MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Ben even gaan voetballen, waardoor ik nu 2 rotte knie'en heb haha.. Morgen het Roeien in halen.. Misschien Snatchen maar ik zie nog wel..

Mooi PR! :kots: Ik ben trots op je!

• #2.963
Godver t*fus. ben net naar huis gebracht.. Kon niet meer lopen of fietsen. Hopelijk kan ik morgen wel wat druk op mijn "goede" knie zetten.. Knieband lijkt verrekt..

Wie gaat er dan ook voetballen :rolleyes:

hahaha t*ring, menig dbb'er wordt geveld door voetbal... wakkie, grijpwijk, ari, the list is unending.

mooie pr, sterkte met je knie man

Voetbal...:rolleyes:

almost as gay as snoob's pec dec pr als assistance voor atlas stones.

• #2.968
Toch nog maar even getest hoe k*t dat het ging..

MuscleSnatch tot 1x70 (zat nog een blokkade op) heel erg opgepast bij het plaatsen van mijn beide benen na de Jump Shrug..

Op een beschaafde manier een medicinbal gegooid...

Gerent met Sled achter me aan.. 5,10,15,20 en 25 kilo.. meerdere sets met ieder gewicht

Hoe is het met je knieen voetballert?

• #2.970
Zolang alles perfect in een rechte lijn beweegt geen probleem. Toen ik 1 keer zijwaarts sneller ging dan 2 m/s^2. Dus 7,2 Kmp/h voelde het niet fijn. Dus voorlopig even niet aanlopen met een speer.

Heb trouwens superveel koppijn, en heb al 3 liter snot verwijdert!

Vanavond toch proberen te Squatten. en een nieuw 3RM neerzetten.. ???

Laatst bewerkt:
  • #2.972
Ga nu trainen, heb wel kopppijn, en moet veel te veel mijn neus snuiten.. Maar ga toch met rotte knie'en ff kijken wat het opbrengt ;)

Zolang alles perfect in een rechte lijn beweegt geen probleem. Toen ik 1 keer zijwaarts sneller ging dan 2 m/s^2. Dus 7,2 Kmp/h voelde het niet fijn. Dus voorlopig even niet aanlopen met een speer.

En wat heb je hier nou van geleerd? Juist....voetbal is een domme k*tsport!

• #2.974
Een lange training gedraait. Niet precies volgens schema, moest nog wat van woens(braak)dag inhalen.

Squat
3x105
3x120
3x132,5

PowerSnatch 3x3x70 had woensdag gemoeten
2x50
2x60
3x70 PR zit nog rek in

PowerClean 3x3x95 had vandaag gemoeten
2x70
2x80
3x95 (normaal erg easy, dus niet verder gedaan)

PowerSnatch
2x3x60 (in 30 seconden ofzo)

Had hier met warming up setjes zo'n 25 minuten over gedaan

Bent over Row
3x3x95 PR

Bench Press
3x92,5 (dacht 97,5 te hebben haha)
3x97,5
2x3x100 PR

Some Gay Stuff

Comments:
- Trainen met koppijn is veel irritanter als met een lichte kater
- Zit fysiek op zo'n 85% denk ik.
- Ff uitzieken en maandag All PR training wegzetten

das beter;)

• #2.977
amen to that.. had ik dus ook vandaag...

maare nette training desondanks alles! het lijkt er naar dat je ook eindelijk je draai heb gevonden met benchen

Damn, heb me nog nooit zo gevoelt.. iig de laatste 10 jaar niet.. KK koppijn, met vastzittende brokken slijm. Maar die koppijn DAMN, had heel de dag gepland om te leren....

Zoals ik me nu voel, nog lang niet beter :D

Je moet niet trainen als je ziek bent gochem, dan help je jezelf alleen maar naar de klote, trust me

• #2.979
Het stond op het programma, voelde me zaterdag echt wel heel heel heel k*t!! Zondag gewoon k*t. Vandaag voel ik me pas weer instaat om op 90% te kunnen trainen, alleen laat mijn schema me alleen nog maar PR's toe :D. En zit met een bepaalde tijdsdruk want 5 maart vlieg ik alweer naar Florida!!

edit: t*ring maak er maar 80% van haha, koppijn komt weer hardopzetten. Maar de groene flodders worden eindelijk gelost!!! Ik ben het aan winnen van deze verschrikkelijke ziekte!

Laatst bewerkt:
Dat kjrijg je van voetballen. Allah zn wraak is zoet!!!!!

Terug
Naar boven