eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
. (Huidig PR is 77)
Iemand die veel praat over zijn sportprestaties is super. Iemand die veel sport én veel praat over alcohol vind ik wat minder.
I guess I'm just a boring guy.
Vroeg me trouwens net iets af Ari. Je doet vaak powercleans maar meestal gaat het dan over een 1RM verhogen. Maar verhoogt die dan nog je explosiviteit of eerder je kracht? Het regeltje van 65% 1RM voor explosiviteit (bvb bij squats) zou dan niet gelden? Of doe je deze powercleans niet ter verhoging van je explosiviteit maar voor je core oid?
Dude, powercleans zijn al een explosieve oefening, je kunt ze niet traag doen want dan krijg je 't gewicht niet geschouderd.
Idd, 60% voor speed heeft daar ook geen bal mee te maken.
Powercleans zijn echt dodelijk ook juist door die explosiviteit. Niet snel genoeg is meteen fail.![]()

en was moe... Dus geen Cleans tot het oneindige zo'n 400 meter sprinten hakt er wel in!
IK HAAT CRUNCHES!!!
). Ik heb hem nog 5 minuutjes gesproken was een aardige vent.Uiteraard mijn doelen zijn weer bijgesteld. Ik weet dat mijn lever op het moment veel kan hebben. Maar als ik hem volledig geprimed heb moet ik ruim over de 1,5 krat per dag heen kunnen gaan!
dan kan je mij toch echt wel opvegen...
mooie squats hier boven!

Mooie PRs, en coole foto![]()
Moet leuk zijn om je idool te ontmoeten