AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Wordt nog wel 's wat Ari! Ben benieuwd wat je gaat verplaatsen met de lagere rep-ranges.

of in 12 Reps.. hehe.. train nu even op omvang.. (dit is trouwens de gebruikelijke manier zoals binnen de atletiek wordt aangepakt. Eerst even lichtjes aankomen en hogere Rep ranges trainen en dan erg sterk uit de winter komen!. Ari **** komt er zeker moet pas tegen begin maart op mijn sterkst zijn dus stel hem nog even uit. Vanaf volgende week iedere training PR's pakken!! 12RM over 2 weken 8RM en over 4 weken 5RM's
Nog een maand hoge reps, veel succes..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
Bedankt, vanavond weer (medicinbal) werp training in de regen :D

• #2.684
Training woensdag 21 november 2007

Loopsprongen 4 x 30 m
Hinken 3 x 20 li - daarna 3 x 20 re
Kaatsen 3 x 15 m
Streksprongen 4 x 30 m
Sprintjes 5 x 2 x 20

Military Press
4x12x45

Bent over Row
4x12x70 (last van onderarm)

Calf Raise
4x15x85

Floor Press Lock Outs (in Powerrack) (Rom was 5 / 10 cm)
5x100
3x120
1x150

toen wat matjes er onder gegooid om ROM te vergroten
3x150

nog meer matjes

2x150

• #2.685
Training vrijdag 23 november 2007

Squat
4x12x90 PR volume

PowerSnatch
3x8x55 *
8x57,5 PR

Comments
- *bij begin 2e werksetje wilde ik ere op letten dat ik mijn armen lang gestrekt hield. Met als gevolg dat ik zeer snel omhoog kwam en die stang tegen mijn voorhoofd trok, juist toen de barbell zijn hoogste snelheid had. Met een vreselijk dikke nichten bult op mijn voorhoofd tot gevolg, was direct naar huis gelopen ~35 meter ;). En moeders een cool-pack laten halen :). Daarna uiteraard weer doorgegaan. Hierdoor teveel tijd verloren om nog te gaan deadliften

- zodadelijk na eten verder trainen

Laatst bewerkt:
Training vrijdag 23 november 2007

Squat
4x12x90

PowerSnatch
3x12x55 *
12x57,5

Comments
- *bij begin 2e werksetje wilde ik ere op letten dat ik mijn armen lang gestrekt hield. Met als gevolg dat ik zeer snel omhoog kwam en die stang tegen mijn voorhoofd trok, juist toen de barbell zijn hoogste snelheid had. Met een vreselijk dikke nichten bult op mijn voorhoofd tot gevolg, was direct naar huis gelopen ~35 meter ;). En moeders een cool-pack laten halen :). Daarna uiteraard weer doorgegaan. Hierdoor teveel tijd verloren om nog te gaan deadliften

- zodadelijk na eten verder trainen
:roflol:

Lekkere snatch.:cool:

Echt he, is dat niet ongeloofelijk saai, zo al die setjes 12 reps met hetzelfde gewicht te squatten???

• #2.688

Tjaah tis niet anders, en kon het jullie niet onthouden :D

Die Snatches waren trouwens 8 hh,, maar 12 was ook easy gelukt..

Echt he, is dat niet ongeloofelijk saai, zo al die setjes 12 reps met hetzelfde gewicht te squatten???

Ja dat is inderdaad saai, en voor mij verrekte zwaar.

2e Training vrijdag 23 november 2007

Incline Bench
12x50
12x52
2x12x54 PR

Pull over EZ
4x12x39 (na 2e set was ik dizzy... dus geen kans om te verhogen)

Comments:
- Ik hoop niet dat dit een hersenschudding blijkt te zijn.. Morgen namelijk een Bijscholing, Discus(werp) en Kogelstoot techniek.

:roflol: @ bultverhaal!

Tjaah tis niet anders, en kon het jullie niet onthouden :D

Die Snatches waren trouwens 8 hh,, maar 12 was ook easy gelukt..

Ja dat is inderdaad saai, en voor mij verrekte zwaar.

2e Training vrijdag 23 november 2007

Incline Bench
12x50
12x52
2x12x54 PR

Pull over EZ
4x12x39 (na 2e set was ik dizzy... dus geen kans om te verhogen)

Comments:
- Ik hoop niet dat dit een hersenschudding blijkt te zijn.. Morgen namelijk een Bijscholing, Discus(werp) en Kogelstoot techniek.
Als je niet sterft van de hoofdpijn zal het wel meevallen.

Ik ben namelijk een keer gigantisch hard tegen een muur gegooid met m'n hoofd en ik kon niet meer goed zien en eigenlijk niets meer zonder dat het voelde alsof m'n hoofd explodeerde. En dat was nog maar een "lichte" hersenschudding.

• #2.691
Ik heb er 2 gehad..

1tje met oefenvorm Rugby op basisschool waarbij ik niet goed oplette.. even afgeleid (ADHD ;)).. Werd even opzij gebeukt met het kussen in mijn handen zo met mijn kop tegen een Zijbumper..

En met een hardloopwedstrijd tijdens het inlopen even via betonnen paaltjes naar de volgende.. dat ging 3 keer goed maar de 4e pleurde ik gigantisch op mijn hoofd.. Daarna nog 5 kilomter gelopen en, in de laatste kilometer omgelopen whaha..

Beide keren een week vrij van school :D, dus weet wel hoe het voelt, heb nog geen hoofdpijn dus het zal wel meevallen..Ook was de klap compleet frontaal want meer in het midden van mijn voorhoofd dan dit kan hij niet zitten :D.. Dus mijn hersenkwab is niet zijwaarts gegaan :D

• #2.693
Mijn rug net verrekt tijdens warming -up met een gecontroleerde doch snelle kogel over het hoofd.. achterover! Schoot er zo maar in..

Nu even Chin Dead Hangs op aanraden van "Robbert + letter K"

Mijn rug net verrekt tijdens warming -up met een gecontroleerde doch snelle kogel over het hoofd.. achterover! Schoot er zo maar in..

Nu even Chin Dead Hangs op aanraden van "Robbert + letter K"
Man, man, het zit je niet mee.

Ik zou in bed gaan liggen en er voorlopig niet meer uitkomen voordat je jezelf echt ernstig pijn doet! ;)

• #2.696
Vanochtend bij de Dokter geweest, en spierverslappers en pijnremmers gehad.. Ik kon gewoon verder trainen volgens hem..

Lijkt me niet verstandig met pijn stillers en spierverslappers....:eek:
Even rustig aan doen.....

Je bent wel lekker bezig sinds met ene Viking in de auto hebt gezeten...,.;)

• #2.698
Ik weet niet of jullie het was opgevallen tijdens die Highland games.. Maar mijn linker knie was het aan het opgeve. Heb daarna op die zaterdag en de zondag. Nog amper kunnen lopen hehe :D

Viking heeft wat tips gegeven, oa het gebruik van Zand en Vuur bij mijn whey shake.. Deden die Hooglanders ook allemaal..

Maaruh vanavond gewoon bankdrukken en kijken of Pull over lukt.. Misschien wat gay ass reps op de Leg Press.. en wat p*ssy attempts op Pistols die me toch niet lukken..

Laatst bewerkt:
  • #2.699
Training maandag 26 november 2007

Bench Press (no arch) wel bounce :S
12x63
12x65
2x12x72,5

Pull over vanaf verhoging..
4x12

Leg press
6x12xVerhogend gewicht
4x12xFull Block

Chins
Totaal 40+ reps

Ik kan strict Bent over Row.. Squat ging ook redelijk, De Pull fase bij Snatch en Clean gaan ook.. alleen de recovery/catch voel ik wel pijntjes.. Dus misschien High Pulls of Snatch Deads..

Terug
Naar boven