MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Training maandag 24 september 2007

Dynamic Speed...

Sprinten
40,50,40,60,40,60,30,30

Ging redelijk

PowerSnatch
5x20
5x42
5x42
3x62
3x62
3x67 nadrukken
toen op Lage blokken overgegaan
3x67 weer nadrukken
5x58

Bankdrukken
Veel opwarming

5x70
4x80
2x82,5
1x94
2x90
4x3x85

Wat optrekken totaal een herhaling of 35

Tussendoor Vertical Jump, proberen het plafond te raken. kwam iedere keer net iets te kort
Vertical Jump van een Box na 5 keer proberen dan toch eindelijk wel gehaald. En toen ook daadwerkelijk iedere keer!
Nog een uit stand geprobeerd en kwam 1,5/3cm te kort..

Fout gemaakt met laden. Ik had de sluiters van 2,5 elk niet meegerekent..

• #2.522
Training dinsdag 25 september 2007

Klein beetje medicinballen

Werpen
Ging redelijk. Laatste worpen waren minder. Ook een beetje mijn lies gevoelt. Dat blijft toch een "blessure" die vaker terug blijft komen.

Morgen weer wat Olympische Shit

Training dinsdag 25 september 2007

Klein beetje medicinballen

Werpen
Ging redelijk. Laatste worpen waren minder. Ook een beetje mijn lies gevoelt. Dat blijft toch een "blessure" die vaker terug blijft komen.

Morgen weer wat Olympische Shit

Waarom? Je kan er ook gewoon afblijven. :D

J/K

Is wel k*t zo'n terugkerende blessure.

• #2.524
Jup dat is altijd

PowerSnatch
5x20
5x38
2x62,5
2x1x64,5
2xFx67 Niet gelockt
2x1x67

PowerClean & Power JERK
2x1x65
2xFx75
1x77,5 PR
1x80 PR
1x82,5 PR

PowerSnatch
4xFx65 niet gelockt
1x65

Comments:
- Heb vertrouwen in de komende wedstrijden!

prrrrrrrrrrrrrr! lekker

• #2.526
Net nog wat Rowing + Curls het een met meer volume en de ander op intensiteit

Nog tevreden over dit seizoen met je prestaties?

• #2.528
Mwa heb voor het eerst weer een New PR behaald van 61.97 dus wat dat betreft mag ik tevreden zijn. Wel had dit "natuurlijk" verder kunnen zijn!

Vanmiddag 6 km door de blubber gelopen als veldwerk voor school ;). Was wel interessant en kan nu verder met mijn opdracht!

Vanavond wedstrijd gehad, totaal geen druk of spanning. Maar toch motivatie geput omdat ik wat vrienden had opgetrommeld ;)

Speerwerpen
1e worp: 56,47 Beter als vorige week ;)
2e en 3e worp: 49+ schandalig

Comments:
- Had waarschijnlijk mijn doel te laag gelegd wilde 56+ dit haalde ik in eerste poging. Toen wilde ik uiteraard verder. Maar focus was al weg.. Was niet genoeg tegenstand ;)

Morgen wel genoeg tegenstand op de 100 meter en het kogelstoten :D!

Nog 8.03 meter te gaan Ari!

• #2.530
Jup 8 meter!!

• #2.531
Wedstrijd vanochtend nog geen 12 uur na de vorige wedstrijd.. Veel te kort erop dus! om weer maximaal te gaan..

Bij het sprinten ging het inlopen allemaal fantastisch.. Start en eerste 30/40 meter waren dramatisch! Eindtijd ook 12,49 zat in een baan met veel plassen van de regen en het was relatief koud. Maar mijn doel was gewoon een PR onder de 12.2 en dat is dus gewoon niet gelukt! Jammer

Kogelstoten, met een natte ring (daarin moet je stoten) was ook niets.. eerste worp dramatisch. 2e en 3e worp (10.04 en 10.06) waren in vergelijking met de temperatuur van vorige week.. bijna 15 graden verschil nog redelijk okay

Hoe deed de concurentie het ? je hebt dan toch allemaal dezelfde omstandigheden ?

• #2.533
Concurentie was ook niet super, bij het sprinten was er 1 iemand die zijn beste jaartijd heeft aangescherpt, maar dit was pas zijn 2e wedstrijd van het jaar ;) (in 2 weken ;)). En de wedstrijd voor zijn operatie (rug), dus die wilde nog 1 maal vlammen.

Nu al über stijf!!! Ben benieuwd hoe ik morgen in Veldhoven geraak. Hoop dat de afval stoffen dan toch al verdwenen zullen zijn. Want die 300 heeft me erg laten verzuren!

• #2.534
Wedstrijd zondag 30 september 2007

Met de trein en bus naar Veldhoven gereist voor een reis die 1,5 uur zou duren, uiteindelijk 2 uur door wat menselijke kadavers aan de ene kant en een niet gewillige stoptrein voor me. Was mijn schoenen trouwens vergeten. Dus op schoenen gedaan die ik niet gewent was.

Kennis gemaakt met de lifters aldaar, natuurlijk gewogen op een 84,8 kilogram!

Toen uitgelegd hoe ik moest snatchen enzo, mijn techniek werd gekeurt en ik zou moeten beginnen met 50 kilo.. (geen powervariant uiteraard, ik was hier om te leren en niet om nieuwe PR's te striken :D)

1e Beurt 50 kilo
2e Beurt 60 kilo gemist..wilde niet nadrukken, achteraf had ik hem nog makkelijk kunnen houden
3e Beurt 60 kilo Eitje :D

Toen in het Warming-up gedeelte nog 65 boven mijn hoofd getrokken op de juiste manier :P (gewoon voor mij zelf :))

Daarna Stoten.

Ik kan redelijk wat voorslaan maar stoten. Dat beheers ik nog niet na 2 keer ;). Dus hier wat aandacht aan besteed. Het uitstoten kom je in een totaal andere "power" stance dan bij het speerwerpen. Dus dat heb je er naar 5 (of 1000X) oefenen natuurlijk nog nie direct uit.

1e Beurt 75
2e Beurt 80
3e Beurt 85 F (gestrekt, maar daarna niet gelockt, dus gewicht kwam terug en dus fout!)

Al met al leerzame ervaring

Geloof, dat iedereen wel redelijk verbaasd was over mijn "redelijke" techniek, zonder ooit coaching van iemand gehad te hebben. Een totaal van 140 behaald, en een Punten score van 166 nog iets..

Laatst bewerkt:
Mooie prestatie! Zeker omdat je nog nooit gecoached bent want het zijn toch niet de makkelijkste technieken.

koel man!

Héél goed, doe zo verder

Goe gedaan, jammer van die 2missers!

Dat doe je goed!

Terug
Naar boven