XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Training maandag 26 november 2007

Bench Press (no arch) wel bounce :S
12x63
12x65
2x12x72,5

Pull over vanaf verhoging..
4x12

Leg press
6x12xVerhogend gewicht
4x12xFull Block

Chins
Totaal 40+ reps

Ik kan strict Bent over Row.. Squat ging ook redelijk, De Pull fase bij Snatch en Clean gaan ook.. alleen de recovery/catch voel ik wel pijntjes.. Dus misschien High Pulls of Snatch Deads..
Recovery = laten vallen na catch? Heb je de mogelijkheid om je gewichten te laten fl*kkeren? Anders kan je het gewoon tot het laatste moment doen vlak tot waar het pijn doet.

best pijnlijk 48 reps bouncen???? wel fatsoenlijk gewicht voor high reps

Heb je wel eens gezien hoe ze iemand reanimeren? Dat gaat er ook ruig aan toe dus dat borstbeen kan best wel wat hebben, toch? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.705

Recovery = laten vallen na catch? Heb je de mogelijkheid om je gewichten te laten fl*kkeren? Anders kan je het gewoon tot het laatste moment doen vlak tot waar het pijn doet.

Ik gewichten laten vallen ja.. Ga dus ook High Pull's doen..

best pijnlijk 48 reps bouncen???? wel fatsoenlijk gewicht voor high reps

Lol.. misschien de laatste 2 reps met 72,5 :P..

Ligt eraan hoe erg je ze laat bouncen denk ik. Maar Ari heeft al genoeg pijntjes, dit kan er ook nog wel bij.. :o

Jup pijntjes stapelen zich langzaam op :). Zo erg was de bounce nu ook weer niet..

• #2.706
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwam het tegen en moest het jullie even laten zien ;)

Rug gaat redelijk.. straks met goede vorm proberen te MP'en.. BOR en wat kuiten

cool plaatje:D:D

plaatje is droog as hell :D

• #2.709
Training woensdag 28 december 2007

Loopsprongen 3 x 30 m
Hinken 3 x 20 li - daarna 3 x 20 re
Kaatsen 3 x 15 m
Streksprongen 3 x 30 m (klein beetje last van rug
Sprintjes 5 x 2 x 20

Military Press
12x40
12x42,5
3x12x45

Bent over Row geen last van rug :D
2x12x75 PR
12x72,5
12x70

Calf Raises
4x15x90 PR

Comments:
- Nog 1 training 12 reps.. en dan zijn ze een lange tijd weg hopelijk :D

ik vind dit best mooie gewichten, ik denk dat ik dat geen 12 reps verplaats.. weet het wel zeker eigenlijk!

• #2.711
Ik ben ook een stuk lager als dit begonnen en merk nu dat ik er wel een stuk sterker op ben geworden..

Vandaag bij mijn Masseur geweest.. Eerst focking 13 uur zonder pauze gewerkt 06:00 tot 19:00).. NOOIT MEER.. vrachtwagenstellen aan de kant van de weg in een spijkerbroek, T-shirt en Winterjas.. t*ring wat koud in de regen.. Ik dacht 12 euro per uur te verdienen net als normaal.. was dit maar voor ****ing 7 euro GODVER de t*ring ke*ker.. Geen eten gehad.. en geen pauze schrale afzetters!

Maar goede de masseur.. Na wat gereis en gebel vervoer geregeld erheen, K*t bussen die niet even op tijd rijden.. maar gewoon een kwartier te vroeg vertrekken Hell ****.. Nu kon ik wel naar de masseur (2 uur reizen) maar niet meer terug. Nu heeft een stonede garnaal (lees: klasgenoot me ff weggebracht, kon ik nog thuis komen via het OV).. maar goed wat is er gebeurt.. Er zijn 2 verwels rechtgedraaid ze waren naar binnen geschoven om de lengte as (dit na een kwartier trek en douw werk).. Naar mijn knie is gekeken (en schoongemaakt). Problemen blijven zich maar herhalen. Ik heb te veel speling op mijn linkerknie.. Nu is mij aangeraden om geen squats te doen maar Leg Extensions en Leg Curls :D Heerlijk ;).. Op deze manier zouden mijn kniebanden die te lang zijn verkorten. Ook heerlijk gay iedere rep de spanning nog even 2 seconden vasthouden. Als me dit van mijn knie problemen af gaat helpen heb ik het er graag voor over. Beter 1,5 maand een stapje achteruit om er daarna weer een paar vooruit te kunnen doen.. ALs je het tot hier gelezen heb verdien je karma ;)

Ik heb het hele verhaal gelezen!

Maar bekijk het positief van je knie en de oefeningen....je kunt altijd nog body building gaan doen :D

(Foute grap, ik weet het)

Ik ben ook een stuk lager als dit begonnen en merk nu dat ik er wel een stuk sterker op ben geworden..

Vandaag bij mijn Masseur geweest.. Eerst focking 13 uur zonder pauze gewerkt 06:00 tot 19:00).. NOOIT MEER.. vrachtwagenstellen aan de kant van de weg in een spijkerbroek, T-shirt en Winterjas.. t*ring wat koud in de regen.. Ik dacht 12 euro per uur te verdienen net als normaal.. was dit maar voor ****ing 7 euro GODVER de t*ring ke*ker.. Geen eten gehad.. en geen pauze schrale afzetters!

Maar goede de masseur.. Na wat gereis en gebel vervoer geregeld erheen, K*t bussen die niet even op tijd rijden.. maar gewoon een kwartier te vroeg vertrekken Hell ****.. Nu kon ik wel naar de masseur (2 uur reizen) maar niet meer terug. Nu heeft een stonede garnaal (lees: klasgenoot me ff weggebracht, kon ik nog thuis komen via het OV).. maar goed wat is er gebeurt.. Er zijn 2 verwels rechtgedraaid ze waren naar binnen geschoven om de lengte as (dit na een kwartier trek en douw werk).. Naar mijn knie is gekeken (en schoongemaakt). Problemen blijven zich maar herhalen. Ik heb te veel speling op mijn linkerknie.. Nu is mij aangeraden om geen squats te doen maar Leg Extensions en Leg Curls :D Heerlijk ;).. Op deze manier zouden mijn kniebanden die te lang zijn verkorten. Ook heerlijk gay iedere rep de spanning nog even 2 seconden vasthouden. Als me dit van mijn knie problemen af gaat helpen heb ik het er graag voor over. Beter 1,5 maand een stapje achteruit om er daarna weer een paar vooruit te kunnen doen.. ALs je het tot hier gelezen heb verdien je karma ;)

Wel super dat je gewoon zo'n masseur ter beschikking hebt. Hopelijk heeft ie gelijk met je knie.

Nu is mij aangeraden om geen squats te doen maar Leg Extensions en Leg Curls :D Heerlijk ;).. Op deze manier zouden mijn kniebanden die te lang zijn verkorten. Ook heerlijk gay iedere rep de spanning nog even 2 seconden vasthouden. Als me dit van mijn knie problemen af gaat helpen heb ik het er graag voor over. Beter 1,5 maand een stapje achteruit om er daarna weer een paar vooruit te kunnen doen.. ALs je het tot hier gelezen heb verdien je karma ;)

Ik weet het niet hoor, maar door dit soort ongein krijg/kreeg ik altijd juist last van mn knieën ???

• #2.716
Ik heb het hele verhaal gelezen!

Maar bekijk het positief van je knie en de oefeningen....je kunt altijd nog body building gaan doen :D

(Foute grap, ik weet het)

Hehe, ja had het kunnen verwachten :D

Lol.. als ik niet kan speerwerpen stop ik wel helemaal met actief sporten en ga ik wel in een bier vrienden voetbal elftal.. (dus nog een jaar of 10 zo doorgaan..)

Wel super dat je gewoon zo'n masseur ter beschikking hebt. Hopelijk heeft ie gelijk met je knie.

Ik hoop het ook :D

Binnenkort heb ik een sport keuring, via ziekenfonds.. kijken wat daar wordt gezegd.

Ik weet het niet hoor, maar door dit soort ongein krijg/kreeg ik altijd juist last van mn knieën ???

Juist, misschien is dat juist wel de reactie.. Ik moet zeggen bij extra aanspanning van mijn gestrekte been voel ik mijn knie ook juist meer.. wat bij mij het probleem is dat ik teveel speling heb ((te) lange kniebanden). En hierdoor de "rotzooi" zich opstapeld in die ruimte die ik teveel heb, Dit zorgt voor de problemen. Ik kan het in ieder geval tot en met Januari proberen.

Nu dus Leg Extensions en Curls, Ook mag ik niet met mijn knie op de grond of iets dergelijks. En met mijn rug Snatches en Cleans op 60%.. Ook ga ik even kijken hoe ik deadlifts @50-60% ga verwerken in mijn schema.

Vanavond dus even pielen met de gewichten ;)

Update:
Nog ander stom nieuws.. Mijn knieen zijn niet gemaakt om dieper dan 90 graden in het kuit hamstring vlak te maken, maw Parallel of er onder squatten is zeer slecht voor mijn knieen.. Dus waarschijnlijk alleen nog maar Quarter Squats...

Nog een blessure aan mijn UB en ik kan naar de BaaDddy Bouwûûn Logzz

Laatst bewerkt:
  • #2.717
Traininkje vrijdag 30 november 2007

Incline Bench Press
12x51,8
12x54
12x56,36 PR
12x58,6 PR

Toen nog wat Leg Extensions, en Leg Curls, bij de atletiek is dat ding echt verrot. Dus kijken of ik ze morgen thuis beter kan doen.

Tate Presses
4x12

Ladder Chins
1-2-3-2-1 (warming-up)
1-2-3-4-3-2-1 x BW + 7,5 kilo (BW 89,5 met kleren en schoenen)

Comments:
- Train altijd goed op Junk food, wel laatste tijd erg k*t geslapen (lees: weinig)

wtf, heb je de stang exact gemeten voor het benchen ofzo :P?

chins zijn ook netjes

• #2.719
Nee zijn Ponden ;)

lol, oke!

Terug
Naar boven