MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Mooie PR's!

Een brabander he? Heeft vast iets opgelicht.

Brutaal volume/reps op de snatch, hoe doe je ze? Begin je elke rep weer op de grond of doe je meer hang snatch na de eerste rep?

Dit filmpje is al redelijk oud.. .ben benieuwd wat hij op trainingstage heeft gedaan in Stellenbosch Zuid Afrika

Haha hetgene wat belangrijk voor hem is, is zijn strekketen.. dat zakken is irrelevant.. Dan squat tie wel

Toch vangt ie het gewicht wel op met zijn polsen, het inzakken en uitstrekken van de ellebogen naar voren zorgt er voor dat het gewicht op de schouders landt. I know het is een k*t beweging maar het werkt wel. Bovendien denk ik dat onze bondscoach het hem iig niet zo heeft geleerd.

Brute gewichten trouwens, als er nu geen dingen gaan gebeuren weet ik het ook niet meer.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.904

Bedankt

Een brabander he? Heeft vast iets opgelicht.

Brutaal volume/reps op de snatch, hoe doe je ze? Begin je elke rep weer op de grond of doe je meer hang snatch na de eerste rep?

Whaha wat Oplichting :S? Iedere rep vanaf de grond.. Zat ook nog een Muscle Snatch bij met 70.. was een laadfout

Toch vangt ie het gewicht wel op met zijn polsen, het inzakken en uitstrekken van de ellebogen naar voren zorgt er voor dat het gewicht op de schouders landt. I know het is een k*t beweging maar het werkt wel. Bovendien denk ik dat onze bondscoach het hem iig niet zo heeft geleerd.

Brute gewichten trouwens, als er nu geen dingen gaan gebeuren weet ik het ook niet meer.:rolleyes:

Hij moet meer jumpen.. Dan gaan zen ellebogen vanzelf hoger. Waarschijnlijk heeft hij het niet van de Bondscoadh geleerd. Mijn zusje wel, maar die heeft nu weer wel der eigen fouten. Denk dat hij het van Monique Kuenen heeft geleerd.

Ik zet hem dit jaar op 63,50 meter.. Geloof Limiet voor Olympische Spelen..

• #2.907
Ja het zijn PR's maar het "kan" beter haha

Vandaag zou ik fris moeten zijn.. maar was niets van te merken..

Training vrijdag 25 januari 2008

Squat
5x97,5
5x105
5x112,5
5x120
1x130 2 FAIL!!!!
5x127,5 ??? PR!

PowerClean
5x5x90 in recordtijd ;)

Comments:
- Fail op Squats werkte zwaar demotiverend. Was mentaal en mijn rug leek het niet te houden. Is de Load niet gewent denk ik.. hoewel ik met Calf raises bewust iedere week verhoogde. Heb ze alleen afgelopen woensdag niet gedaan. Maar toen ik merkte dat het GM werd met 130 ben ik maar gestaakt op 2e rep.. daarna kreeg ik bijna 100 kilo niet gePinsquat.. stond ook in Fullsquat positie..
- Wel een goed gevoel van de training heb ik overgehouden aan een telefoontje wat ik kreeg. Als het goed is heb ik nu een Manueel Therapeut op half uurtje reistijd in plaats van anderhalf uur

Laatst bewerkt:
redelijke training..dat filmpje das echt geklungel:P

wtf fail op 130 maar wel 5x 127,5 squatten.. odd :D

mooie cleans ari

• #2.910
Trouwens bovenstaande sets zijn allemaal PR's

2e Training van vandaag

Bench Press
5x5x90 PR

das netjes zeg die bench, doe ik je nie na

beestig, niet meer 4 uur hoeven te reizen voor je therapeutenshit.

• #2.916
beestig, niet meer 4 uur hoeven te reizen voor je therapeutenshit.

Ja, gast komt uit mijn eigen dorp.. Dat is wel makkelijk, alleen bedrijft zijn vak ;) wat verder weg.

:roflol: Nog een kleine 2 weken en dan is het weer gebeurd.... voorlopig. :D

Echt slecht gaat het niet anders. :thumbup:

Ag.. Niet deze woensdag, maar de woensdag erop gaat er weer een alcohol lock op mijn logje..

Training maandag 28 januari 2008

Squat
3x3x122,5

PowerClean
3x80
3x90
3x100 evenaring PR

Comments:
- Cleans waren net aan..

mooie cleans man!

Vette cleans man

You go Arie! :p

• #2.920

This in only the Beginning!!! (als het goed is ;))

Bench Press
5x75
5x80
5x85
5x92,5
4x97,5 werd helemaal spastisch toen de spotter bij de 3e rep de bar al vast pakte :mad:, heel mijn vorm weg
1x97,5 2F
5x92,5
4x94
4x95

Chins
3x3xBW+21 PR

Comments:
- Bench ga ik gewoon door met week 4.. de rest van de oefeningen zit ik al in week 5. Zodat ik voor dat ik naar Amerika ga nog even kan gaan Maxxen..

Terug
Naar boven