XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861

Voor je het weet begin je een nieuwe loopbaan als paaldanseres!.......:D

Hehe, Hadden een gesprek over wat we als Groeps uitje gingen doen.. Karten en Paintballen.. of iets dergelijks.. maar andere wilden paaldansen.. Toen kwam ik op hetgene wat ik op beastskills.com had gelezen

Het zag er waarschijnlijk zoals onderstaand uit, misschien iets minder recht.. Was pas 1e serieuze keer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
The Flag

92.7? wat zijn dat allemaal voor vreemde gewichten?

Edit; woo vette shit, flag pole hold. Nice.

Ponden ;) 204 pond :P

dat vraagt om een filmpje zodra je goed kan ari! (die pole hold dus)

• #2.864
Het zou je eigenlijk goed moeten lukken

je moet je ellebogen kunnen locken.. en 1 hand moet genoeg zijn om 60-80% van je BW te kunnen locken houden pressen...

De onderste arm is het belangrijkste

Mooie oefeningen toch...

Weet jij trouwens een goeie sprinttrainer bij jou in de buurt? Iemand met oog voor jong talent? Hoe bevallen de trainingen bij de Johan?

• #2.866
Trainingen bij Johan bevallen wel, wat ik tot nu toe naar 3 trainingen heb meegemaakt.

Een goede sprinttrainer, ik acht onze eigen sprinttrainer Frans Krechting wel okay. Op dit moment enkel jong talent. Daarnaast heeft Sprint Breda vast ook wel een goede. Voor de rest ken ik ze eigenlijk niet.

Haha cool je kan al de flag pole hold. Geeft me hoop.

• #2.868
Vandaag nog wat Flag Pole Holds geoefent minder succes, ook slechte handstands

Training woensdag 16 januari 2008

Squat
5x5x95

PowerSnatch
4x5x57,5
5x60

Overhead Press
2x5x60 PR
5x57,5
5x60
4x60 + 1 (5F)

BOR
5x5x85 easy

Calf Raise
4x15x125 PR

Comments:
- Alle Objectives gehaald behalve OH press.. Maar presste met 5x60 al 1 keer 70 dus. Nu 3 sets gedaan
- Snatch iets zwaarder gepakt, dit omdat het droppen van de barbell een ongelooflijke t*ring herrie maakt met de dunne schijf van 15
- Lang en lekker getraind, morgen ff doorzakken.. Laatste schoolfeest van mijn opleiding. Goedkoop tanken :D. En Nac ownt Ajax haha 4-2 :D prachtig :D.
- Vrijdag training wordt hopelijk Squat PR

Ziet er lekker uit die training!
Tankse morgen:bierbang: :klink: :zuip: :kots: :barf:

• #2.870
Maak je over dat laatste maar niet druk

Minus kotsen en braken. Dat is voor de niet volleerde meesters

Heb je geen rubberschijven @ je gym?

• #2.872
Ja van die poolse 55m van Wrocklaw. Ze slijten niet van het vallen, door de rubber zooi. Alleen de (koeien)matten waar ze op neer vallen. Zijn knoerhard geworden in de loop van de tijd. Met een Db(a) meter kwamen we op 100 decibel/ampere. Was om kwart voor 11 klaar met Snatchen, moest ook wel anders houd ik de buurt wakker haha :D

Hehe, Hadden een gesprek over wat we als Groeps uitje gingen doen.. Karten en Paintballen.. of iets dergelijks.. maar andere wilden paaldansen.. Toen kwam ik op hetgene wat ik op beastskills.com had gelezen

Het zag er waarschijnlijk zoals onderstaand uit, misschien iets minder recht.. Was pas 1e serieuze keer

The Flag

Ponden ;) 204 pond :P

Wauwww... Als je dat kan... Eeuwig respect! Goed man! :)

waarom zo'n "hoog" volume op die snatches en cleans?

• #2.875
Omdat ik ze volgens Bill Starr doe..

Erg brak, maar gelukkig haha :D :bierbang: :klink: :zuip: :rocker:

1e Training vrijdag 18 januari

Squat
5x92.5
5x100
5x107.5
5x115
5x120

Voorslaan
1x85 Pff wat een snelheid NOT!

Comments:
- Vocht in mijn knie, morgen met een wat lichtere kop met een beetje explosiviteit die 5x5x85 gaan voorslaan
- Straks nog ff op een bankje liggen

goede trainingen!!:)

• #2.877
Bedankt, enige smetje van de laatste 2 weken is mijn knie :P en het voorslaan wat ik morgen ga doen.

2e Training vrijdag 18 januari 2008

Bench Press
5x5x86

Curls

sterke bench ari

gaat de hogere kanten op!

• #2.879
Volgende week gaat er pas echt om spannen!! oa 5x97,5 terwijl PR 3x95 is haha :D

Als je jezelf wilt namaken, dan ken dat op Planearium.de presents: SP-Studio.de echt vet :D

Zodadelijk nog ff voorslaan en dan vanavond naar Southern Way

• #2.880
Genoeg gek*t

Training zaterdag 19 januari 2008

PowerClean
5x5x85

-----------Bill ***** hoefde niets meer------- maar vond het allemaal matig en traag gaan...
0x102.5
1x85
0x102.5
1x95
1x100

Laatste was ruk..

Terug
Naar boven