MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Frustratie Training vrijdag 17 augustus 2007

PowerSnatch
5x50
5x55
5x60
5x65 PR ???
5x67,5 PR

Comments:
- Eat that
- Platform komt nu onder het klimrek..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.383

Mwah lijkt me sterk dat hij speciaal zijn naam laat veranderen. Hij was van plan om even met boomstammen te gaan smijten. In potentie heeft hij het beste lichaam om ver te gaan smijten als speerwerper van alles wat ik ken uit de BeNeLux.

Jhonny de Zutter is trouwens ook een atleten naam die me wel iets zegt. Durf het niet met zekerheid te zeggen.

Kan natuurlijk ook een fout van de Belgische organisatie zijn ;). Het zal hem wel zijn. Ben benieuwd ! Nu verwacht ik zeker dat jij ook komt kijken Ari :)

• #2.385
25 augustus is er wel een grote speerwedstrijd in Merksem.. Maar ik heb dan een verjaardag van een pupil van mij. Hij wordt 18 jaar oud! Ik ben nu wel benieuwd naar de resultaten op dit open kampioenschap! Gent is voor mij trouwens wel erg lang reizen

Je geeft dus ook les ?

Gent is vanaf Amsterdam nog geen 2 uur rijden, dus moet voor jou toch dichterbij zijn dan ?

Ik zal de uitslagen zsm op DBB zetten, zoals ik dat ook voor de HG Federatie zal doen :)
Maar dat zal niet eerder dan maandagochtend zijn...

• #2.388
Je geeft dus ook les ?

Gent is vanaf Amsterdam nog geen 2 uur rijden, dus moet voor jou toch dichterbij zijn dan ?

Ik zal de uitslagen zsm op DBB zetten, zoals ik dat ook voor de HG Federatie zal doen :)
Maar dat zal niet eerder dan maandagochtend zijn...

Jup ik heb diverse diploma's en bevoegdheden binnen de atletiek uiteenlopend van Jeugd Atletiek, Jury Elektronische Tijd tot Atletiek Trainer (Senioren)

Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk Chris is die daar start.

Mijn vervoer bestaat hoofdzakelijk uit Openbaar Vervoer. Daarnaast is Antwerpen voor mij goed te doen (omgeving Breda).

Wordt het platform dan niet nat als het regent?

Niet tevreden mee ofzo?:p

Het klimrek gaat overdekt worden met golfplaten :) en misschien nog wat doorzichtig plastich eromheen in ieder geval geen zin in een donkerhok ;)

Mwah die 5x65 verbaasde me ik heb tijdens een top training weleens 5x5x63 met veel pijn en moeite gedaan, deze training die weer een week later was als de vorige, en paar waterppen later trok ik ze nog vrij gemakkelijk boven mijn hoofd. Vanavond Squatten, Pull over, Benchen en voor het eerst DB Rowen :D!!

Jup ik heb diverse diploma's en bevoegdheden binnen de atletiek uiteenlopend van Jeugd Atletiek, Jury Elektronische Tijd tot Atletiek Trainer (Senioren)

Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk Chris is die daar start.

Mijn vervoer bestaat hoofdzakelijk uit Openbaar Vervoer. Daarnaast is Antwerpen voor mij goed te doen (omgeving Breda).

Het klimrek gaat overdekt worden met golfplaten :) en misschien nog wat doorzichtig plastich eromheen in ieder geval geen zin in een donkerhok ;)

Mwah die 5x65 verbaasde me ik heb tijdens een top training weleens 5x5x63 met veel pijn en moeite gedaan, deze training die weer een week later was als de vorige, en paar waterppen later trok ik ze nog vrij gemakkelijk boven mijn hoofd. Vanavond Squatten, Pull over, Benchen en voor het eerst DB Rowen :D!!
Maar kan je dan nog wel klimmen in het klimrek???

Ik heb even met Tommy gebeld, het zijn inderdaad TWEE speerwerpers die meegooien in België. Ze hebben reeds een paar keer geoefenend en hebben aanleg ! Dat wordt wat......

:)

relaxte snatch Ari, doe je ze ook met squat?

Ik ben nog fatsoenlijk oh-squats aan het leren, heb al moeite met alleen de stang :P

• #2.393
Nee ik kan uberhaupt niet squatten

Mooi dat het 2 speerwerpers zijn. Ik neem aan dat ze je niets laten ruiken.. Maar onderschat ze zeker niet ;)

Update:

Gisteren totaal 3 keer getraind :o

Traning 2
Sprinten ik was al stuk bij de 2e oefening van de warming-up, Erg goede conditie dus :P. Warming up duurde daarna nog 35 minuten...
Hoofddeel maximaal sprintjes over 20 en 30 meter dit herhaalt tot in het oneindige met iedere keer genoeg rust.

Training 3 (half uur later ???)
Niet gaan squatten mijn hams en calfs waren er al helemaal doorheen gegaan bij de 1e 2 trainingen

Pull over DB
12x30
Mwah als ik dat ding toch niet zwaarder kan krijgen als 75 zonder mijn polsen te breken dan ga ik wel over op de EZ stang

Pull over EZ
8x25
8x45
0x55 ???
2x8x50

DB ROW
...(veel)x20

DB zagen
2x12x25
3x12x30

Veel elleboog, schouder en achterkant rug werk als blessure preventie met een elastiek

Laatst bewerkt:
Nou begin ik toch ook wel nieuwsgierig te worden naar die 2 speerwerpers.
Maarja, we zullen het volgend weekend wel zien!

• #2.395
Degene die constant met een smile op zijn mond rondloopt is Chris Claes!

Hoezo kun je niet squaten? Niet squaten als in: lage gewichten of niet squaten als in: dat staat mijn lichaam niet toe?

Ik ben van de eerste catagorie. Net met alle moeite een brutale 1*70 en 3*68 afgewerkt. Met spierpijn, dat wel. Maar dat moet echt verdubbeld worden ofzo :P

• #2.397
Mijn squats zijn zwak! En mijn lichaam heeft nogal moeite met Full Squatten en dat haat ik. Ik heb er al een keer aan toegegeven en squat nu netjes 0,5 cm onder parallel ;). In de toekomst als ik ook volledige Clean kan maken en een echte Snatch dan zal ik zeker moeten gaan fullsquatten!

En dan heb je nog wel in je sign staan Squat the **** up :finger:

• #2.399
Ik werk er aan, ik heb vandaag nog gerekt en mijn "nieuwe" schema is zo goed als af, evenals mijn planning richting mijn laatste wedstrijd "piek"

Mijn squats zijn zwak! En mijn lichaam heeft nogal moeite met Full Squatten en dat haat ik. Ik heb er al een keer aan toegegeven en squat nu netjes 0,5 cm onder parallel ;). In de toekomst als ik ook volledige Clean kan maken en een echte Snatch dan zal ik zeker moeten gaan fullsquatten!
En hoe gaat het qua diepte met een front squat?

Terug
Naar boven