Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

damn, sterke chins man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Ik heb de Deload week overgeslagen.. behalve voor Bench. En had met het meeste niet echt buitensporig veel moeite. Dus we zien wel waar het schip strand. Donderdag begint de Carnaval. Dus misschien op de maandag training wel weer een 200 "Speed" DL attempt ;), Om het PR van vorig jaar te evenaren.

Mijn nieuwe kloffie trouwens:

Eskimo 2dlg.| Sep Feestartikelen

Ari,

Ik mis je training van zondag..

• #2.924
Ja training ging wel aardig.. net als Pre carnavall.. ben pas om half 10 vanochtend geiendigd met mijn laatste biertje :S Some Crazy Shit.

Binnenkort gaat de werp training nog beter.. Want gisteren is dan eindelijk mijn rug weer bekwaam gemaakt.

• #2.925
Vandaag niets gegeten.. Behalve een lap bief

Training woensdag 30 januari 2008

Begonnen met Jumps, Touw springen en wat sprintjes

PowerSnatch
3x3x67,5

Military Press
3x3x62,5 PR

Barbell Calf Raises
tot 3x8x130 PR

Bent over Row
3x3x92,5 PR

Complexje. PowerClean, Full Front Squat, Push Press
5x65 als Max.. stang gehele serie vastgehouden

Dat is niet slecht op een lap bief:D

Jaja, Ari70, "een baf liep".. En al die biertjes dan?

• #2.928
  • #2.929
WTF lelijke icoontjes links!

Na minder dan 3 uur slaap een redelijke training al zeg ik het zelf.

Training vrijdag 1 februari 2008

Squat
3x105
3x117,5
3x130

PowerClean
3x3x92,5

Comments:
- Weer een Carb dieptepunt haha, voor volgende week maandag zal ik toch wel meer eten denk ik.. Iig een zooi Junk food
- Squat een stuk beter als vorige training.. was toen ook helder, en presteer op maximaal kracht meestal beter als ik wat heb gezopen.
- Snelkracht daarentegen whaha dat is gewoon ruk
- Straks Benchen, doe hem lager als het schema aangeeft, zodat ik geen failures maak, en wat meer snelheid maak, om erna flinke records te gaan maken!

Laatst bewerkt:
  • #2.930
2e Training Vrijdag 1 Februari 2008

Bench Press
3x92,5
3x95
3x97,5
2x3x95

en wat Strand Buigingen

Comments:
- Doel meer dan behaald.. schema stond 3x3x93.. Wilde 3x3x92,5 doen maar 3x3x95 van gemaakt
- Lekkere Borst, Bicep training ;)

Ik las ergens dat jij carnaval vierde, ik kom uit ZH en ik ga morgen wsl naar Breda is het daar goed vertoeven? :P Nice bench overigens!

• #2.932
Ja Breda is zeker goed te doen.. ben er gisteren van 1 tot 4 geweest. Zat(te) geile wijven Helemaal Toppie ;)

ZH = Zuid Holland?

• #2.934
Wat is je kleding.. Als je een Eskimo ziet lopen.. of iets met wit en wat franjes.. dan ben ik het.. Weet nog niet wat ik morgen ga doen namelijk!

dude, ik ga ook naar breda morgen.. ik ga eerst morgen ochtend naar roosendaal om een hazenpak te kopen.. teminste das me voorkeur.. een Gele Haas (als in LVO)

Laatst bewerkt:
Wat is je kleding.. Als je een Eskimo ziet lopen.. of iets met wit en wat franjes.. dan ben ik het.. Weet nog niet wat ik morgen ga doen namelijk!

dude, ik ga ook naar breda morgen.. ik ga eerst morgen ochtend naar roosendaal om een hazenpak te kopen.. teminste das me voorkeur.. geen Gele Haas (als in LVO)

Hahah vet:D Ik ga morgen in pak met een hoedje als de blues brothers en ongehoorde werkschoenen eronder :thumbs:.

Oplichterij zit er echt ingebakken he? Doen alsof je iemand anders bent..

• #2.939
dude, ik ga ook naar breda morgen.. ik ga eerst morgen ochtend naar roosendaal om een hazenpak te kopen.. teminste das me voorkeur.. een Gele Haas (als in LVO)

PM me ff het telefoonnummer.. dan zal ik laten weten waar ik morgenuithang!

Hahah vet:D Ik ga morgen in pak met een hoedje als de blues brothers en ongehoorde werkschoenen eronder :thumbs:.

Voor jou geldt hetzelfde! PM ff je telefoonnummer.. en je krijgt wat gratis bier ;)

Oplichterij zit er echt ingebakken he? Doen alsof je iemand anders bent..

Kom op,, niet iedereen maakt afspraken met Brabo Boeren ;)

als ik het niet te druk heb zal ik er opletten :o

Doe je best maar ;)

duder, weet je al hoe je gaat? tel nummers uitwisselen heeft niet echt nut want ik neem em waarschijnlijk toch niet mee. ik ga in ieder geval als een non met een snor

Terug
Naar boven