MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

als je vert net zo beroerd is als je squat zal het allemaal wel meevallen. Cijfers wil ik zien bastard :P

ik zit zelf nu op een running vertical van een centimeter of 70/73 denk ik. Ietsje meer dan voor de offseason maar ben 2kg aangekomen. Ga denk ik nog een paar kg bulken en kracht winnen en dan eens serieus op voeding gaan letten zodat ik wat lager in vetpercentage ga zitten. De lijntjes bij m'n lies zijn bijna weg :eek!:

Als basketter geef je toch niet echt om je vetpercentage? Natuurlijk wel makkelijker om hoger te springen als je lichter bent, maar ze kunnen je ook makkelijker wegduwen toch?

ik ben spelverdeler en dan is snelheid toch wel het belangrijkst wat er is. Vet houdt je traag en aan de grond, nergens voor nodig dus :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
als je vert net zo beroerd is als je squat zal het allemaal wel meevallen. Cijfers wil ik zien bastard :P

ik zit zelf nu op een running vertical van een centimeter of 70/73 denk ik. Ietsje meer dan voor de offseason maar ben 2kg aangekomen. Ga denk ik nog een paar kg bulken en kracht winnen en dan eens serieus op voeding gaan letten zodat ik wat lager in vetpercentage ga zitten. De lijntjes bij m'n lies zijn bijna weg :eek!:

Uhm toen ik 1,77 was heb ik 1,83 hoog gesprongen.. Ik kon toen ook easy dunken (met 1 benige afzet). Voor de rest zuigen mijn explosieve sprongen uit stand. 2,35 had ik laatst stand ver dat is belachelijk slecht! Stand hoog toen ik 1,83 sprong was niet meer dan 27 cm denk ik ;) whaha

Ik let wel op mijn voeding maar heb al 2 dagen Pinda Noten op whaha.. Moet maar een klein beetje afvallen! Massa is traag.. Maar met genoeg snelheid moet dat ook wel goedkomen :) Voel me sneller als ooit tevoren! Mijn acceleratie is nog nooit zo goed geweest. Mijn UB is niet zo sterk als het in Juli was.. maar mijn benen doen niet veel onder.

Vanavond maar eens Bankdrukken en kijken of ik kan snatchen met mijn knie...

• #2.444
Training woensdag 29 augustus 2007

Geen oefening waarbij druk komt op mijn knieen (wil ze 1 dag rust gunnen)

Bench Press
5x60
5x70
5x80
5x85
3x90
4x2x95 (volume PR)

Comments:
- sticking point iedere keer mooi overwonnen door extra gas te geven! Het is iets boven het punt waarop ik mijn armen haaks heb
- Had nog veel spierpijn in mijn armen. Verwacht over 3 weken hetzelfde te kunnen doen met 100 kilo..

• #2.445
Traininkje donderdag 30 augustus 2007

PowerSnatch
3x3x60

Meegedaan met pupil die dit weekend dikke kans maakt om Nederlands Kampioen speerwerpen te worden. Daarna hem training gegeven en nog wat dingen voor mij zelf gedaan.

Kogel Achterover

6 kilo: 15.00
3 kilo: 19.96

Wat touwspringen, en Ab werk

Geen zware squats die komen morgen omdat ik wil weten hoe mijn knie reageert op touwspringen en explosieve sub-maximaal oefeningen

• #2.446
Vandaag naar de Speerwerp familie van Nederland gegaan.. Nee ik ben niet thuis gebleven.. Maar naar wat maten van me ;). WK finale vrouwen gekeken en even getraind

Training Vrijdag 31 augustus 2007 (de laatste dag dat ik twintig ben)

Pull over..
5x35
5x45
3x3x55

Rebel Row
2x5x66
5x76
5x86

Pull Ups/Chins
2x5xBW
5xBW+5
5xBW+10
5xBW+15
3xBW+15

Lenigheid en dergelijke

Comments:
- Heb een eigenaardige zeurende "pijn" in onderarm voelt niet helemaal goed. Hopelijk niets blijvends..

• #2.447
  • #2.448
Pfuuu k*tste training van het afgelopen jaar.. Wat was ik zwak en ongemotiveerd! Ik was echt dril. Diverse redenen kan ik jullie geven... Drank & het gevoel van een Jetlag..

Training maandag 3 september 2007

Squat
5x65
5x95
1x115 2F :mad:
8x5x95

Nu maar gedacht als ik blijf trainen als een miet dat ik die 65 dit jaar niet ga halen dus 110% effort op de Pull Over

Pull over EZ (maximale rek)
5x45
5x5x47,5 (2,5 kilo zwaarder als vorige week)

Comments:
- Gezweten als een otter wat een t*ring squat!!!
- Pull over redelijk tevreden maar raar gevoel in Linker Lat en Tri..
- Vanavond hopelijk nog wat Snatches.. al zal dat met deze vormspanning niet veel zijn!

• #2.449
Training 2 van maandag 3 september 2007

PowerSnatch
10x20
5x40
5x60
3x65
2x70 MuscleSnatch 3F en 4F
1x65

Bench Press
10x20
8x60
5x70
3x83
3x88
2x2x90

Comments:
- Zie net achter mij Viking in actie!! Geweldig op Omroep Brabant!! Betreft de wedstrijd in Hank
VIKING zei:
Ik wil nog wel een metertje of 1,5 tot 2 verder gooien
- Moet nog bekomen van mijn straffe weekend maar deze training was niet heel slecht...

Hahaha, komisch :D Helaas mocht het echter niet zo zijn gisteren....:(

• #2.451
Het is jammer genoeg niet altijd raak!

• #2.453
Weet niet, je zou ze er even voor moeten mailen denk ik! Ik heb het net proberen terug te vinden bij uitzending gemist maar dat is me niet gelukt..

Omroep Brabant: Contactformulier via deze link zou het moeten lukken.

• #2.455
Ik krijg nu de Ordina open.. Jeweetwel die Tennis shit!

Heb de Breedband gebruikt (medium hetzelfde). Misschien kun je ze mailen of ze de boel gaan updaten. Want dit is van vorige week, of misschien wat meer weken terug!

• #2.456
Kleine teleurstelling maar weer een verklaring voor de training van afgelopen maandag.. Mijn knie doet weer pijn. Dus binnenkort sportarts, Ook is mijn rug niet meer helemaal in balans. Dus dat gaat gefixed worden zodat ik van de winter weer kan vlammen....

bench gaat wel lekker nu zo te zien?

• #2.458
Mwah record is 102.. Dus valt wel mee.. Lichte irritatie aan mijn elleboog en (bovenkant)onderarm. Ook lijken mijn schouders niet jofel. Morgen wordt alles beter ;) Maar zodadelijk eerst weer eens rustig trainen

Je wordt oud, Ari..........

• #2.460
Ga gewoon ff een check-up doen bij een paar artsen. Ik haat dat gekloot!

Terug
Naar boven