Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Balans is niet okay, Diepte redelijk tevreden. Maar zodra mijn Hams en andere spieren de lengte heben die ik wens moet dat allemaal wel goed komen! Mijn schouder is altijd "sore" naar zo een Front Squat.. en die dingen gebruik ik nu eenmaal veel met speerwerpen. Op een MRI scan van mijn zusje was ook goed te zien dat je onderhoudse blauwe plekken kreeg. Maar in de winter zou ik ze dus best kunnen doen.

En de overhead squat? Hiermee behoren de spieren veel soepeler te worden, moet enorm helpen bij de techniek van het full front en back squatten.

hehe overhead squaten is een vak apart. Ik kan zonder moeite volledige rom hanteren bij back- en frontsquats. Maar overhead squats zijn écht een b*ch :D

• #2.404
En de overhead squat? Hiermee behoren de spieren veel soepeler te worden, moet enorm helpen bij de techniek van het full front en back squatten.

Zodra het platform in orde is kan ik hierin gaan beginnen. Ik heb er weleens aandacht aan besteed veel setjes 10x20 gedaan.. maar Groove is totaal niets! Record is 10x40 geloof ik :). Maar dat record was niet volle bak.

Vandaag trouwen bij een Wok Restaurant gegeten.. Nog nooit zoveel kip op in mijn leven. Ik durf geen voorspellingen te doen. Maar schat zo rond de 800-1000 gram

hehe overhead squaten is een vak apart. Ik kan zonder moeite volledige rom hanteren bij back- en frontsquats. Maar overhead squats zijn écht een b*ch :D

Daarom juist ;) als je de overhead squat beheerst dan zal je techniek op de front en
back squat ook aanzienlijk verbeteren.

• #2.406
Training maandag 20 augustus 2007

Niet zoveel zin, zeiknat thuis gekomen van training geven. En druk in de woonkamer zusje vertrekt morgen weer terug voor haar 2e jaar aan de Uni van Florida. Maar uiteraard wel gegaan ;)

Eerst wat OH geprobeerd, last van hand en niet meewerkende spieren (lees stijver dan ooit)

Parallel Squat
12x65 PR (nooit meer dan 8 reps gemaakt)
20x100 PR Vanaf rep 14 werd ik dizzy, maar kicken gevoel :D

Straight Arm Pull Over EZ (vanuit volledige rek)
4x10x25

Hierna nog veel REHAB en wat pompen van de BI en TRI (1 keer in de 3 maanden kan dat geen kwaad lijkt me)

Comments:
- Spierpijn in Tricep, dus niet diep gegaan. Morgen eerste werptraining 8 september weer eerste wedstrijd (StudentenSteden Kampioenschap hehe)
- (Spier)pijn in Glute, Ham en Quad was direct aanwezig na dat potje squatten. Wordt 3 dagen moeilijk zitten.. Maar goed heb ik dit ook weer eens mee gemaakt :)

Nette squats kerel!

• #2.409
Bedankt, 20 Reps ga ik hoogstens 1 keer per 8 weken doen..Iedere rep opnieuw wordt het verleidelijker om die bar terug te leggen :D

Wij rijden zondags overigens terug over Breda. Dus mocht je nog kans zien om naar Destelbergen te komen om je speerwerp-vriendjes te bewonderen, zou mee terug kunnen rijden....

Die 20-reppers worden ook steeds populairder ??? Wel goed hoor!

• #2.413
Wij rijden zondags overigens terug over Breda. Dus mocht je nog kans zien om naar Destelbergen te komen om je speerwerp-vriendjes te bewonderen, zou mee terug kunnen rijden....

Ja het aanbod is echt heel verleidelijk! Maar ik ga echt iets doen wat ik in minstens 10 jaar niet heb gedaan. Een dagje weg met mijn Opa :), en zijn paard en wagen voor een heuse actieve spelletjes en puzzel rit ;) Er zal toch iemand hem uit de sloot moeten vissen mocht er iets verkeerds gaan :p

Die 20-reppers worden ook steeds populairder ??? Wel goed hoor!

Zolang het niet 21/en op Kickback wordt vind ik het allemaal goed :). Weet nu in ieder geval wat het gevoel inhoud. En kan zeggen dat ik wel zin had om op de grond te gaan liggen. Maar mijn ademhaling was niet het probleem. Het ergste erna was door je knieen gaan om Schijven op te rapen voor de andere oefeningen.

20 x 100 kg kan echt killer zijn.. ik had van de week met 80 kg 12x gewoon gesquat en dat vond ik al best een aanslag op m'n longen :D

Jammer ari, anders kon je cath & mij bewonderen op HG games. Wordt trouwens mooi weer heb ik gehoord :).

Dus we hebben toch al weer mensen van DBB in het publiek, geweldig!
Dat gebeurt nu zo'n beetje elke wedstrijd, haha!

Ik heb ze afgelopen zondag niet gezien, hoor ???
(of kwam dat dat jij zo chagerijnig was....)

HAHA

Hij is wel geweest (Mr. Mike ofzo) volgens het topic over Appelscha en hij heeft zelfs filmpjes gemaakt met zijn telefoon. Maar ik denk idd dat mijn vrolijke uitstraling hem afgeschrokken heeft! :D

• #2.419
Kan ik hier dan werkelijk niemand meer karma geven :@

Net wat getraind, met medicinballen vanavond voor het eerst in lange tijd weer werpen!! Ooww wat heb ik er zin in. Spierpijn in benen valt nog mee. Niet meer of minder dan normaal na zo'n lange tijd van niet trainen. Ik beloof jullie dat ik ooit nog eens een HG mee ga doen :)!! Zijn er nog wedstrijden in Oktober?

Nice 20 repper Ari ... ik ken het gevoel de schijven oprapen van de grond wat een ramp :D

Terug
Naar boven