MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

wilde je nog geluk wensen maar je hebt al weer getraind zie ik. In ieder geval heb je gedaan wat je hebt beloofd met de squat, dus dapper bro:cool:

zeer mooie squats

• Topic Starter Topic Starter
puike squats! :thumbs:

en die keystone deadlifts zijn ook sterk! Niet slecht zo vlak naar de carnaval.

@Mansi

Mwah had misschien wel teveel verwacht, het gevoel in men kop en mijn lijf was er niet naar om weer 170 van de grond te trekken

@de Groot Geschapende

Ja het gevoel dat ik over heb gehouden aan die training was klote, ik weet zeker als ik mij beter had gevoelt dat ik veel zwaarder had kunnen gaan en dat het voorslaan met 85 met een 100% frisse uitgeslapen kop wel was gelukt en daar baal ik gewoon ongelooflijk van!! Voorslaan is een belangrijkere oefening dan squat en deadlift en bank, VOOR MIJ!!

Toch nette training :).

Ruilen? :D
Training ziet er netjes uit imo.

Mannen hierboven allemaal bedankt :)

Vandaag weer voor het eerst naar school 10 uur op school zijn, tot half 6 lang dagje beetje junk food op en om 9 uur 's ochtends 2 paracetamols gepakt.

Training 6 Maart 2006

Bench Press

10x40
5x70
3x75
2x80
1x88 (Dat ging hard omhoog zeg, nog een keer gekeken of het wel het goede gewicht was)
1x92,5 Godver stomme spotter niet aanraken :mad: (2 vingers raakte de bar dus nog een keer)
1x92,5 PR jaja nieuw Personal Best!! (204lbs, eindelijk meer dan 200 pond!!)

Pull-over DB

8x35
5x42
3x47
2x51
1x53 (ROM was maar 60% krijg hem niet tot boven mijn hoofd)
1x53 (ROM was wederom maar 60%)
1x52 (ROM was 75% door erg snelle beweging)

1 hele herhaling gemaakt (52) met behulp van spotter, toen op eigen kracht in 5 seconden naar de grond gebracht.

Military Press, snel

10xsissy weight
10xsissy weight

Chin up

2xBW (voelde niet lekker en eerst die andere oefening doen)

Front Raise Halterschijf

10x20
10x20
10x50Lbs (~22,7 kilo)
8x50Lbs

Chin up

8xBW
5xBW
5xBW (erg erg moeizaam, laatste 3 reps gesmokkelt :twitch: :whip:)

Lateral Raises

10x15k L + R (speciaal om Yoeri te k*tten :D :devil: )

Volgende training weer endo/exo rotatie bijpakken, Bankdrukken tevreden over wil vrijdag ff kijken of ik misschien nog wat hoger kan eindigen!!

Pull over DB shit shit shit het lukt gewoon echt niet mega jammer is dit.. wil zo graag dat deze omhoog gaat.

Military Press was gewoon k*t, had me minstens 10 minuten gekost om de Olympische stang te krijgen op de plek die ervoor normaal is, dan nog de schijven en meer shit, vrijdag ga ik hier weer vol voor net als dat ik dan weer gan bench dippen en fatsoenlijk ga chinnen!! (volume)

Frontraise ging wel lekker laatste kwam echt uit men tenen zeg!

Voor de rest spierpijn rond mijn schouderbladen en het lijkt of me nek echt mega dik aan het worden is, men trainings shirt zat echt strak rond men nek geknoopt :o

van harte met je bench bijna bij de clup van 100.grrts

Nice bench! Maar ik verwacht meer/zwaardere chins van je!! :p

Als de volgende keer die pull-over niet lukt, hoop ik dat je stikt in je shirt.
Congratz met je bench PR. Bijna aan de 100. :thumbs:

@ allemaal Bedankt voor de steun en motivatie :D

Ja ik verwacht die 100 toch wel te halen voor juli haha, dat moet toch wel zeker !! Zwaardere Chins komen der aan eq_909 die zijn iedere keer weer zeer verschillend :S.
Ik had vandaag ook geen trek in Rows omdat men rug nog genoeg spierpijn heeft van de Deadlifts van gisteren. Ook voel ik mijn Buikspieren goed omdat ik tot de 170 zonder riem gesquat had, realiseerde het me te laat.. 175 wel met riem om gedaan

goede training man. zeker geen slechte gewichten.

Ik ben tevreden Ari, Bankdrukken gaat vooruit. Military en chins beter je best doen.

die bench en laterals hou ik niet meer bij :fu: :D

gefeli met je pr's ;) Maar doe je voor je bench een soort me, omdat je altijd maxt?

Supertom zei:
goede training man. zeker geen slechte gewichten.

En bedankt ;)!

g-men zei:
Ik ben tevreden Ari, Bankdrukken gaat vooruit. Military en chins beter je best doen.

Aiyaah Kaptein !

18fitie zei:
die bench en laterals hou ik niet meer bij :fu: :D

gefeli met je pr's ;) Maar doe je voor je bench een soort me, omdat je altijd maxt?

vind ik heel jammer voor je ;) kom op zeg!! Tuurlijk kun je het wel bijhouden, op gepaste afstand natuurlijk :P, wat eerder met je trainingen beginnen en consequent zijn, zal je helpen!!

Nee ik doe geen ME of WSB style achtig iets. Van alle dingen die ik hier lees leer ik ongelooflijk veel. Maar de afgelopen 2 weken en de komende week stond er gewoon Pyramide op het schema die afliep naar 1 Rep Max (behalve op squat daar werd het 2 rep max). Krijg het schema van mijn coach, de bondscoach heb er alle vertrouwen in dat hij weet waar hij mee bezig is, verder weet ik door het forum dat ik zeker niet langer dan 3 weken met meer dan 90% van mijn max moet trainen doordat ik anders overbelasting ken krijgen van het CZS! Ik denk vrijdag voor het laatst maxxen. Of ik moet het gevoel hebben dat ik volgende week maandag er nog 95 uit kan krijgen :devil: heb ik dit gevoel niet na de vrijdag dan kijk ik wel weer wat er voor mij op het schema staat.

Ik heb erg veel last gekregen van mijn deltoidus anterior, voorste schouder kop tijdens mijn nachtrust ik hoop niet dat mijn middag training hier door in de war komt. Zijn er nog dingen die ik kan doen, rekken strekken .. ik denk dat het komt omdat ik verkeerd gelegen heb..

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je er last van hebt. Wat mij het beste lijkt is dat je die schouder goed losdraait en voorzichtig begint. Mocht het nog niet goed aanvoelen, dan zou ik de schouder ontzien.

Leophyte zei:
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je er last van hebt. Wat mij het beste lijkt is dat je die schouder goed losdraait en voorzichtig begint. Mocht het nog niet goed aanvoelen, dan zou ik de schouder ontzien.
indeed:brew:

Terug
Naar boven