AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

De mensen hierboven gooien net geen 90 (afgezien van die kerel van de foto die heeft 98,48 meter gegooid) En mijn PR was op 17 jarige leeftijd 60,15 meter.. Daarna even een dip gehad (in afstand) en nu ben ik bijna 21 en gooi ik 61,97. Als 17 jarige kwam ik in de buurt van wat deze mannen gooiden. Zonder serieuse krachttraining.

In vergelijking met deze mannen ben ik niets.. Voor Nederlandse begrippen hoor ik bij de top. De nummer 5 op het Nederlands Kampioenschap Senioren gooide net zo ver als ik 2 dagen eerder deed. Dus mag ik me daar wel mee vergelijken..

Maar ik heb nog zeker 8-10 jaar te gaan om mijn persoonlijke doelen te verwezenlijken!

Dus dan ben je nog vrij goed.

Wat is je doel? Wereldtop?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Nee,

Over de 70 meter gooien! en VAAK!! ;)

en het vlak waar bij jullie me kunnen steunen een 120 Snatch net zoals de kerel van de foto's deed

• #2.343
Training woensdag 25 juli 2007

Parallel Squat
3x115
3x125 PR

Daarnaast, Bench, Military Press, Face Pulls, Chins. Vrijdag op zaterdag ga ik op vakantie misschien dat ik vrijdag nog even ga trainen. (ga naar Italie met huurauto we rijden overal heen waar we zin in hebben!)

Mijn schema voor na mijn vakantie staat al klaar het wordt een 6/7 week Bill Starr Achtig iets.. met 3 weken Laad fase.. en 3 a 4 weken Intensiteits Fase

nice streven jonkie :) Go for it !

• #2.345
Dat zal ik zeker doen :) Ben al iets over de helft met die Snatch ;) en het speerwerpen nog 8 meter ;)

Hoe zit het trouwens met je squat techniek inmiddels. Ik kwaam daarnet weer dat filmpje tegen van je fullsquat, en echt goed zag dat er niet uit :p

Hij squat simpelweg minder diep nu:p. Waar blijven de snatch/clean pr's;)?

• #2.348
Hoe zit het trouwens met je squat techniek inmiddels. Ik kwaam daarnet weer dat filmpje tegen van je fullsquat, en echt goed zag dat er niet uit :p

Hehe dat is waar :D

Hij squat simpelweg minder diep nu:p. Waar blijven de snatch/clean pr's;)?

Inderdaad ik squat nu tot juist onder parallel, dus als het aan Alexia ligt squat ik OP parallel imo diep genoeg om er effort uit te halen ;).

Clean/Snatch records over een week of 7/8 weer;). Vanavond vertrek ik naar Italie voor bijna 2 weekjes. Dan ff weekje niets doen en dan begin ik met een nieuwe Ari Pendlay/Starr variant. Waar ik na 4 weken toch wel PR's ga verwachten

Leuk om de beste van de wereld eens te kunnen ontmoeten.
Niet velen hebben die mogelijkheid.

Wat een enorme exposiviteit trouwens in die worpen in het filmpje, het afwerpen duurt mischien 2 of 3 beeldjes, dat is rond de 0,1 seconde waarin de werphand van helemaal achter naar helemaal voor gaat.

• #2.350
Precies, dat maakte Hengelo voor mij al geslaagder dan een Zuip-Strand vakantie en dat meen ik serieus! Want ik ga nu op een semi cultuur reis met een wat rustiger gezelschap, uiteraard ga ik tijdens de reis over 6 uurtjes lekker beschaafd achterin de wagen lopen tanken

Hieronder een Beeldserie waar ik destijds met paint, Photoshop was nog niet gedownload en geinstalleerd. In elkaar had gezet! 25 Frames is 1 seconde. Ieder beeldje is dus 0.04 van een seconde. De eerdere beeldjes hebben een tijdverschil van 2 Frames.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Links een trainingsworp van ruim 95 meter. Rechts beeldserie van WK ook over de 95 meter. Niemand die hier ooit in de buurt van is gekomen!

Yeah baby Hengelo :D ... zoals powerblade zegt wat een explosiviteit man.

• #2.352
Ben helemaal kapot gestoken op een Bed & Breakfast in Beckum. Goede chinees in Delden evenals Kruidvat. Hengelo zelf alleen het industrie terrein gezien en het Fanny Blankers Koen stadion.

Vandaag nog ff met een BB'er getraind. Schouders..
wat een wankers in de plaatselijke sportschool mensen van 95+ kilo en 8-10% vet.. 4x70 zien bankdrukken met veel pijn en moeite na 5 opwarm setjes met een totaal van 40 kilo. Het enige mooie wat er is, is een kabel katrol wat in hoogte verstelbaar is. Zelfs de Olympische Baaren zijn k*t ze draaien niet lekker! Binnenkant Borst Plaza!!

Ben helemaal kapot gestoken op een Bed & Breakfast in Beckum. Goede chinees in Delden evenals Kruidvat. Hengelo zelf alleen het industrie terrein gezien en het Fanny Blankers Koen stadion.

wat een wankers in de plaatselijke sportschool mensen van 95+ kilo en 8-10% vet.. 4x70 zien bankdrukken met veel pijn en moeite na 5 opwarm setjes met een totaal van 40 kilo. Het enige mooie wat er is, is een kabel katrol wat in hoogte verstelbaar is. Zelfs de Olympische Baaren zijn k*t ze draaien niet lekker! Binnenkant Borst Plaza!!

Waar heb je getraind dan? Ik kom zelf uit Hengelo, het Fanny Blankers Koen
stadion is nog niet zo heel lang geleden verbouwd ziet er zeker beter uit.

• #2.354
Waar heb je getraind dan? Ik kom zelf uit Hengelo, het Fanny Blankers Koen
stadion is nog niet zo heel lang geleden verbouwd ziet er zeker beter uit.

Ik heb vandaag in Etten-Leur getraint mijn HomeTown. Daar (Hengelo) heb ik getraind op het trainingscomplex juist achter het stadion.

Ik kom minstens 1 keer per jaar naar het FKB stadion, meestal om daar aan de wedstrijd mee te doen ;)

zo herkenbaar... reden dat ik naar een duurdere gym ben gegaan. Die posers moet je ontlopen, straks is het besmettelijk:angstig:

Slaat die 70 in je naam trouwens op je goal? Heb het me eigenlijk nooit afgevraagd maar zou wel passend zijn.

Verder: goed bezig kerel, iemand die bier op kan offeren voor zijn liefde (obsessie) voor sport, dat kan ik wel waarderen. Niet nabootsen, maar zeker waarderen. Obsessies zijn sowieso de shit.

Ga volgend weekend naar een HG-trainingskamp in Beckum bij onze Highlanders uit het oosten..... slaap maar gewoon in de auto denk ik ;)

• #2.359
Ben nu terug uit Italie (Half 1 had ik het vliegtuig). Eten is erg goed! 8 kilo zwaarder in 11 dagen.. ALL FAT ;) 93 kilo :eek:. Morgen wordt men vader 50. Vrijdag Prodigy en vanaf zondag 4-5 dagen de Hollandse stranden onveilig maken ;)

Vliegtuigstoeltjes zijn KOLERE!!!

zo herkenbaar... reden dat ik naar een duurdere gym ben gegaan. Die posers moet je ontlopen, straks is het besmettelijk:angstig:

Slaat die 70 in je naam trouwens op je goal? Heb het me eigenlijk nooit afgevraagd maar zou wel passend zijn.

Verder: goed bezig kerel, iemand die bier op kan offeren voor zijn liefde (obsessie) voor sport, dat kan ik wel waarderen. Niet nabootsen, maar zeker waarderen. Obsessies zijn sowieso de shit.

Ik heb altijd al thuis getraind maar vind het gewoon vet dat die grote gasten niets kunnen tillen ;)

70 meter is inderdaad mijn doel/streven

bedankt ;)

slaat op zijn bench (streef) 1rm :cool:

:roflol:

Ga volgend weekend naar een HG-trainingskamp in Beckum bij onze Highlanders uit het oosten..... slaap maar gewoon in de auto denk ik ;)

Voor wat kalorien kun je naar de chinees gaan in Delden die zit bij het bruggetje!

Terug
Naar boven