Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Damn, wat zak je snel naar beneden.

:roflol:

Tjok is right, je zakt net iets te snel, doe het wat gecontroleerder.....

Hahah dat was ook het eerste wat mezelf opviel..

Wellicht één van de meerdere oorzaken van de knieproblemen.. Als ik bezig ben heb ik zelf niet eens door, dat ik snel zak. Geld ook voor dingen in het dagelijks leven

Dat ik dingen sneller doe, reageer etc.. dan nodig

• #3.043
Training dinsdag 4 maart 2008

Bench Press PR=102
1x97
1x101,6 EASY
1x106,1 PR
1x108,4 PR

Comments:
- Met 1,5 ruk week tussendoor toch nog redelijke gains gemaakt.. Snatchen max ik wel als ik terug ben van Florida.. en Bent over Row's zijn niet gemaakt om te maxxen..

Nette PR's! Goed man!

je core lijkt helemaal niet strak te staan op het punt van zakken tijdens je squats ari? klopt dat? if so, aanspannen die buik dan verminder je ook dat goodmorning effect

• #3.046
Heb dat gewicht al zeker 1.5 jaar niet op mijn rug gehad.. Squat 130 makkelijk zonder riem...

Men core is voor werper begrippen niet super.. maar bij max effort pogingen, denk ik niet aan techniek, alleen aan diepte en omhoog springen..

• #3.047
Hier een update vanaf Atlanta Airport. Ik ben nog steeds alive.. net 2 burgers op met een kcal waarde van samen net geen 2500 kcal...

Veel sterkte met trainen in Nederland mensen

gaat goe of nie?:D

haha wtf man, dat in 2 burgers is best sick!

succes met trainen in amerika man ;)

• #3.051
Vandaag mocht ik nog niet mee trainen in de weight room er was een irritante football coach aanwezig.. wel even rongeneust.. het is echt te groot!!

en mijn eerste speertje over de 60 meter gegooid

maak je wat foto's?

• #3.053
Uiteraard maak ik er foto's.. ze zijn het aan het verbouwen en het word 2x zo groot.. en het is nu al groter als op de foto's die ik gezien heb..

Vandaag weer naar de Gym geweest. Maar er hing weer een louzy football coach.. Vieze kl***zak... Mag daar niet trainen. Mijn zusje heeft wel een All PR training weggezet met onder andere

3x70 OH Squat ze kreeg het zelf niet eens gelockt.. maar toch 3 squats onder parallel..

3x120 RDL

Maar goed dinsdag ga ik voor 80 kilo PowerSnatch, Zodadelijk 7 uur rijden naar Atlanta.

Hoezo mag je er niet trainen?

• #3.055
Echt KK, kan geen krachttraining doen omdat er telkens de weight trainer van American Football bij is.. Dikke vette aap.. Hopelijk is hij er morgen niet.. Zometeen mijn 2e werp training hopelijk geen last van adductor want die leek na het hoge volume worpen van vorige training geirriteerd...

Heb nog tot vrijdag de tijd om een lekkere krachttraining te doen..

Foto's etc. mag ik ook niet nemen met die hufter erbij..

nep jah maar toch heel veel succes daar

groet'n uut grunn

Nog bizarre burgers gegeten? :meal:

• #3.058
Ben weer terug in NL.. heb op terugvlucht bij Wendy's een Baconator XXL op 2 keer zoveel vlees als op een Big Tasty van de mac.. en 5 dikke plakken bacon offcourse :D

En nog mogen trainen met die football nazi in de buurt?

• #3.060
Nope that fuilty nazi scum, bleef aanwezig.. 2e Werp training is ook uitgebleven, daarnaast nog wel een sprong training gedaan, die moeten stoppen doordat mijn knie het niet meer deed, toen een ijstobbe gehad.. Nou ik had het niet meer naar 15 seconden.. Nog 2x keer geprobeerd en kwaad geirriteerd weggelopen.. K*tzooi

Gisteren, wat RDL's en CGBP'jes gedaan.. Deze worden toegevoegd aan mijn schema, Vandaag wat box jumps gemaakt en "nieuwe" Core oefeningen gedaan. oa Dragon Flags, en Flag Holds (ben er beide op achteruit gegaan).. Maar betekent dat ik alleen maar weer vooruitgang ga maken.

Vanaf volgende week weer serieuse trainingen en nieuw trainings template..

Terug
Naar boven