Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Het is echt goed dat je mee hebt gedaan. Leuk dat je ervan hebt genieten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542

Jup de trainingen zullen ongeveer hetzelde blijven, maar als ik eenmaal thuis aan de slag kan, dan zullen Squat, Trekken & Voorslaan weldra weer een nieuwe impuls krijgen

Goe gedaan, jammer van die 2missers!

Ja, het is toch raar zo'n podium allemaal voor de eerste keer. Je wilt aan techniek denken, terwijl je het op kracht allemaal wel makkelijk had gerd. Enfin je gaat door zo'n podium allemaal net iets meer twijfelen, maar dat heb je met meer technische sporten.

Bedankt!

Het is echt goed dat je mee hebt gedaan. Leuk dat je ervan hebt genieten.

Ik heb er zeker wel van genoten!

vanwaar meteen in wedstrijdvorm ?

Wel mega-cool :cool:

Leuk dat je hebt meegedaan, ga je vaker doen?

• #2.545
@ Stah

Omdat het de enige mogelijkheid was, om iemand naar mijn Techniek te laten kijken, die direct feedback kon geven!

@ G-men, misschien dat ik het vaker ga doen, maar iets van je weg zien vliegen in plaats van boven je hoofd.. Mwah dan kies ik toch voor de speer hoor..

Dapper!
Na je zelf wat snatch en C&J aangeleerd te hebben aan een wedstrijd mee te doen.
En dan zijn de gewichten niet eens heel belabberd.

Voordeel is wel dat je door het speerwerpen de nodige souplesse en explosiviteit hebt.
Die souplesse ontbeer ik wel (inmijn schoudergordel) en daarom gaat snatch niet zo goed bij mij.

• #2.547
Whaha mijn slechtste parameters zijn juist, lenigheid en explosiviteit! Maar daar werk ik dan ook wel aan! Iedereen die niet kan Full Squatten of OH Squatten tot aan de grond zou ik ook zeker gewichthefschoenen aanraden, dit scheelt echt heel veel!

Whaha mijn slechtste parameters zijn juist, lenigheid en explosiviteit! Maar daar werk ik dan ook wel aan! Iedereen die niet kan Full Squatten of OH Squatten tot aan de grond zou ik ook zeker gewichthefschoenen aanraden, dit scheelt echt heel veel!

Bij jou zal het allicht beter zijn dan bij mij, je word niet gehinderd door een stel grote schouders, dikke borst en armen die ook nog eens veel te weinig gerekt zijn al die tijd.

Die schoenen schelen echt, ik heb ze zelf, met een verhoogde hak.
Dan zit je onderin gemakkelijker en het gewicht blijft mooi op je hielen steunen.
Voor sommigen die te korte kuitspieren hebben kan het ook bij de DL iets schelen, ofschoon je dan wel 3cm dieper moet uittillen. (beter is dus rekken)

• #2.549
In vergelijking met jou heb ik inderdaad kleine schouders,borst en armen.. en daar ben ik blij mee ook, want daar valt niet mee te werpen ;)

Training 1 in de voorbereiding naar het nieuwe Seizoen
Voorbereidingsperiode 1!

Maandag 1 oktober 2007

Squat
3x4x90 (in 30 seconden, voelde me er erg beroerd onder)
5x12x70

Bench Press
12x40
12x50
12x60
12x65
10x67,5 +2x67,5

Bent Over Row
12x40
12x50
8x60 +4x60 }12
6x62.5 +2x3x62.5 }12
3x4x65 }12

Comments:
- Squat, spierpijn in Trapezius, en algehele vermoeidheid na 4 dagen achter elkaar maxxen in verschillende energie systemen.
- Bench Pfuu van speed was niet veel sprake meer.
- Bent Over Row, te lang niet meer gedaan
- Alles voelt nog steeds über vermoeid, dat krijg je als de laatste 2,5 jaar niet meer serieus op Hypertrophy hebt getraind, om maar niet zwaarder te hoeven worden :D

• #2.550
Gisteren het er even ruim van genomen, en Willie Wartaal en wat andere r**ards uitgelachen, heel de dag gewerkt en niet gegeten voor het trainen, er was simelweg geen tijd voor.

Woensdag 3 Oktober 2007

Incline Bench Press
5x12 opbouwend gewicht, max gewicht waardeloos nog geen 60 kilo! Maar dit ga ik dus mooi opbouwen

Pull over EZ (niet diep)
5x12 opbouwend gewicht, eind gewicht 12x~38, niet max

Comments:
- Enige Koolhydraat inname is toch wel belangrijk op een dag.
- Moe en belabberd gevoel, ook door de hoge belasting op mijn benen de laatste 4-5 dagen. Vanaf aankomende zondag kan eindelijk uitrusten!

• #2.551
Update:

Ga maandag naar de dokter heb nu al een week last van mijn Stuitje..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is niet de onderkant alswel de achterkant. En doet f*cking pijn als ik mij beweeg als ik zit of lig, zodra er druk veranderingen zijn.

Vanaf volgende week een ander trainingsschema.

Om het leed te verzachten ben ik DBB's nieuwste Karma Koning!

Enig idee hoe het onstaan is?

• #2.553
Nope. En op bepaalde grapjes zit ik niet te wachten hehe..

Lovedrug GHB?! :eek:

Anyway, ben zelf ook 's op m'n stuitje gevallen, eerste dagen kon ik niet schijten, laat staan lopen. Bij mij is het overgegaan door te rusten.. Hopelijk is het niks ernstigs. Succes iig!

• #2.556
Training vrijdag 5 oktober 2007

Gerekt 10 minuten
Horden oefeningen 20 minuten
Medicinballen oefeningen 20-30 minuten
Sprinten 3x200 @60-70% (stuitje bijna niet gevoeld) wel helemaal kapot doordat ik geen conditie heb)

Squatten niet gedaan, wel 1x75 getest en 1x85 Front (zonder problemen, maar wilde niet belasten)

DB Bench Press
12x12
12x17
12x22
12x27
9x32
12x27

DB ROW (STRICT AS HELL, Focus hierop)
12x12
4x12x17

DB Side Raises + Gevolgd door 1 hand voor 1 hand opzij
7+7x7
7+7x10
7+7x7
12+10x7

Comments:
- Stuitje AUW moest aan laten geven bij DB Press en had voeten op een ander bankje, anders was het niet te harden.
- De rest niet slecht nog goed.

• #2.557
1e Training maandag 8 oktober 2007

Front Squat (ver onder parallel)
12x20
12x45
12x55
2x12x60

PowerClean
8x20
8x45
8x65
8x75
8x82,5

Pull over EZ (vanuit DIEP)
12x25
12x35
2x12x40

Comments:
ALL Volume PR haha
- Polsen moeten nog even wennen aan Front Squat, was al weer een hele tijd geleden.
- Voeten bij Front Squat laatste 2 setjes op schijven gezet was wel makkelijker. Kom sowieso teveel naar voren met bovenlijf..vandaar de stress op mijn polsen
- PowerCleans damn wat een Cardio oefening is dat zeg, letten op het onderdoorhalen van ellebogen die waren veel te laat, of helemaal niet soms
- 1e set met 40 zat ik dicht tegen failure, Daarna vanaf begin meer speed gemaakt en ging het beduidend makkelijker. Volgende week overal wat toevoegen.
- Nu eten, vanavond nog Bankdrukken en Max -out Chinnen

vind je dat fijn? 'high reps' op front squat?

je bent wel flink genaait met zo'n zeer stuitje dude :D

• #2.559
High Reps zijn sowieso "naar" maar het moet nu even gebeuren. Er moet weer wat basis gelegd worden.

Pff, die powerclean, krijg nu al haast een hartaanval als ik dat zie.. :thumb:
Front squats heb ik persoonlijk ook met m'n polsen, vandaar dat ik niet boven de 5 reps ga normaal.

Terug
Naar boven