MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

dude, dat ol kotje gaat ownen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Lol het ging me niet om het gewicht of de herhalingen. Ik heb al 105 FullSquat.. hoewel dat Goodmornings waren. Dit waren dat niet

• #2.484
Nieuw hoogtepunt in mijn DBB carriere!

Een rode kaart voor mijn steun betuigende Signature :(

hoezo wa is dr met je sig dan?:O

• #2.486
Was er met mijn sig

Haha, serieus kerel? Wat moet ik me daarbij voorstellen, een rode kaart krijgen?

• #2.488
Dat EricR zo lief is geweest mij te verwittegen dat ik een grove belediging / overtreding heb gemaakt via de PM en een Rood Kaartje aan mijn collectie heb mogen toevoegen...

Zoals beloofd zou ik weer eens gaan deadliften om te zien of ik misschien wat kracht had in geboet sinds ik niet meer had gedeadlift sinds carnaval dit jaar (begin februari 207 = 1RM 200)

Traininkje maandag 10 september 2007

Snatch Grip Deadlift
5x65
5x95
1x115 (k*t GRIP :mad:) 4xconventional erachteraan

Deadlift
10x145 (1e rep pronated ;)) PR

Comments:
- vanacht maar 2,5 uur slaap gevat.. waarom weet ik ook niet
- bij de 145 was alleen terugleggen een ramp.. buitenste schijf was groter dan degene aan de binnenkanten.. Iedere keer ferme klets op de grond en trilling door heel mijn lief.. voelde k*t
- Zodadelijk aan mijn nieuwe (bij)baan als Call-Center-Enquette-Malloot beginnen..

• #2.490
Hehe,. dat is allemaal goed gegaan., Wel veel vaatdoekjes met snorren daar zeg. Zeker omdat je je hoofd niet hoeft te laten zien tijdens een telefoongesprek.. Die Burp*A's gaven niet eens een hand. Inburgering noemen ze dat! Pff.. maar goed hoef dan ook niet met hun te praten.

Training is net niet door gegaan. Had vergadering over 1 of ander jeugdkamp. Spierpijn zal wel komen van die 10x145 deadlift van vanochtend..

Hehe,. dat is allemaal goed gegaan., Wel veel vaatdoekjes met snorren daar zeg. Zeker omdat je je hoofd niet hoeft te laten zien tijdens een telefoongesprek.. Die Burp*A's gaven niet eens een hand. Inburgering noemen ze dat! Pff.. maar goed hoef dan ook niet met hun te praten.

Training is net niet door gegaan. Had vergadering over 1 of ander jeugdkamp. Spierpijn zal wel komen van die 10x145 deadlift van vanochtend..

Tja...het blijft k*tvolk.

• #2.492
Laten we het zeggen dat ik socialer volk ken dat zich toch echt wel naar de Nederlandse Maatstaven hun heilig boekje interpreteert..

Rode kaart:D EricR de moraalridder. Al ben je nog zo snel op de concept 2 achterhaalt ie je wel.

Nice deads

• #2.494
"500 meter Interval roeier" to the rescue!!! zou het misschien een mutant zijn met Mod-genen..

• #2.495
Training(EN) woensdag 12 september 2007

Training 1

Bench Press
20x20
10x60
3x5x85
2x4x85 godver telkens 5e rep failure :mad:
1x85

1 Hand Barbell Snatch
5x20
5x25
5x30
2x2x40

Comments:
- Snatch ALL PR :D
- Benchen gewoon wat vaker toevoegen en het zal makkelijk gaan stijgen!

2e Training

Squat
10x45
10x65
10x85
10x105 PR

Pull over EZ from HANG
10x25
10x35
5x45
3x50 KAPOT

1 Handed DB ROW
10x12
10x22
2x10x32

AB Complex... Seated Plate Twists, Dumbbell Side Bends, Cable Side Twists

Comments:
Godver mijn Tri's zijn niet meer wat het geweest is.. jammer.. Van de winter zal het wel bijtrekken, tijdelijk even wat hoger in de reps zoals vorige training al verteld.

• #2.496
Update.. Gisteren nog even wat Pull ups gedaan aan smalle triangel. wat een wereld van verschil, Daarna Home-Mad pull over bankje getest. wat een rek kun je daar creeren zeg.. Pfuu.. Dit allemaal in het Speerwerpers hok in Ossendrecht.

Daarna naar de Masseur..

Begonnen met de rug. Stond inderdaad onderin weer een mooi S in.. Die is er dus eventjes uit gemasseerd/geduwd. Daarna die knie die al weken opspeelt. Heb het gevoel of ze met een sloophamer op de voor en achterkant van mijn knie hebben geslagen. Aan de buitenkant is niet heel veel te zien. Daarna mijn nek en bovenrug mooi recht gezet. Als laatste de afvalstoffen uit mijn elleboog verwijdert en mijn lymfeklieren gezuiverd. Ik kan er dus weer 2 weekjes tegenaan! :)

Vanochtend 2 aanhangwagens Beton geleegd en de vloer voor het Oly kotje is nu zo goed als af. Over niet al te lange tijd de muren metselen. Dan timmeren en de Floor in elkaar gaan zetten.

• #2.497
Whaha de reactie van de masseur kwam gisteren avond. Ik kon mijn knie nog maar amper buigen. Over een paar dagen kan ik vertellen of ik er profijt van heb gehad. Omdat ik weer een opbouw periode/winter tegemoet ga heb ik gisteren even wat anders getraind dan normaal.

Military Press
12x20
10x30
10x35
10x40
10x42,5
10x45
7x47,5 +2 +1

Dumbbell Flyes
10x12
10x14,5
10x17,5
10x20

Toen nog op het Preacher bankje gezeten en verslagen door mijn trainingsmaat. Ook nog wat diverse rug Rehab..Ik had natuurlijk al wat aanhangers cement leeggeschept dus next week een revenge op de Preacher Bank!!!

lekkere squat en gefeliciteerd met je PR!

40 kg one handed snatch vind ik ook behoorlijk vet. Respect dude _O_

• #2.500
Thanks, maar moet beter

Vandaag kort getraind. Pupil begeleid met Snatch en OH Squats. Klein beetje bankdrukken tussendoor

Bench Press
12x20
8x60
2x5x83
4x83 +1
2x3x83

Daarna snel naar huis voor de kapster..
Toen nog sneller terug. Om mijn winter programma uit te werken tot het NK van volgend jaar. Hierin ga ik voor het eerst niet alleen mijn krachttraining periodiseren maar ook sprong/sprint trainingen. Voortaan noteer ik in dit log ook mijn werptrainingen weer. Evenals de toekomstige sprongtrainingen.

Terug
Naar boven