- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe alles is binnen gebleven hoor
Vandaag eens lekker meegeworpen tijdens de Lowland games
HG Trainingsgame in HOOFDDORP
--------------------------------------------------------------------------------
4 deelnemers waren komen opdagen voor de LOWLAND GAMES. Een aantal hadden van te voren al aangegeven het weer te slecht te vinden.... Mietjes, alsof het in Schotland altijd lekker weer is..... Ook het publiek liet het massaal afweten Hoewel de voorspellingen slecht waren was het dus stralend en droog weer. Wel was het grasveld heerlijk drassig en soms wat glad. Diepe inslagen waren het gevolg !
De volgende onderdelen werden spelenderwijs in 2,5 uur afgewerkt:
- Lichte Hamer 7,25 kg
- Zware Hamer 10 kg
- 10 kg Kogel
- Lichte WFD 12,7 kg
- ''Braemar'' Stone 8 kg
- Caber Toss 3,5 en 5 m
- 25 kg hooggooien over de kabelbaan.
Speerwerper Ari70 liet zien over de nodige basistechniek te beschikken én een super mentaliteit. Bij de stootonderdelen legde hij zelfs de vuur aan de schenen van Viking en Stahmixson. Tjok is nog wat jonger, maar gooit vooral met de WFD al aardig mee, juist het onderdeel waar ARi het meeste moeite mee had. Ook de hamer draait hij aardig, maar probeert nog te veel te compenseren met kracht waardoor de snelheid uit de hamer wordt getrokken, wat weer resulteert in een mindere afstand. Beide jongelingen kwalificeerde zich met de 3,5 m caber, door, na even een paar keer voelen, deze met gemak te tossen. De 5 m paal is echter weer een stapje te groot. Het hooggooien is behalve de brute kracht toch best nog wel wat techniek, dit ondervonden beide knapen. 2,80 m werd door beide nét niét gehaald... Wel deden beide wel 10 pogingen en dat na ruim 2 uur trainen ! RESPECT !
Bij de Titanenstrijd wist Stah zijn 3 onderdelen hamer en WFD te winnen ,en ging als gebruikelijk, Viking bij het steen en kogelstoten, met de winst er vandoor. De caber was gelijk, de jurering blijft hier altijd lastig en hoger dan 3,50 m konden we niet over de kabelbaan gooien, dus ook gelijk.
EINDUITSLAG:
1. Stahmixson 25 pnt
2. Viking 24 pnt
3. Ari70 12 pnt
4. Tjok 9 pnt
Gegooide afstanden: li hamer/zw. hamer/kogel/ wfd/ steen
Stah 24,92 / 21,30 / 8,54 / 14,09 / 9,29
Wicky 24,60 / 20,10 / 8,69 / 13,65 / 9,34
ARI 19,50 / 16,50 / 8,08 / 9,92 / 9,25
Tjok 18,25 / 14,50 / 6,43 / 11,10 / 7,90
Tjok verbeterde dus zijn resultaat met de lichte hamer met bijna 2 meter tov de Weiland Games !! De andere onderdelen waren slecht vergelijkbaar vanwege de andere gewichten...
Jammer dat de opkomst wat tegenviel, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar !
--------------- Mijn zusje wordt zo langzamerhand een echte bekende nederlander! ----------
Afgelopen donderdag nop bij jensen op de tv verschenen tijdens breaking news
08-11 Breaking news
na 4:59

. Maar het was het allemaal waard.
. En die 4 keer in de zelfde hondenscheit stapt 
Ik zou tegen een kleine vergoeding wel wat handtekeningen op kunnen sturen €13,99 (vriendendienstje).
Pff mijn Traps hebben nog nooit zo vertiefd gevoelt. Kan bijna niet meer lopen (knie is weer beetje stuk). En heb een gigantische blauwe plek van die Cabers. Maar het was het allemaal waard.
Een van de mooiere dingen
Viking die constant rondloopt of hij zijn Bench Shirt en Squat Suit de hele tijd aanheeft...
Stah die bijna evenlang als de cabers zelf is.
en Tjok die me even vierkant dolt met het Weight for Distance. En die 4 keer in de zelfde hondenscheit stapt
![]()

Ik zou tegen een kleine vergoeding wel wat handtekeningen op kunnen sturen €13,99 (vriendendienstje).
Pff mijn Traps hebben nog nooit zo vertiefd gevoelt. Kan bijna niet meer lopen (knie is weer beetje stuk). En heb een gigantische blauwe plek van die Cabers. Maar het was het allemaal waard.
Viking die constant rondloopt of hij zijn Bench Shirt en Squat Suit de hele tijd aanheeft...
en Tjok die me even vierkant dolt met het Weight for Distance. En die 4 keer in de zelfde hondenscheit stapt
![]()
Wel indrukwekkend.Pff mijn Traps hebben nog nooit zo vertiefd gevoelt. Kan bijna niet meer lopen (knie is weer beetje stuk). En heb een gigantische blauwe plek van die Cabers. Maar het was het allemaal waard.
![]()