MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
  • #2.842
Voel nog steeds mijn hams van de squatsessie van zaterdag.Ze zijn klaarblijkelijk naar een maand niets meer gewernt. Gelukkig geen problemen met zitten want Glutes hebben nergens last van raar.. Normaal had ik na iedere squat sessie last van glutes en hams maar goed genoeg gepraat.. de eerste Bill Training van 2008 ;) (sla week 1 over.. uit tijdgebrek)

1e Training Ari/Bill **** Week 2

Squat
5x5x100

PowerClean
5x65
5x70
5x75
5x80
5x85

Comments:
- Alles ging vlotjes, 1 keer GM squat omdat ik af en toe de neiging heb te snel te zakken en hierdoor controle verlies..
- Zodadelijk Benchen en Chinnen

• #2.843
vervolg 1e Trainig Ari/Bill **** Week 2

Bench Press
5x65
5x70
5x75
5x80
4x85 + 1x85 (damn ongelooflijke kramp vanaf rep 3..) dus ff weggelegd.. en easy doorgegaan.

Een speerwerp specifieke oefening van mijn nieuwe trainer. met 8 kilo.. Rechts veel meer speed als links.. links wel veel meer coordinatie, maar minder bruut geweld.

Chins
5xBW
5x5xBW+5 (eitje)

Comments:
- Nu last van aanhechting onderarm aan elleboog, buitenkant

Nu al last van pijntjes?:p

• #2.845
Mwah het voelt vandaag al een stuk beter.. waarschijnlijk van het Chinnen / Cleanen en het teruggooien.. of de Flip Snatches van Zondag. Gewoon een opstapeling van de trainingen..

• #2.846
Training Woensdag 9 januari 2008

Touwtje springen en wat andere sprong oefeningen gedaan

Bill Starr

Squat
5x5x90

PowerSnatch
2x5x50 (bedoeling 5x5x50)
5x60

Overhead Press strict
5x5x55

Bent over Row
5x5x80

Standing Barbell Calf Raises
4x15x120

Comments:
- Squat had wel veel speed, alleen mijn knie.. tis niet dat het compleet pijnvrij gaat..
- Snatchen met 50 kilo is veel te gemakkelijk..
- Benieuwd naar volgende week, dan worden al de eerste records gemaakt..
- Trainen ging trouwens nog verassend easy.. nadat ik vanacht door een schoolopdrachtje maar 3 kwartier de tijd heb gehad om te kunnen slapen..

Training Woensdag 9 januari 2008

Touwtje springen en wat andere sprong oefeningen gedaan

Bill Starr

Squat
5x5x90

PowerSnatch
2x5x50 (bedoeling 5x5x50)
5x60

Overhead Press strict
5x5x55

Bent over Row
5x5x80

Standing Barbell Calf Raises
4x15x120

Comments:
- Squat had wel veel speed, alleen mijn knie.. tis niet dat het compleet pijnvrij gaat..
- Snatchen met 50 kilo is veel te gemakkelijk..
- Benieuwd naar volgende week, dan worden al de eerste records gemaakt..
- Trainen ging trouwens nog verassend easy.. nadat ik vanacht door een schoolopdrachtje maar 3 kwartier de tijd heb gehad om te kunnen slapen..
Waarom dan niet gewoon afmaken?

• #2.848
Tijdgebrek.. was al vanaf 6 uur aan het trainen/training geven.. was om half 12 klaar.. En had nog wat andere dingen te doen. Doe misschien vanavond nog wat Snatches..

5x5x50 kilo.. Het volume en het gewicht is geen probleem.. maar wilde ff tijdswinst hier pakken

Netjes. Niet ziek van alweer Bill. Je Billt nu volgens mij al 2 jaar.

• #2.850
Hehe dit wordt mijn 3e keer pas.. En het is een leidraad. In het begin kijk ik er altijd tegenop.. Dan lijken de gewichten erg zwaar.. Maar wil geen failures maken en lijk er toch altijd goed doorheen te komen.

Ik kijk nu bijvoorbeeld al erg op tegen het Benchen..De rest ga ik gewoon halen!!

Vandaag alles lekker rustig aan. Niet tot nauwelijks geslapen. Wat ingelopen ..

200 meter Bokspringen ;) t*ring dat je zelf daarvan kapot kunt gaan.
Wat medicinballen werpen, Wat speertjes proberen "te raken" en nog wat Medicin Core werk.. Alles lekker chill.. Actieve herstel.

Vanaf nu is alles erop gericht om aan een afstudeerstage plek te geraken :D 19 februari beginnen en hopelijk rond 13 juni klaar en de week erop mijn Bachelor binnen.

• #2.851
1e Training vrijdag 11 januari 2008

Bill week 1

Squat
5x85
5x90
5x95
5x105
5x110

PowerClean
5x5x80
1x100

Comments:
- Squat viel zwaar...
- De groove van het cleanen is bijna terug..

Lekkere clean ouwe!

• #2.853
Bedankt.. toch gaat hij binnen nu en 7/8 weken 10 kilo hoger zijn ;)

2e Training benchen en Curllzzsz

Bench Press
5x5x77

En natuurlijk wat Beacheps. anders krijg ik elleboog problemen :o

• #2.854
Training maandag 14 januari 2008

Bill **** week 3 training 1.. (hier zou je in principe al enkele volume PR's behalen)

Squat
5x5x112,5

PowerClean
5x70
5x77,5
5x82,5
5x87,5
5x92,5

Comments:
- Heb mezelf via telefoon gefilmd waarvan ik geen data kabel heb.. maar het waren allemaal squats OP parallel, dus niets eronder. Heeft te maken met de schoenen met een zool van 4 cm..
- Cleans k*t groove, k*t snelheid wel alles behaald.
- Bench en Chins volgen nog

Nette powercleans man. :thumbup:
Squats natuulijk ook. ;)

Gaat het een beetje de laatste tijd?

• #2.857
Nette powercleans man. :thumbup:
Squats natuulijk ook. ;)

Gaat het een beetje de laatste tijd?

Mag nog niet klagen, soepel was het allemaal niet, maar het zijn allemaal PR's of gewichten die ik een jaar niet behaald heb. Moet alleen wel mijn slaap/eet/drink gewoontes. Deze week en aankomende week aanpassen, de Vrijdag training gaat zwaar worden. Donderdag namelijk feest voor alle afstudeerders vanaf half 4 staat de tap open. Dus waarschijnlijk 12 uur lang bier, en ben nog lang niet in vorm. Laatste werptraining was niet zoveel. Mede door het slapen en het van 0x p/week naar 3 p/week squatten.

Maar goed de training van na het eten.

Bench Press
5x70
5x77,5
5x82,5
5x87,5
5x92,7 HELL YEAH!!

1 handed pull over
3x8

Chins
5x5xBW+14

Flag Pole Holds
6 pogingen. 1tje was vrij aardig en kon ik 5/6 seconden volhouden. Viel me alles mee

Comments:
- Bench nog redelijk wat speed, keek hier erg tegenop
- Chins, moeizaam ging k*t
- Flag Pole Holds wat een gave oefening, proberen te combineren met Dragon Flags..

Netjes

92.7? wat zijn dat allemaal voor vreemde gewichten?

Edit; woo vette shit, flag pole hold. Nice.

Terug
Naar boven