Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
duder, weet je al hoe je gaat? tel nummers uitwisselen heeft niet echt nut want ik neem em waarschijnlijk toch niet mee. ik ga in ieder geval als een non met een snor

Ja, maat van me bobt.. Watch Out for some Eskimo Business. Lopen wat indianen en baby's rond me..

Zal waarschijnlijk, Suikerkist, Graanbeurs of Kerkplein zijn.. 1e sowieso.. later

mmmmm ik heb geen eskimo gezien man, ben wel ****ing lang in de graandbeus geweest, heb de stempel nog op me klauw, daarna 3 gezusters en ook op dat plein.. indianen heb ik wel gruwelijk veel gezien, maar ook geen babies... waarschijnlijk heb ik je dus niet gezien

der liepen wel veel nonnen, maar ik was de enige met een veldfles met heiligwater (wodka), een snor, baard en bakkebaarden + een paarse zonnebril op

• #2.943
Nee ben in "De Kroeg" beland.. Had ik geen rekening mee gehouden.. Maar heb nog met wat meer dingen geen rekening gehouden.. Benieuwd of ik morgen kan trainen

Héhé blijkbaar goed geamuseerd :D
Mag ook eens hé ;) :)

• #2.945
Ik heb niet stil gezeten nee haha..

• #2.947
Pfff... één sigaret.. kan op dit moment al zorgen voor een nationale ramp ;)

Morgen 3x100 bankdrukken!
3x102,5 Voorslaan (zal een probleem worden :bierbang: ), maar we zien wel hoe het gaat met een zatte harses

• #2.948
Eerste dag wakker, dat ik weet wat ik gedaan heb, met wie en waar! Heerlijk!

Vanmiddag Klompendansen gedaan in het dorp. En ja hoor ik heb er weer een WERELDRECORD bij.. Dat is dus het 1e PR van de dag.

Training Maandag 4 februari 2008

Squat
3x3x127,5 redelijk easy

PowerClean
3x82,5
3x92,5
3x102,5 OERLELIJKE VORM PR

Comments:
- Echt lelijke vorm bij die Cleans.. Maar kreeg ze op mijn schouder :D

grappige training , dat klompedansen........
zeker voor de kuiten......???

Sterke powerclean !

Oerlelijke vorm maakt geen reet uit, op je schouder lag de barbell!

en dat bankdrukken dan dude, toch maar niet gedaan? nice pr's verder :D

• #2.955
Whaha bankdrukken ook gedaan :D en met relatief gemak :D

Bench Press
3x80
3x90
3x100 PR

"Kipping" Chins
3x3xBW+21 PR

Hiera nog 400 meter. Bokspringen met overal 5 meter tussen.. Aan het eind was mijn knie weer gaar.. maar ag wel lol gehad.. en goede Cardio oefening

Volgende week overal 2,5 kilo bij.. en dat nog even een paar weken herhalen :D

Mooie bench hoor maar geen eskimo's gezien zaterdag in Breda :P, ik ben eerst op kroegentocht geweest van Jerommeke tot weet ik veel wat voor 'n kleine kroegjes. En de laatste uren helemaal los gegaan in cafe de Speeltuin(?), super tent.

• #2.957
Mooie bench hoor maar geen eskimo's gezien zaterdag in Breda :P, ik ben eerst op kroegentocht geweest van Jerommeke tot weet ik veel wat voor 'n kleine kroegjes. En de laatste uren helemaal los gegaan in cafe de Speeltuin(?), super tent.

Goed om te horen, dat je het naar je zin heb gehad. Ik weet zelf nog amper iets van Breda zaterdag avond. om een voorbeeldje te geven..

Een maat van me zou naar zijn werk ons naar huis BOB-en. Vanuit breda naar andere maat.. Maar ik kan me niet herinneren dat hij ons heeft opgehaald haha :D

• #2.958
Damn, even een update van mijn kant. Carnaval zit er op en zo ook het Bier gedeelte... het Deloaden van alcohol kan nu echt gaan gebeuren.

Ik heb een nieuw record Braken maarliefst 8 sets!! Vanavond een rustige training.

edit: Inmiddels 9 haha :D

Laatst bewerkt:
Goede bench.

:bierbang:

goed PR gast :kots:

Terug
Naar boven