x90
2x100

Bench Press
8x42
3x82
2x88
1x96
1x102 PR

Comments:
- Precies de training die ik hoorde wegte zetten voor het NK! Ik kan mij zelf op fysiek vlak helemaal niets verwijten
- Snatch veel beter als ik van de winter verwacht had
- Powerclean heb al makkelijk met 100 kilo aan het klooien geweest :D
- Bankdrukken, na 3 trainingen toch weer een record zonder dat mijn CNS er nu echt op ingesteld is... (ga ik nu weer ff oppakkend, volgende bericht gaat over de wedstrijd in Vilvoorde! Alwaar mijn piek van dit seizoen ligt! Hopen op goed weer en goede wind!

Dan de wedstrijd van vrijdag.. Die nog even tussendoor kwam in Vilvoorde. Weinig tot geen sterke bezetting. Maar toch nog mijn PR aangescherpt tot 61,97 meter. Op het NK van gisteren zou ik hiermee 6e zijn geworden, en met de supercompensatie die ik toen nog moest krijgen, opzwepend publiek en wedstrijdspanning! Had ik wellicht nog verder gegooid. Mijn lies doet wel een beetje zeer. die krijgt nog een weekje rust..

Ik ben uiteraard zaterdag aan het bier gegaan :klink: :bierbang: en de Tequilla omdat mijn vrienden willen testen waar ik nog in staat was.. Nou naar een Tequilla BOom BOom of 7 zijn we maar gestopt. Ze trokken het zelf niet meer! Ik kan dus weer aan de gang, om alles te vernietigen wat ik sinds 6 februari heb gewonnen aan kracht ;) Vandaag gay training gedraait met 12 reps ;) per set. Maar er is weer leven naast het sporten!

Beest Ari, ROAAAARRRRRRRRRRRRRRRR

• #2.288

Mooie PR's en geniet van het bier(en andere drank natuurlijk)!

• #2.290
Whaha Prachtig die Calibre :D

Bart zegt:
ari
Bart zegt:
ik word depressief
  InsomniA: BOMBS AWAY!!!!!!!!! NIEUW RECORD 61,97!! zegt:
cause
the bitches?
Bart zegt:
neen
Bart zegt:
dbb
Bart zegt:
het is nu al vijf dagen down
vandaag niet meer..
Bart zegt:
ik weet gewoon niet meer wat te doen
Bart zegt:
oh?
haha sukkel
Bart zegt:
hahah ik heb het nog niet gechekt
Bart zegt:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=52514&page=115
Bart zegt:
werkt nog niet man
bij mij wel..

het werkt ! mijn leven heeft weer zin !

• #2.294
Mooie PR's en geniet van het bier(en andere drank natuurlijk)!

In het weekend ga ik weer genieten .. Feestje bij de dochter van een Drankhandelaar.. en dat is weer het vriendinnetje van een speerwerpende maat van mij ;).. Zo zie je maar weer Drank is gewoon diepgeworteld in het speerwerpen! Voor nu keihard bikkelen aan stage verslagen!!

• #2.295
Bijna mijn training vergeten te posten.. Stage is wel okay, maar die verslagen!

Training woensdag 4 juli 2007

PowerSnatch
5x45
2x70 easy
2x72 PR
3x0x74 k*t zooi
5x3x65

Bench Press
10x20
5x45
5x60
3x75
3x85
3x90
3x92,5
2x95

Chins
6x5xBW

Comments:
- Niet slecht omdat ik na de 12 reppers van Maandag, nog overal spierpijn had.
- Net geen records bij Bench.
- BW is 89 kilo laatste keer dat ik zo zwaar was, kwam ik terug van vreet en zuip vakantie in londen.. heb ook een beetje gebulkt.. dankje wel AlexT.. pff

• #2.296
IK haat trouwens Stage Verslagen potverdomme.. dit is de 3e dag dat ik vanaf 6 uur 's ochtends tot later dan half 3 's avonds wakker ben! nu zelfs al kwart voor 5. :mad:

Goed bezig gozer, en je doet er natuurlijk zo lang over omdat je steeds tussendoor even zit te dbb-en:D

Behoorlijk k*t van het NK echter, stelletje debielen daar! 8e van nederland en dan uitgesloten zijn.

• #2.298
Nee hoor haha ben nu klaar en heb van de stage begeleider van de gemeente waar ik stage loop een 9 gehad.. Dus het opgeleverde product mocht er wezen :D

Trouwens lekker getraind ook al was ik lichtje aangeschoten (werp training). Als ze willen dat limieten voor een bepaalde tijd gegooid/gelopen/gesprongen moeten worden, geef ik ze daar volkomen gelijk in! Volgend jaar ga ik mijzelf hoge doelen stellen Namelijk een PODIUM PLAATS :mad:

beastly monster !

nice snatch wederom rakker!

Terug
Naar boven