- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, Om het PR van vorig jaar te evenaren.Jaja, Ari70, "een baf liep".. En al die biertjes dan?

Ja Breda is zeker goed te doen.. ben er gisteren van 1 tot 4 geweest. Zat(te) geile wijven Helemaal Toppie
ZH = Zuid Holland?
. Kijk dat klinkt goed
morgen maar is naar dat Kielegat dan!Wat is je kleding.. Als je een Eskimo ziet lopen.. of iets met wit en wat franjes.. dan ben ik het.. Weet nog niet wat ik morgen ga doen namelijk!
dude, ik ga ook naar breda morgen.. ik ga eerst morgen ochtend naar roosendaal om een hazenpak te kopen.. teminste das me voorkeur.. geen Gele Haas (als in LVO)
Ik ga morgen in pak met een hoedje als de blues brothers en ongehoorde werkschoenen eronder Hahah vetIk ga morgen in pak met een hoedje als de blues brothers en ongehoorde werkschoenen eronder
.

dude, ik ga ook naar breda morgen.. ik ga eerst morgen ochtend naar roosendaal om een hazenpak te kopen.. teminste das me voorkeur.. een Gele Haas (als in LVO)
Hahah vetIk ga morgen in pak met een hoedje als de blues brothers en ongehoorde werkschoenen eronder
.

Oplichterij zit er echt ingebakken he? Doen alsof je iemand anders bent..