Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Haha jaja alweer bedankt voor de steun Dude's, ben weer klaar met carnaval vieren en Frikadellen eten (8 stuks:)) morgen laatste dag daarna afkicken van de liters bier. Mag vandaag weer uitslapen :D dus tot een uur of 3 denk :)
cheers.gif

dat zijn nog eens tijden eej kwart voor 5 in de ochtend :) haha ben nu al weer bijna 24 uur wakker + vanacht 1 uurtje geslapen dus bijna 48 achter elkaar tis allemaal wel te doen maar je moet het natuurlijk niet te gek maken
dag lieve mensen :)

Jaja morgen begint de Detox ik mag over 2,5 uur weer uit bed, de carnaval is nu al voorbij spijtig maarjah.. Bier heeft goed gesmaakt gemiddeld een liter of 7 a 8 per dag.. morgen dus het grote afkicken ik ga morgen middag weer beetje bijslapen... 18 fitie bedankt voor je reactie haha :) over paar uur weer werken en overmorgen weer fatsoenlijk trainen naar wij dachten haha :)

daag meesuuh

Laatst bewerkt:
Nou de Detox/Afkicken is begonnen, en ik mag het weten hoor, pas 2 dagen na het carnaval kwam de kater, potverdomme al 2 dagen koppijn!! :(

Gister met 2 aspirientjes op gaan werken, was wel okay des avonds ging trainen, khad echt reactieve beentjes, alleen men keel deed toen ongelooflijk pijn, kwam er vanochtend achter wat het was.. Zulke grote groene klodders heb ik nimmer in mijn leven in het echt gezien bah bah bah...

Dus met andere woorden ben flink ziek, maar ben vanochtend gaan trainen samen met men trainingsmaat.

Half 9 wakker (groen zag het allemaal :P)
Half 10 trainen (toen zag ik zwart, pffuu kapot en wasted)

Training vrijdag 3 maart 2006

2 Rondjes over de heerlijk besneeuwde baan, godver wat krijg ik koppijn van die k*t glinsterende massa

Bench Press

10x45
5x70
3x75
2x80
1x80 (dit had 1x85 moeten zijn, maar door fout van spotter etc.. etc..)
1x85
0x92,5 nee het zat er niet in jongens :(

Pull over EZ

10x30
5x40
3x50
2x56F (pff ging niet met spotter gedaan)
1x56F (ging ook niet haha met spotter gedaan)
1x56F (hetzelfde weer maar kheb hem toen 3 keer met de spotter gedaan)

Note: wel t*fus dikke Tricep damn :eek:

Lateral raises

10x5 zittend 2 handig
8x10 zittend 2 handig

8x12,5 staand enkelhandig
5x15 staand enkelhandig PR
5x15 staand enkelhandig

Bicep Curl Zittend

10x10 (2 handen tegelijkertijd, hand palmen naar boven)
10x15 ,,
10x15 ,,

Hier nog maar een keertje 5x15 lateral raises staand enkelhandig

10x15 (2 handen tegelijkertijd, hand palmen naar boven)
10x15 Hammercurl

Hier nog maar een keertje 5x15 lateral raises staand enkelhandig

Bench Dips

10xBW
10xBW + 20
10xBW + 35
10xBW + 40

Note: meer kreeg ik dus niet meer op men bovenbenen haha

Nog wat grip dinges toen ik de schijven ging opruimen maar niet echt de moeite ken de benamingen niet eens.

Kheb mijn armen nog nooit zo dik gezien, had ook voor het eerst sinds tijden weer een Hempje aan..

Ik hoop dat ik binnenkort weer volle bak kan trainen zonder shit en pijntjes (ziek zijn bedoel ik), En nu moet ik me haasten naar mijn werk So long Dude's

Ik neem aan dat je die Pull-overs in functie van het speerwerpen doet?

doet ie idd

godver ari70, moest je nu die 15 kg nemen voor lateral raises (wat is er mis met 14?), nu zit je weer boven me :mad: :D:D

Doe je dan ook isometrisch trainen? Lijkt me voor jou een mooie aanvulling. Goed voor explosieve krachtontwikkeling in funtie van je speerwerpen.

Isometrisch goed voor explosieve kracht? Lijkt me eerder dat plyometrisch trainen gunstig is daarvoor. Isometrisch is static strength, meer diesel power :D

eq_909 zei:
Ik neem aan dat je die Pull-overs in functie van het speerwerpen doet?

Jazeker!!

18fitie zei:
doet ie idd

godver ari70, moest je nu die 15 kg nemen voor lateral raises (wat is er mis met 14?), nu zit je weer boven me :mad: :D:D

hehe hij heeft het begrepen, volgende week maar 17.5 dan ;) want khad nog wel wat over, zittend kan ik ze nog steeds maar met 13 ofzo hoor :p

eq_909 zei:
Doe je dan ook isometrisch trainen? Lijkt me voor jou een mooie aanvulling. Goed voor explosieve krachtontwikkeling in funtie van je speerwerpen.

Ik train op alles dude :p, je moet ff een pagina of misschien wel 2 terug kijken ik heb vorige week bijgehouden welke trainingen ik nog meer doe naast de krachttrainingen...

mansi_ zei:
Isometrisch goed voor explosieve kracht? Lijkt me eerder dat plyometrisch trainen gunstig is daarvoor. Isometrisch is static strength, meer diesel power :D

With Diesel Power
Blows your mind drastically, fantastically
Blows your mind drastically, fanta..

Toch geen slechte training voor een ziekerd. Veel water drinken dat je het er allemaal uitpist jongen :). En nooit meer doen!

lekkere bench dips

wimmos zei:
Toch geen slechte training voor een ziekerd. Veel water drinken dat je het er allemaal uitpist jongen :). En nooit meer doen!

De alcohol is wel verdwenen joh!!
Nooit meer doen ben je gek ofzo.. liever vandaag dan morgen!! Ga wel nu minderen in men alcohol gebruik en misschien als ik weer ff terug op gewicht ben waar ik me lekker voel, me eetlust weer op een normaal niveau is teruggekeerd aan de Creatine beginnen!!! Moet alleen nog eens de kalender der bij pakken hoe ik de periode's ga verdelen ik heb namelijk 9 juli mijn belangrijkste wedstrijd de NK in het Olympisch Stadion te A'dam

Eerste wedstrijd is trouwens de 25e maart.. zal niet veel worden en weet nog niet of ik hier ga starten tis een onderlinge wedstrijd maar ik ben van 20 tot en met 24 maart in Londen voor school opdrachten. Wel jammer dat ik weg moet had nog liever naar Danko Jones gegaan in de Tivoli... de 24e.. maar die mis ik jammer genoeg

@ Punani

Dude bedankt :)

Laatst bewerkt:
Haha, mooi om te zien dat ik hier niet de enige ben die zich soms lekker van de kaart drinkt :D
Ik zou alleen als je aan creatine begint echt serieus met alcohol minderen, omdat alcohol uitdroogt en je voor een goede werking van creatine al veel moet drinken (slaat vocht op in de spieren e.d.)

creatine + veel drinken = flinke kater, tenminste dat is mijn ervaring ;)

welkom terug Ari, en nu wil ik weer serieuze trainingen zien:mad:

@ leophyte jij bent zeker niet de enige die zich weleens van de kaart drinkt hahaha, Zodra ik creatine gebruik drink ik geen druppel alcohol, tenminste zo heb ik het de vorige keer ook gedaan. dit omdat ik van mijzelf al erg veel vocht op een dag kwijtraak enzo (zweet en dergelijke), en van nature niet zo heel veel drink (uitgezonderd alcohol ;))

@ eq_909 Ik heb geen ervaringen met creatine en drinken dus kan het niet navertellen :p ik heb er bewust voor gekozen om het pas na de carnaval weer te gebruiken :)

@ g-men morgen als ik mijn zusje en spa weer van schiphol heb gehaalt dan zul je weer serieuze trainingen zien. Ik wil proberen om met squats in het rek met 170 te gaan doen. Dit om het recht te trekken met mijn 170 deadlift van vorige week in begaaide toestand. Wish me Luck

en kom net van een wedstrijdje voetbal vandaan NAC BREDA - rbc 2-1, morgen om 8 uur alweer deruit vanochtend was het 6 uur :s pff kheb niet echt de kans gehad om bij te slapen en ben stik ziek. maar vooral MOE!! ga dus nu gelijk mijn bed in!!

Hij is een homo, jaja! Hij is een homo, jaja! Hij is een homo, jaja! Eeeeeeen homo van Breda! :banana: :hornyna: :rocknana:
Succes met de crea. :p

Samu zei:
Hij is een homo, jaja! Hij is een homo, jaja! Hij is een homo, jaja! Eeeeeeen homo van Breda! :banana: :hornyna: :rocknana:
Succes met de crea. :p

Jajaja da zeetie ;), Ik dacht dat belgen die liedjes niet kenden :), Tenminste ik heb tot de dag van vandaag in de veronderstelling geleeft dat gij een Belg bent

Ben nu 2 uurtjes thuis van schiphol ze hebben het allemaal goed gemaakt en bla bla bla ....

Ik ga nu maar trainen. Net aspirientje genomen tegen de hoofdpijn en 3 dextro-tjes voor de energie. Creatine ga ik vanavond uitzoeken wat de beste planning hiervoor zou zijn. Een ding weet ik in ieder geval zeker ik ga pin-squat met 170 doen :devil:

/me is nog supporter geweest van Lokeren en 2 keer naar NAC gaan kijken. :)

Samu zei:
/me is nog supporter geweest van Lokeren en 2 keer naar NAC gaan kijken. :)

Zo zo de belsen vriendenclub, zat je vast op VAK G-ay

Training zondag 5 maart 2006

Vooraf: voelde me k*t zwak ziek klote moe en had ook nog koppijn :D

Voorslaan

8x50
5x60
3x70
2x75
1x80 (evenaring PR)
0x85 (alle 3 failure :()
0x85
0x85

Squat tot 100 graden, de stang lag op een massieve buis in ons zelf gemaakt powerrack op 5 cm bovennavel hoogte

8x70
5x110
5x140
5x160
5x170 PR
5x175 PR

Deadlift + Keystone DL eerste is DL daarna volgende reps Keystone Deadlift

8x100
5x140
3x150
2x160 2eF
0x160

Zwaar klote training voelde me echt niet lekker, alles ging traag lamlendig + al het bovenstaande.

Voorslaan: ik zit al meer als een half jaar met die 80 kilo te kloten.. (tis denk iets in mijn hoofd ofzo), volgende keer 82,5 proberen

Squat: ik kon de stang nog 1 plek lager zetten maar dan zat ik onder parallel en daar kom ik nooit met mijn trainingen ik had hem hier wel eerst in staan heb daar die 8x70 gedaan, maar die 5x110 was daar wel heel zwaar dat ik hem toen maar 1 gaatje naar boven heb gezet

Deadlift: Blijkbaar gaat dit beter als ik lekker aan de alcohol heb gezeten ;), maar ik denk dat het vooral door de opstapeling van de omstandigheden komt, en het feit dat ik vorige keer op mijn gemak begon met Deadliften zonder echt moe te zijn. Ik had nu erg zware squats ervoor in plaats van lichte snel uitgevoerde squats.

Volgende week laatste week dat ik mijn 1 rep max kan verbeteren hoop morgen wel de 92,5 kilo te halen op de bank :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven