Pff ke*ker klote
Schrijf die laatste update maar op je buik..
Vanaf de 14e heb ik alleen maar in de stress gezeten en heb ik vaker niet geslapen dan wel.. In iets meer dan een week tijd 4x een nacht overgeslagen om mijn afstuderen af te krijgen etc.
Na 2 nachten achter elkaar squatten was niet zo veel
FullSquat
2x5x110
1x125 niet full
Hierna nog veel meer gerekt en toch nog mooie progressie gemaakt. Toen nog naar Iron Maiden etc geweest.. ook amper geslapen.. Toen een intro week met een beetje hetzelfde ritme..
Nog een klote wedstrijd te weinig spanning teveel vermoeidheid maar liefst 49 meter! Hell Yeah!! Maar ruim 13 meter onder mijn laatste wedstrijd en veel te ver onder niveau. Nu al weer 2 dagen als Meester Ari, der op zitten op een MBO opleiding.
En daarstraks weer een training weggezet.. die ik al niet durf te vermelden
Close Grip Bench
10x40
10x55
8x65
8x70
en weer wat Negatieven Pull over die inmiddels vanaf 70cm de grond raken, binnenkort de bank dus weer verhogen, totdat ik lenig genoeg ben en dan weer langzaam de spanning terug opvoeren.
Of ik volgend jaar nog speerwerp weet ik niet. Omdat vorige week mijn oude trainer nu echt echt definitief heeft aangegeven geen training meer aan andere dan zijn 2 zoons te geven. En mijn trainer van het afgelopen half jaar, geen training meer geeft aan mensen buiten zijn eigen club in Arnhem, maw ik zit ****ing diep in de shit! Zonder trainer, gooi k*t, ben slap en zeik als wijf! (en owjah morgen afstudeer presentatie, die ik vannacht nog in elkaar moet gaan zetten

).