XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
K*t training t*ring tyfs. de wraak van Allah is inderdaad zoet..

Ari ***** had moeten zijn om deze week mijn vorige 1RM's naar 3RM's te veranderen

Squat
2x3x132,5
1x132,5 2F

PowerClean had 3x105 moeten zijn haha
3x85 (super traag :gaap:)
3x95
0x100

Bench had 3x102.5
Veel setjes 3 herhalingen
3x97,5

Geen chins meer gedaan

Comments:
- Doe deze week maar opnieuw denk ik (was 1e training).. of ik moet woensdag en vrijdag een opleving krijgen..

Je had meer moeten zuipen.

haha, damned je zou me toch een lesje leren op die cleans:mad:

Volgende keer beetje stevig tegen aan!

• #2.984
Mwah, Tientallen euro's aan bier, weekend paar keer wakker geworden met kramp overal. Niet langer dan half uur achter elkaar kunnen slapen. Irritante oneindige KK dromen. Kan niet 100% mijn longen openzetten. Koppijn. Neus loopt constant leeg. Geen zin om te eten. Stress door Eindexamen toetsen HBO.

Dus misschien is er tussen deze brij ergens een verklaring te vinden...
maar verwacht van niet

Laatst bewerkt:
  • #2.985
Vandaag wat speerworpen gemaakt.. 2.5 week niet geworpen met 2x800 1x900 en 1x1000 gram's speren. Was niet super, en precies wat ik had verwacht. Daarna aanlopen gedaan, die echt wel lekker gingen!

Daarna voor de Competitieploeg aan de gang geweest en een Discusje gesmeten. Eerst uit stand. Daarna 5 met draai. Als ik dit eens in de 2 weken doe.. Zal ik wel wat verbetering gaan maken :)

• #2.986
Naar aanleiding van maandag, heb ik nu nog steeds "last", voel in ieder geval mijn onderrug.. had in mijn eerste serie 3x132,5 squat, bij de 2 laatste Perfecte Goodmornings! Serie erop wel met goed vorm gesquat.. Daarna hopeloze failure

• #2.987
Training Woensdag 13 februari 2008

Zaaltraining, met wat kaatssprongen, hinkelen een enkel sprintje en wat ander usual stuff

de KT:

Again minder, maar had me er wel op voorbereid. Deze week even doorkomen. Goed uitzieken..

PowerSnatch doel 3x3x72,5
2x50
2x60 (te easy), vol vertrouwen 72,5 erop en was echt overgemotiveerd en het ging me zeker lukken, "optimal state of mind"
2x72,5 (MuscleSnatch) *(@#&@#%Klusmier,Sancadomme@#$@#%)
3x65
3x67,5
3x70

Overhead Press
5x40
5x50
3x55
3x60
3x65 PR

Bent over Row
3x80
2x90
3x3x97,5 PR

Barbell Calf Raise (houten blok 10 cm)
2x8x70
8x100

wat doggcrap geprobeert op de legpress, maar dat is dus echt CRAP

1 Leg Calf Raise (op 2 plates ~10 cm)
5x5xBW

Comments:
- Veelvuldig kramp in linkerpols.. Vandaag toets gehad waarbij het nodig was om 8 kantjes A3 vol te schrijven
- Next week wordt alles beter ;), dan heb ik stage.. en weet ik niet hoe ik alles ga plannen.. maar er is in ieder geval structuur

Ik zou idd maar goed uitzieken!

• #2.989
Betekent niet dat ik niet blijf doortrainen haha.. zaterdag eerste rustdag!

Jij bent echt een sportman die luisterd naar zijn lichaam.....:rolleyes:

(Haha, moet ik nodig zeggen!)

• #2.991
I don't listen to my body, it lies!!!!

Kom op man als ik deze trainingen tot maandag oversla, dat betekent toch dat ik volgende week nog maar een 1RM van 50 kilo heb op de grote 3

• #2.992
Training donderdag 14 februari 2008

Sprints
5x2x40 meter

Allerlaatste geklokt op 5.6. Voor mij doen niet slecht.. maar als het 5.8 was dan was ik nog tevreden haha

niet slecht toch? Heb je een streeftijd om dat ook te verbeteren? Ik ga in de zomer ook sprintwerk toevoegen. Ik ben nu vooral snel aan de bal. In mijn team dribbel ik iedereen eruit maar in een sprint zonder bal leg ik het tegen iedereen af.

nice oh ari

ik vind doggcrap trouwens eigenlijk best wel aangenaam op zen tijd :P

• #2.995
niet slecht toch? Heb je een streeftijd om dat ook te verbeteren? Ik ga in de zomer ook sprintwerk toevoegen. Ik ben nu vooral snel aan de bal. In mijn team dribbel ik iedereen eruit maar in een sprint zonder bal leg ik het tegen iedereen af.

Onder de 12 seconden op de 100 meter...

nice oh ari

ik vind doggcrap trouwens eigenlijk best wel aangenaam op zen tijd :P

Dit is de eerste en laatste keer.. (voorlopig ;))

Vandaag niet getraind.. lichaam ff uit laten zieken, zoals afgesproken. Maandag weer hervatten en zondag ff werpen en lekker een dag in de trein vermaken...

Nog naar Sportgala van Roosendaal gegaan. En pupil heeft aanmoedingsprijs gewonnen. Is zoiets als best Junior/Belofte van de stad.

Ari, Rust is ook een training!

Wat is eigenlijk je Pr op de 100 mtr?
Ik heb vorig jaar nog 11,8 gelopen, maar toen woog ik ook nog 98 kilo, zal nu wel ietsje langzamer zijn ( ben nu 103kg ):D

• #2.998
de Studententijd is zo goed als voorbij.. Vandaag mijn eerste werkdag bij BVR BVR | Ad de Bont van BVR adviseert Spanje bij stedenbouw - Ad de Bont van BVR nam deel aan het seminar "Ra... Ad is trouwens mijn begeleider.

De verbinding naar Rotterdam is niet super. Maar zover is alles in orde op de stage.. En mag niet klagen over de All-You-Can-Eat lunch! Maarjah wel pas om 7 uur thuis..

Vandaar en herstellende van ziekte een klote training :D

Training Maandag 18 februari 2008

Bench Press
3x83
3x93
2x101 k*t ****ING ke*ker SPOTTER, blijf met je t*ring handen.. enfin.. U've been there
0x101
4x2x93
2x97,5

PowerClean (k*t stang niet olympisch)
5x65
3x75 (hangclean)
2x85 (handclean
2x95

Squat
8x45 Full
5x65 Full
3x85 Full
3x110
5x80 BoxSquat
5x85 BoxSquat

Chins (deed altijd Pull-ups)
5xBW
3xBW+10
3xBW+20
3xBW+25
2x3xBW+30 PR

Comments:
- Waardeloos, met voorgeschiedenis, blijft waardeloos

Nou wordt ik wel nieuwsgierig wie je spotter dan was als thuistrainer, haha!

Get a grip.

Terug
Naar boven