terrestris
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maargoed
maar het is je vergeven dude!!

)
, ja schrok er zelf wel een beetje van
, zowel links als rechts natuurlijk!!)
DumphuiZ zei:

builderB zei:redelijk wat pullups.
maar waarom in ****SNAAM die incline curls op zon belachelijk volume![]()
18fitie zei:jammer van je bench bro, is deze met stop?
Die benchdips ga ik ook eens doen(ooit)
, ja die benchdips kan ik vast nog wel met 20 kilo zwaarder maar dan kost het wel heel erg veel moeite voor de spotter om ze op mijn benen te stapelen whaha 
Trusten Dude's!!! morgen weer een dag!!
half 7 moest ik de trein hebben, word in om 10 voor half 7 misselijk joh!! dus alles der weer uitgegooid (volgens een zelf ontworpen 4 stappen plan), Ik ga nu slapen en denk dat ik morgen alvast begin aan het 3x7 schema.. en vanavond wat minder aan het bier, mwah vanavond gewoon een keer geen bier alvast wennen als ik met de creatine begin!!wimmos zei:Mmmm pita. Ik zat om 5 uur vanochtend aan de frieten & frikadel, maar ik heb geen 4stappenplan moeten opstellen
. Is het van ziek zijn of van teveel drinken?
hehehehrobocop zei:pff ook al een pijnlijke schouder zegk*t schouders ook.
succes met je 3x7

geeh OH presses + voorslaan, trekken en alles waarbij je je elleboog kantelt.
Samu zei:Highpull is zeker een leuke oefening.
Misschien heb je je RC wel gekwetst en niet je voorste schouderkop... Moeilijk te zeggen.![]()
Wulee zei:Je doet dus Hang Pulls en Hang Powercleans. Waarom niet de volledige bewegingen? En als je geen snelheid meer hebt in je speedsquats, dan doe je eigenlijk gewone squats met een waardeloze load.![]()

Gewichten met 80 waren echt speed squats. Die 120 was meer omdat ik nog 2 schijven van 20 zag liggen en wilde weten of ik deze omhoog kreeg. vanaf het rek. Dit lukte niet maar wilde me toch niet laten kennen daarom een klein beetje van Good Morning en een klein beetje van me zelf.. ff men 7 reps gemaakt halter terug gelegd en die 40 kilo weer er af en weer verder ge Speed Squat! De load is niet waardeloos want de vorige keer zakte ik 10/15 cm minder diep en dan kun je veel meer aan!! namelijk die 175. Ik kom nooit onder de 90 graden vandaar die grote verschillen!! Dit komt dan weer omdat je bij de atletiek ook nooit beneden de 125/140 graden komt