Ik ben ook een stuk lager als dit begonnen en merk nu dat ik er wel een stuk sterker op ben geworden..
Vandaag bij mijn Masseur geweest.. Eerst focking 13 uur zonder pauze gewerkt 06:00 tot 19:00).. NOOIT MEER.. vrachtwagenstellen aan de kant van de weg in een spijkerbroek, T-shirt en Winterjas.. t*ring wat koud in de regen.. Ik dacht 12 euro per uur te verdienen net als normaal.. was dit maar voor ****ing 7 euro GODVER de t*ring ke*ker.. Geen eten gehad.. en geen pauze schrale afzetters!
Maar goede de masseur.. Na wat gereis en gebel vervoer geregeld erheen, K*t bussen die niet even op tijd rijden.. maar gewoon een kwartier te vroeg vertrekken Hell ****.. Nu kon ik wel naar de masseur (2 uur reizen) maar niet meer terug. Nu heeft een stonede garnaal (lees: klasgenoot me ff weggebracht, kon ik nog thuis komen via het OV).. maar goed wat is er gebeurt.. Er zijn 2 verwels rechtgedraaid ze waren naar binnen geschoven om de lengte as (dit na een kwartier trek en douw werk).. Naar mijn knie is gekeken (en schoongemaakt). Problemen blijven zich maar herhalen. Ik heb te veel speling op mijn linkerknie.. Nu is mij aangeraden om geen squats te doen maar Leg Extensions en Leg Curls

Heerlijk

.. Op deze manier zouden mijn kniebanden die te lang zijn verkorten. Ook heerlijk gay iedere rep de spanning nog even 2 seconden vasthouden. Als me dit van mijn knie problemen af gaat helpen heb ik het er graag voor over. Beter 1,5 maand een stapje achteruit om er daarna weer een paar vooruit te kunnen doen.. ALs je het tot hier gelezen heb verdien je karma