- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Jup ben geownt, door mijn eigen club
Veiligheid staat immers voorop, ik mocht niet aan de zijkant ingooien omdat er nog pupillen rondliepen 100 meter van me vandaan.. Ag jah ik gooi al jaren wekelijks met een speer, de kans dat ik een rotjoch dood ga gooien is natuurlijk groot. Heb daarnaast een voorbeeld positie als trainer etc.. Op naar de volgende wedstrijd
Training na mijn wedstrijd zaterdag 29 maart 2008 (edit: PowerClean toegevoegd)
Overhead Squat
5x5x40
wat een ademhaling en balans problemen 
RDL
4x5x100
Tussendoor nog 1 PowerClean gemaakt, met schofterige techniek..
Close Grip Bench
4x5x65
Bent over Row
4x12x65
Plate Front raise
12x15
12x20
12x25
Tricep pulldowns
3x12
Voel de Pomp!!
Comments:
- OH squat waardeloos
- RDL, heb al een soort van Groove te pakken.. weet alleen niet of je nu ook je bovenrug Tight moet houden..?
- Close Grip.. te weinig gewicht gepakt maar goed. Het moeilijkste van het Close Grip is het racken whaha
Veiligheid staat immers voorop, ik mocht niet aan de zijkant ingooien omdat er nog pupillen rondliepen 100 meter van me vandaan.. Ag jah ik gooi al jaren wekelijks met een speer, de kans dat ik een rotjoch dood ga gooien is natuurlijk groot. Heb daarnaast een voorbeeld positie als trainer etc.. Op naar de volgende wedstrijdTraining na mijn wedstrijd zaterdag 29 maart 2008 (edit: PowerClean toegevoegd)
Overhead Squat
5x5x40
wat een ademhaling en balans problemen 
RDL
4x5x100
Tussendoor nog 1 PowerClean gemaakt, met schofterige techniek..
Close Grip Bench
4x5x65
Bent over Row
4x12x65
Plate Front raise
12x15
12x20
12x25
Tricep pulldowns
3x12
Voel de Pomp!!
Comments:
- OH squat waardeloos
- RDL, heb al een soort van Groove te pakken.. weet alleen niet of je nu ook je bovenrug Tight moet houden..?
- Close Grip.. te weinig gewicht gepakt maar goed. Het moeilijkste van het Close Grip is het racken whaha

Laatst bewerkt: