- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Gisteren nog wat Kogels-achterover gedaan. Maar merk dat ik simpelweg niet fit ben beetje jammer!
Heel de week al met mijn pa gediscussierd over de plek van mijn Oly lifting spot.. Gisteren gewoon lekker naar de stad geweest. Wordt ik potverdomme om half 9 weer uit mijn bed gelicht.. Het was potver 1 van mijn 5 vrije dagen van de week
Want er staat cement hard te worden. Heeft die freak dus al de sleuven voor de fundering gegraven en al cement besteld bij een paar harry's van de bouw in de buurt.. Heb ik lekker 2,5 uur mogen FarmerWalken en Cement Scheppen! 6 Volle Aanhangers HELL YEAH!!!
Mijn Oly Krot wordt dus gebouwd! Een kleine impressie van de fundering!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In het gebouw hierachter met die stenen.. staat mijn huidige Home Gym hehe
Heel de week al met mijn pa gediscussierd over de plek van mijn Oly lifting spot.. Gisteren gewoon lekker naar de stad geweest. Wordt ik potverdomme om half 9 weer uit mijn bed gelicht.. Het was potver 1 van mijn 5 vrije dagen van de week

Want er staat cement hard te worden. Heeft die freak dus al de sleuven voor de fundering gegraven en al cement besteld bij een paar harry's van de bouw in de buurt.. Heb ik lekker 2,5 uur mogen FarmerWalken en Cement Scheppen! 6 Volle Aanhangers HELL YEAH!!!
Mijn Oly Krot wordt dus gebouwd! Een kleine impressie van de fundering!
In het gebouw hierachter met die stenen.. staat mijn huidige Home Gym hehe

?

ben je stoned ofzo
---
Zat je onderin?