Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Gisteren nog wat Kogels-achterover gedaan. Maar merk dat ik simpelweg niet fit ben beetje jammer!

Heel de week al met mijn pa gediscussierd over de plek van mijn Oly lifting spot.. Gisteren gewoon lekker naar de stad geweest. Wordt ik potverdomme om half 9 weer uit mijn bed gelicht.. Het was potver 1 van mijn 5 vrije dagen van de week :mad:

Want er staat cement hard te worden. Heeft die freak dus al de sleuven voor de fundering gegraven en al cement besteld bij een paar harry's van de bouw in de buurt.. Heb ik lekker 2,5 uur mogen FarmerWalken en Cement Scheppen! 6 Volle Aanhangers HELL YEAH!!!

Mijn Oly Krot wordt dus gebouwd! Een kleine impressie van de fundering!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In het gebouw hierachter met die stenen.. staat mijn huidige Home Gym hehe :D

Ari: what about your 'handtekening' ????

• #2.463
haha stuk stront, jij ongelooflijke nerd, rotte poepvrucht.De nieuwe stinkguru is geboren hier op DBB hoor.

Ga nu maar rozenstengels in je pisbuis stoppen. Dat je moeder je geen aandacht geeft en dat ze haar reet niet meer heeft afgeveegd sinds je vader dood is ( 6 jaar geleden ) en je geen aandacht geeft, en de enige 'liefde' die je wekelijks ontvangt van je overbehaarde suikeroompje is niet ons probleem. Rot stuk nageboorte.

De laatste woorden van BlackRush die helaas te vroeg is heen gegaan :angstig::bang::eek2:

Gisteren nog wat Kogels-achterover gedaan. Maar merk dat ik simpelweg niet fit ben beetje jammer!

Heel de week al met mijn pa gediscussierd over de plek van mijn Oly lifting spot.. Gisteren gewoon lekker naar de stad geweest. Wordt ik potverdomme om half 9 weer uit mijn bed gelicht.. Het was potver 1 van mijn 5 vrije dagen van de week :mad:

Want er staat cement hard te worden. Heeft die freak dus al de sleuven voor de fundering gegraven en al cement besteld bij een paar harry's van de bouw in de buurt.. Heb ik lekker 2,5 uur mogen FarmerWalken en Cement Scheppen! 6 Volle Aanhangers HELL YEAH!!!

Mijn Oly Krot wordt dus gebouwd! Een kleine impressie van de fundering!

In het gebouw hierachter met die stenen.. staat mijn huidige Home Gym hehe :D
Ziet er reuzegezellig uit :thumbs: :D

Haha Ban !

• #2.466
Stah je hebt iets ongelooflijks gepresteerd! Je hebt 3000 posts behaald!!!!

werkelijk ? Dat is dan mijn enige prestatie dit jaar :D

Dat had dan eigelijk een hele mooie moeten zijn vol met volzinnen en dergelijke proza....

gemiste kans:(

• #2.470
pffffffff :rolleyes: ben je stoned ofzo :D

Zou mij niets verbazen als er in dat schuurtje de nodige wietplanten worden verbouwd :D

• #2.473
---Houd wijselijk zijn mond dicht ;)---

Haha

• #2.475
Haha, only booze for me :D

• #2.477
Training vrijdag 7 september 2007

Squat tussen Full en Parallel in
10x20
8x40
8x65
4x5x85
8x85

FullSquat (als diep als ik kon dan ;) met goed postuur)
2x10x20

Military Press
10x20
8x35
8x40
3x8x45

Chins
5xBW
5x3xBW+16,5 PR
6xBW+16,5 tel ik niet mee omdat ik na Rep drie mijn kin niet juist boven de Barr kreeg

Dumbbell Curl
14x10
12x14,5
10x17
8x19

AB work aan katrol 2 setjes van 20 herhalingen

Dumbbell Side Raises tegelijkertijd ~no swing
2x8x12
4x12<>7x10

Comments:
- Nog ff eten en training geven en daarna GUNS 'nd ROSE'S & U2 ergens net over de grens met NL!!! (jaja Tribute Bands offcourse)
- Komende tijd een beetje hoger in de herhalingen gaan zitten. Donderdag zoals gezegd mijn rug ff goed recht laten zetten
- Maandag ga ik weer eens deadliften ;).. Sinds Carnaval en mijn 1RM van 200 niet meer gedaan! Ben benieuwd.

gave training. Full Squat is wel erg laag, komop man.

• #2.479
Whaha waarom zou die Squat laag zijn? Heeft hij misschien een andere toevoeging dan kracht/massa? Misschien was het wel om te zien of de lenigheid en houding verbeterd zijn? na al het gerek van de afgelopen 2 weken..

dan is het goed :) Zat je onderin?

Ik heb vorige zomer precies hetzelfde gedaan. Zat setjes op 70 kg boven parallel te boxsquaten en kon echt niet onderin komen. Na paar weken van stretchen en bodyweight oefeningen kon ik toen een monsterous 30 kg full squaten. Lightweight :P

Maar dan nog, 20 kg bij aan parallel squat van 1** kg is nog steeds erg laag.

Terug
Naar boven