- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, waarschijnlijk zeer binnenkort 1x100 strict..
)
, maar bedanktPartial = vaak zwaardere gewichten dan full dus sowieso belastender voor knieen. Al gaat het bij ari wel om aanhechtingen ipv gewrichten, ik weet niet of het hier dan ook voor op gaat.En ik dacht dat partial squats belastender waren voor knieën en fullsquats belastender voor heupen (die sterker zijn) ?
Gay, doe dan pinsquats, dat iig beter als die partial shit. Als je partial doet kan je het beter van de pin doen imo.
Reden 1 is natuurlijk onzin, gewoon buiten het rack squatten en evt ditchen. 3de reden is ook t*ring dikke bullshit, een beweging hoeft niet op een oefening te lijken voordat die oefening nuttig is. Bij strongman lijkt maar een enkele beweging echt op een fullsquat en toch wordt dat gezien als een van de beste assistance oefeningen.
En ik dacht dat partial squats belastender waren voor knieën en fullsquats belastender voor heupen (die sterker zijn) ?
Partial = vaak zwaardere gewichten dan full dus sowieso belastender voor knieen. Al gaat het bij ari wel om aanhechtingen ipv gewrichten, ik weet niet of het hier dan ook voor op gaat.
Squat full! Ik squat nooit met spotter, gewoon de barbell zo laag mogelijk op je rug leggen en als je merkt dat je neit meer omhoog gaat gewoon laten vallen.
Als je dan toch blijft partial squatten, doe ze vanaf pinnen, dan ben je iig consequent met diepte.