XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Vliegen sucks! Veel te klein die stoelen. Lijkt wel of ze voor minimensjes gemaakt zijn!

We moeten ons de volgende keer met zijn allen inschrijven bij Airbus als ze weer vrijwilligers nodig hebben om interieurs en vluchtwegen te testen.

Gelukkig geen posers bij ons in de gym, alle zijn strongman of powerlifters, gisteren een man van 51 jaar 10 reps 200kg squat zien doen!

Flink werken naar die 70 meter nu, mischien helpt die extra massa wel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Nee extra massa helpt niets.. Is alleen maar nadelig. Maar met mijn stofwisseling en inzettingsvermogen ben ik zo weer op mijn wedstrijd gewicht van 82/84- ;) nog ~8 te gaan :D

• #2.364
1e Traininkje donderdag 9 augustus 2007

Snatch Pulls Hoogte: vanaf grond tot (tussen) ogen en schouders
5x45
5x55
5x65 PR
3x3x75 PR
3x65

Flat DB Press
8x15
5x22,5 PR :o
5x30 PR
5x32,5 PR
5x35 PR

Comments:
- DB Press is k*t in je eentje vooral om op die bank te komen liggen was meer een Bicep oefening meer als 35 kreeg ik niet op mijn borst gelegd. Ik vind de grotere ROM ten op zichte van een Bench Press wel fijn!
- Vergeten te ontbijten (was dus nuchter)
- Rustige training om mee te beginnen
- Morgen the Prodigy gaan bezichtigen in het altijd fraaie Lokeren. Daarom geen squats moet morgen immers nog wel 4 uur lang kunnen raven.
- Vandaag tijdelijke Carb raise (Er loopt hier thuis een Abraham rond ;))

• #2.366
Daarmee compenseer je dan wel mooi dat vergeten ontbijt :D

Mooie PR's!

Dat is waar

UHmm die PR's na 2 weken niet getraind te hebben is het niet slecht.. Het zijn 2 oefeningen die ik normaal niet doe..

PowerSnatch Record is 77 en Bench 102 Dus eigenlijk hadden ze wel wat beter gemoeten!

Ik hoor iets waar ik zelf ook last van heb: "het had eigenlijk beter gemoeten!"

Dat is echt een probleem van prestatiegerichte mensen, nooit helemaal tevreden. ;)

• #2.369
Ik hoor iets waar ik zelf ook last van heb: "het had eigenlijk beter gemoeten!"

Dat is echt een probleem van prestatiegerichte mensen, nooit helemaal tevreden. ;)

Als ik iedere training tevreden zou zijn. Dan is het ook niet goed. Alleen maar meer motivatie om te knallen! volgend jaar juli moet ik gewoon die 90 kilo SNATCHEN ROAAARRR!!!!!!!!!!

En bedankt ;)

Lekker traininkje maar die dumbbell press moet gewoon zwaarder hè :P Dan maar oefenen die dingen naar achteren te zwaaien.

Doe jij ook plyometrische oefeningen? Zo ja, wat?

• #2.371
Hehe jij bent die Basketballer dat heb ik je in het begin van je vorige of "eerste" log al verteld. Voornamelijk in de winter wat sprongen vanaf oktober ga ik daar weer mee beginnen. Hopen dat mijn knie het houd ik geloof dat hij nu voor 85% heel is hopen dat ik de 90 nog aantikt voor die tijd. Veel beter zal hij niet worden vrees ik.

DB Press doe ik niet, heeft amper affiniteit met het speerwerpen. Maar ik wil gewoon iedere oefening uit kunnen voeren waar ik van gehoort heb (mits hij binnen mijn mogelijkheden ligt) Maar DB zittend cheat curlen en dan achterover gaan liggen was k*t. Als ik hem weer doe zet ik de DB's eerst op mijn been en zie dan wel hoe ik het verder doe :D. Ben uitgenodigd vandaag bij Fitness First in Bergen op Zoom samen met wat andere speerwerpers. Zal mij benieuwen laat ons maar beginnen met Pull over DB (ben benieuwd wat voor gewichtjes ze hebben liggen. Genoeg gezwets vandaag zorgen dat ik mijn ontbijt niet mis. Maar eerst 15 á 20 drumsticks uit kakken :D

Post eens een trainingsschema van een Toppert-speerwerper (of had je die reeds al eens gepost?) :)

• #2.373
Nee sterker nog ik heb geen volledige schema's heb wel PR lijsten gepost van een FIN..

Gisteren ook nog getraind dag na het snatchen

Hoogtepunt

2x100 PowerClean in een Fitness First gym hehe je had die ecto's moeten zien kijken :D

4x90 Bench

Ben net terug van the Prodigy en voel me zat en gelukkig :D!!

Goede trainingen kerel, sterke PowerClean!

Lijkt me ook wel een leuk idee, een keertje naar Fitness First gaan en daar het beest uit te
hangen! Heb je daar wel de mogelijkheid om vrij te squatten?

• #2.375
En dan nu het lachtertje van die training

140 kilo Pull over op het aparaat :D (FULL STACK) maar die apparaten hebben voor speerwerpen doen een erg kleine ROM. Volgens mij kon je niet vrij squatten, DB's tot 34 kilo ofzo :roflol:

• #2.376
Pfff een teleurstellende update.. Zoals jullie misschien weten was ik van plan om een platform in elkaar te zetten om Olympisch liften te maken dit niet op de huidige plek van de homegym maar in een hogere "oude vogelkooi". Helaas is de hoogte zonder platform maar net hoog genoeg. Met Platform zou ik het dus niet eens redden. Alle materialen liggen er al. Oude dikke matten en genoeg balken om het frame in elkaar te timmeren.
Vanavond mijn eerste training! op naar de 65 meter!

Go For It !!!

Het platform ergens anders opbouwen dan maar?

• #2.379
Jup het platform gaat ergens anders opgebouwd worden

matten op het gras niet zo'n succes maar leverde wel een lekkere training op :D.

Frustratie Training vrijdag 17 augustus 2007

PowerSnatch
5x50
5x55
5x60
5x65 PR ???
5x67,5 PR

Comments:
- Eat that ;)
- Platform komt nu onder het klimrek.. foto's volgen nog zodra batterijen het weer doen van men telefoon

• #2.380
Update ik hoor net dat de sterkste Vlaamse Speerwerper die ik ken gaat Highland Gamen maak u klaar hij is een krachtwonder :) PowerSnatch van bijna 120 zijn naam: Chris Claes :)

Terug
Naar boven