AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Ochtend training 9 november 2007

Squat
5x95
5x105
3x5110

PowerSnatch
2x3x45
3x55
3x60
3x62,5
3x65
2x0x67,5 Muscle Snatches (naduwen)

• #2.642
Avond training 9 november 2007

Incline Bench
5x55
5x60
5x65,6
5x67,7 PR (had geen spotter)

Pull over EZ
5x42
3x5x47 soepeltjes

Comments:
- Ging op zich wel
- EN NU CARNAVAL VIEREN!!!!!! (maar niet te hevig, morgen nog met Viking in de auto)

Fit voor morgen ?

Denk niet dat Wicky blij zal zijn met :kots:

• #2.644
Ik denk ook niet dat ik er zelf blij mee zou zijn...

Nu maar hopen dat ik zelf niet :kots: doe morgen want ik zit inmiddels ook aan een lekker drankje (cola-jenever) :D

• #2.646
Hehe alles is binnen gebleven hoor :D

Vandaag eens lekker meegeworpen tijdens de Lowland games

HG Trainingsgame in HOOFDDORP

--------------------------------------------------------------------------------

4 deelnemers waren komen opdagen voor de LOWLAND GAMES. Een aantal hadden van te voren al aangegeven het weer te slecht te vinden.... Mietjes, alsof het in Schotland altijd lekker weer is..... Ook het publiek liet het massaal afweten Hoewel de voorspellingen slecht waren was het dus stralend en droog weer. Wel was het grasveld heerlijk drassig en soms wat glad. Diepe inslagen waren het gevolg !

De volgende onderdelen werden spelenderwijs in 2,5 uur afgewerkt:
- Lichte Hamer 7,25 kg
- Zware Hamer 10 kg
- 10 kg Kogel
- Lichte WFD 12,7 kg
- ''Braemar'' Stone 8 kg
- Caber Toss 3,5 en 5 m
- 25 kg hooggooien over de kabelbaan.

Speerwerper Ari70 liet zien over de nodige basistechniek te beschikken én een super mentaliteit. Bij de stootonderdelen legde hij zelfs de vuur aan de schenen van Viking en Stahmixson. Tjok is nog wat jonger, maar gooit vooral met de WFD al aardig mee, juist het onderdeel waar ARi het meeste moeite mee had. Ook de hamer draait hij aardig, maar probeert nog te veel te compenseren met kracht waardoor de snelheid uit de hamer wordt getrokken, wat weer resulteert in een mindere afstand. Beide jongelingen kwalificeerde zich met de 3,5 m caber, door, na even een paar keer voelen, deze met gemak te tossen. De 5 m paal is echter weer een stapje te groot. Het hooggooien is behalve de brute kracht toch best nog wel wat techniek, dit ondervonden beide knapen. 2,80 m werd door beide nét niét gehaald... Wel deden beide wel 10 pogingen en dat na ruim 2 uur trainen ! RESPECT !

Bij de Titanenstrijd wist Stah zijn 3 onderdelen hamer en WFD te winnen ,en ging als gebruikelijk, Viking bij het steen en kogelstoten, met de winst er vandoor. De caber was gelijk, de jurering blijft hier altijd lastig en hoger dan 3,50 m konden we niet over de kabelbaan gooien, dus ook gelijk.

EINDUITSLAG:
1. Stahmixson 25 pnt
2. Viking 24 pnt
3. Ari70 12 pnt
4. Tjok 9 pnt

Gegooide afstanden: li hamer/zw. hamer/kogel/ wfd/ steen

Stah 24,92 / 21,30 / 8,54 / 14,09 / 9,29
Wicky 24,60 / 20,10 / 8,69 / 13,65 / 9,34
ARI 19,50 / 16,50 / 8,08 / 9,92 / 9,25
Tjok 18,25 / 14,50 / 6,43 / 11,10 / 7,90

Tjok verbeterde dus zijn resultaat met de lichte hamer met bijna 2 meter tov de Weiland Games !! De andere onderdelen waren slecht vergelijkbaar vanwege de andere gewichten...

Jammer dat de opkomst wat tegenviel, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar !

--------------- Mijn zusje wordt zo langzamerhand een echte bekende nederlander! ----------
Afgelopen donderdag nop bij jensen op de tv verschenen tijdens breaking news

08-11 Breaking news

na 4:59

Hehe alles is binnen gebleven hoor :D

Vandaag eens lekker meegeworpen tijdens de Lowland games

HG Trainingsgame in HOOFDDORP

--------------------------------------------------------------------------------

4 deelnemers waren komen opdagen voor de LOWLAND GAMES. Een aantal hadden van te voren al aangegeven het weer te slecht te vinden.... Mietjes, alsof het in Schotland altijd lekker weer is..... Ook het publiek liet het massaal afweten Hoewel de voorspellingen slecht waren was het dus stralend en droog weer. Wel was het grasveld heerlijk drassig en soms wat glad. Diepe inslagen waren het gevolg !

De volgende onderdelen werden spelenderwijs in 2,5 uur afgewerkt:
- Lichte Hamer 7,25 kg
- Zware Hamer 10 kg
- 10 kg Kogel
- Lichte WFD 12,7 kg
- ''Braemar'' Stone 8 kg
- Caber Toss 3,5 en 5 m
- 25 kg hooggooien over de kabelbaan.

Speerwerper Ari70 liet zien over de nodige basistechniek te beschikken én een super mentaliteit. Bij de stootonderdelen legde hij zelfs de vuur aan de schenen van Viking en Stahmixson. Tjok is nog wat jonger, maar gooit vooral met de WFD al aardig mee, juist het onderdeel waar ARi het meeste moeite mee had. Ook de hamer draait hij aardig, maar probeert nog te veel te compenseren met kracht waardoor de snelheid uit de hamer wordt getrokken, wat weer resulteert in een mindere afstand. Beide jongelingen kwalificeerde zich met de 3,5 m caber, door, na even een paar keer voelen, deze met gemak te tossen. De 5 m paal is echter weer een stapje te groot. Het hooggooien is behalve de brute kracht toch best nog wel wat techniek, dit ondervonden beide knapen. 2,80 m werd door beide nét niét gehaald... Wel deden beide wel 10 pogingen en dat na ruim 2 uur trainen ! RESPECT !

Bij de Titanenstrijd wist Stah zijn 3 onderdelen hamer en WFD te winnen ,en ging als gebruikelijk, Viking bij het steen en kogelstoten, met de winst er vandoor. De caber was gelijk, de jurering blijft hier altijd lastig en hoger dan 3,50 m konden we niet over de kabelbaan gooien, dus ook gelijk.

EINDUITSLAG:
1. Stahmixson 25 pnt
2. Viking 24 pnt
3. Ari70 12 pnt
4. Tjok 9 pnt

Gegooide afstanden: li hamer/zw. hamer/kogel/ wfd/ steen

Stah 24,92 / 21,30 / 8,54 / 14,09 / 9,29
Wicky 24,60 / 20,10 / 8,69 / 13,65 / 9,34
ARI 19,50 / 16,50 / 8,08 / 9,92 / 9,25
Tjok 18,25 / 14,50 / 6,43 / 11,10 / 7,90

Tjok verbeterde dus zijn resultaat met de lichte hamer met bijna 2 meter tov de Weiland Games !! De andere onderdelen waren slecht vergelijkbaar vanwege de andere gewichten...

Jammer dat de opkomst wat tegenviel, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar !

--------------- Mijn zusje wordt zo langzamerhand een echte bekende nederlander! ----------
Afgelopen donderdag nop bij jensen op de tv verschenen tijdens breaking news

08-11 Breaking news

na 4:59

He dat was copyright...:D

Je zusje was toch alleen die foto, toch niet die op haar bek ging...?

• #2.648
Precies alleen foto.. Ook copyright natuurlijk :D

Je zus is BN-er dus dan ben jij dat ook een beetje.
Dus wij hebben vanmiddag met een BN-er getraind? :thumbs::D

shit, handtekening vergeten.....

• #2.651
Ik zou tegen een kleine vergoeding wel wat handtekeningen op kunnen sturen €13,99 (vriendendienstje).

Pff mijn Traps hebben nog nooit zo vertiefd gevoelt. Kan bijna niet meer lopen (knie is weer beetje stuk). En heb een gigantische blauwe plek van die Cabers :D. Maar het was het allemaal waard.

Een van de mooiere dingen :D

Viking die constant rondloopt of hij zijn Bench Shirt en Squat Suit de hele tijd aanheeft...
Stah die bijna evenlang als de cabers zelf is.
en Tjok die me even vierkant dolt met het Weight for Distance :D. En die 4 keer in de zelfde hondenscheit stapt :D

Ik zou tegen een kleine vergoeding wel wat handtekeningen op kunnen sturen €13,99 (vriendendienstje).

Pff mijn Traps hebben nog nooit zo vertiefd gevoelt. Kan bijna niet meer lopen (knie is weer beetje stuk). En heb een gigantische blauwe plek van die Cabers :D. Maar het was het allemaal waard.

Viking die constant rondloopt of hij zijn Bench Shirt en Squat Suit de hele tijd aanheeft...
en Tjok die me even vierkant dolt met het Weight for Distance :D. En die 4 keer in de zelfde hondenscheit stapt :D

HG-onderdelen zijn op zich wel een lekkere workout.

Maareh....was het niet de bedoeling dan dat ik een shirt en suit aan zou hebben ???:p

Laatst bewerkt:

:roflol: Wel indrukwekkend.

HAHAHA, mijn schouders zijn ook weer wat beurs van de caber, was weer veel te lang geleden..... Nu nog over de kop dat ding :mad:

• #2.655
Knie is warempel weer iets beter. Maar door @##%&*(@!#$! School week.. en Trainer verplichtingen andere opbouw van mijn training

Ben alweer een kilo zwaarder op de weegschaal, lang leve het weekend..

Bench Press
5x75
5x83
5x85 (vorige week 3x85)
5x88

Pull over EZ
5x45
4x49
2x5x45

Chins
5xBW+7
5xBW+12
2x5xBW+14 (ging vorige keer gemakkelijker)

Squats (met ma als spotter whahaha)
5x100
5x110
5x115
5x117,5

PowerCleans (wederom gingen ze frusterend k*t)
2x3x85, 6x90 en 4x95

5x25
3x45
3x65
3x75
3x85
3x90
1x95 2F
3x85
1x90 2F
1x90 2 en 3F
1x90 Soepel..
1x95 3Failures
2x95 2Failures
1x95 Hehe :D

Bijna allemaal als single benaderd

- Benieuwd wat ik morgen aan mijn knie voel of juist niet voel...

Waar blijft die 100 Ari!! :whip:

• #2.657
In juli nog relatief simpel 3x100 gedaan.. Ik weet het ook niet misschien nog wennen aan mijn (lifting shoes) Ik ben geloof ik ook de groove kwijt.. Zal mezelf binnenkort weer eens filmen.. En over een tijdje weer gaan Deadliften.. mis snelheid en kracht helemaal onderin denk ik...

Als je een sterke clean wilt en je bent zwak onderin, ga dan speed pulls doen. Niet gewoon deadliften ;)

• #2.659
Ik wil niet zeggen zwak... ik voel me nog niet comfortabel op die schoenen... En ik moet even in de hele beweging komen. Als ik nu die 95 opvang sta ik naar mijn gevoel helemaal recht.. en zak ik niet eens door mijn benen :S

• #2.660
Training woensdag 14 november 2007

Loopsprongen 3 x 30 m
Hinken 3 x 20 li - daarna 3 x 20 re
Kaatsen 3 x 15 m
Streksprongen 3 x 30 m
Sprintjes 5 x 2 x 20

Military Press
5x52,5
5x55
5x57,5
5x60 PR???

Bent over Row
5x75
5x80
5x85
5x87,5 PR

Calf Raise
4x15x80

Comments
- Bij sprongen geen last van knie
- Military Press voor het eerst staand.. laatste rep met 60 wel extreem ver achterover, maar geen legdrive what so ever gebruikt.

Terug
Naar boven