Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een maand hoge reps, veel succes..of in 12 Reps.. hehe.. train nu even op omvang.. (dit is trouwens de gebruikelijke manier zoals binnen de atletiek wordt aangepakt. Eerst even lichtjes aankomen en hogere Rep ranges trainen en dan erg sterk uit de winter komen!. Ari **** komt er zeker moet pas tegen begin maart op mijn sterkst zijn dus stel hem nog even uit. Vanaf volgende week iedere training PR's pakken!! 12RM over 2 weken 8RM en over 4 weken 5RM's
. En moeders een cool-pack laten halen
. Daarna uiteraard weer doorgegaan. Hierdoor teveel tijd verloren om nog te gaan deadliftenTraining vrijdag 23 november 2007
Squat
4x12x90
PowerSnatch
3x12x55 *
12x57,5
Comments
- *bij begin 2e werksetje wilde ik ere op letten dat ik mijn armen lang gestrekt hield. Met als gevolg dat ik zeer snel omhoog kwam en die stang tegen mijn voorhoofd trok, juist toen de barbell zijn hoogste snelheid had. Met een vreselijk dikke nichten bult op mijn voorhoofd tot gevolg, was direct naar huis gelopen ~35 meter. En moeders een cool-pack laten halen
. Daarna uiteraard weer doorgegaan. Hierdoor teveel tijd verloren om nog te gaan deadliften
- zodadelijk na eten verder trainen

Echt he, is dat niet ongeloofelijk saai, zo al die setjes 12 reps met hetzelfde gewicht te squatten![]()
Als je niet sterft van de hoofdpijn zal het wel meevallen.Tjaah tis niet anders, en kon het jullie niet onthouden
Die Snatches waren trouwens 8 hh,, maar 12 was ook easy gelukt..
Ja dat is inderdaad saai, en voor mij verrekte zwaar.
2e Training vrijdag 23 november 2007
Incline Bench
12x50
12x52
2x12x54 PR
Pull over EZ
4x12x39 (na 2e set was ik dizzy... dus geen kans om te verhogen)
Comments:
- Ik hoop niet dat dit een hersenschudding blijkt te zijn.. Morgen namelijk een Bijscholing, Discus(werp) en Kogelstoot techniek.
).. Werd even opzij gebeukt met het kussen in mijn handen zo met mijn kop tegen een Zijbumper..
, dus weet wel hoe het voelt, heb nog geen hoofdpijn dus het zal wel meevallen..Ook was de klap compleet frontaal want meer in het midden van mijn voorhoofd dan dit kan hij niet zitten
.. Dus mijn hersenkwab is niet zijwaarts gegaan 
Man, man, het zit je niet mee.Mijn rug net verrekt tijdens warming -up met een gecontroleerde doch snelle kogel over het hoofd.. achterover! Schoot er zo maar in..
Nu even Chin Dead Hangs op aanraden van "Robbert + letter K"

Viking heeft wat tips gegeven, oa het gebruik van Zand en Vuur bij mijn whey shake.. Deden die Hooglanders ook allemaal..
Echt waar!