AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

Yep was gezellig veel succes met de magische 70m gozer.

KWartje was daar nog niet helemaal gevallen, maar nu weet ik wie je bent :P

Best sterk kerel ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.325
Yo Dude's bedankt ;)

Ben mijzelf helemaal naar de t*ring aan het maken. Sinds maandag 5 uur geslapen, om mijn afstuderen af te krijgen. Nog 3 nachten doorhalen en dan zal het toch wel echt af moeten zijn!

Moet zaterag namelijk nog naar Iron Maiden.

Vandaar korte training

FrontSquat
5x20
5x40
5x50
5x65
5x75
5x85 evenaring
5x97,5 PR KK aan mijn polsen

Comments:
- Dude waar ik mee zou gaan sprinten kwam niet opdagen
- Veel gerekt vandaag, Voel met dislocates nu wel van alles kraken piepen/ in schouder.. of dat positief is merk ik snel genoeg denk ik!

• #3.326
Misschien vanavond nog wat Kilometers lopen, maar in ieder geval een PR erbij.. Na eindelijk verlost te zijn van de spierpijn in mijn borst en biceps. Vandaag een PR op de Broom Dislocates.. 82,5 cm!

Mooi PR op je FSQ!

• #3.328
Bedankt,

Hoop binnen 5 weken op 120 te zitten...(1RM)

Update ruim 6 km gelopen.

• #3.329
Pff ke*ker klote

Schrijf die laatste update maar op je buik..

Vanaf de 14e heb ik alleen maar in de stress gezeten en heb ik vaker niet geslapen dan wel.. In iets meer dan een week tijd 4x een nacht overgeslagen om mijn afstuderen af te krijgen etc.

Na 2 nachten achter elkaar squatten was niet zo veel

FullSquat

2x5x110
1x125 niet full

Hierna nog veel meer gerekt en toch nog mooie progressie gemaakt. Toen nog naar Iron Maiden etc geweest.. ook amper geslapen.. Toen een intro week met een beetje hetzelfde ritme..

Nog een klote wedstrijd te weinig spanning teveel vermoeidheid maar liefst 49 meter! Hell Yeah!! Maar ruim 13 meter onder mijn laatste wedstrijd en veel te ver onder niveau. Nu al weer 2 dagen als Meester Ari, der op zitten op een MBO opleiding.

En daarstraks weer een training weggezet.. die ik al niet durf te vermelden

Close Grip Bench
10x40
10x55
8x65
8x70

en weer wat Negatieven Pull over die inmiddels vanaf 70cm de grond raken, binnenkort de bank dus weer verhogen, totdat ik lenig genoeg ben en dan weer langzaam de spanning terug opvoeren.

Of ik volgend jaar nog speerwerp weet ik niet. Omdat vorige week mijn oude trainer nu echt echt definitief heeft aangegeven geen training meer aan andere dan zijn 2 zoons te geven. En mijn trainer van het afgelopen half jaar, geen training meer geeft aan mensen buiten zijn eigen club in Arnhem, maw ik zit ****ing diep in de shit! Zonder trainer, gooi k*t, ben slap en zeik als wijf! (en owjah morgen afstudeer presentatie, die ik vannacht nog in elkaar moet gaan zetten ;)).

• #3.330
Nou ik ben dus geslaagd. Naar nog een afstudeer-slaaploze-presentatie-maak-nacht. Heb ik het voor elkaar gekregen om mijn laatste grote stap naar mijn Diploma te verwezenlijken. Ben nu dus Inginieur Ari70. Maar ag..

Hierna 3 dagen feest gevierd..

Vandaag weer kort getraind, als bezigheidstherapie..

Full "Ass To The Grass" Squat
5x20
5x50
5x70
5x90
5x100

Bent over Row
5x60
5x70
5x80
5x90

Comments:
- De afgelopen dagen waren wederom zonder veel slaap.. En dat ga ik straks nog ff inhalen denk ik!
- Morgen zware Event dag met Vrachtwagens en Touwtrekken.. 6-kamp voor "gevorderden", vandaar de matige gewichten. Ik moet er natuurlijk ook weer even in komen. Waarschijnlijk deze winter richting de WSB trainingsmethode. Lack in Speed and Power..

• #3.331
Nog meer nachten slecht geslapen... Mijn verjaardag geviert

Zware weekend gehad.. en al 4 trainingen WSB voor Skinny Ari der op zitten..

ME UB 5RM op CGBP vergeten

RE UB onzin BB style
ME LB 3RM DL 175 PR

Vandaag ME UB Floor Press 3x105 PR (int PowerRack met verhoging doormiddel van matten.. Ellebogen gelijk aan lichaam en starten vanuit Rack.. Dus zonder spanning

Vrijdag DE LB

Morgen misschien trainen in Rotterdam (werpen)

• #3.332
ix5vgj.gif

Men Template

Als mijn bands binnen zijn.. zal ik hem wel aanpassen

• #3.333
Gisteren DE Jump Day UB

Niets spectaculairs.. moet erg wennen aan 1 legged unilateraal werk.. Heb Pullthrougs gedaan en nu wat last van mijn onderrug

• #3.334
http://www.youtube.com/watch?v=LD3Kp5TQefs
Nieuw WR Speerwerpen voor Wijven

ME LB met last van mijn rug dus veilige squat versie gekozen

Front Squat Full
3x60
3x80
1x100 2F
3x90
3x100 t*ring mijn klauwen

Daarna Step Up, GHR en Abs.. Bands trouwens besteld. Zondag poging voor 2 records eerste met de kogel en daarna met de discus

Welke opleiding heb je gedaan? Ben ook ing. sinds juli. :P

• #3.337
Gisteren gesprint en dat ging niet super.. Buikspieren waren erg moe, rug zit vast (1 zijde).. en had het gevoel dat ik hierdoor constant een bocht liep.

Vandaag ME UB

Ik was heel de dag al bezig met zwaar benchen..

A1 Bench Press 3RM
3x60
3x80
3x90
1x100
0x105

Kwam simpelweg niet in de juist groove, Klote bankje lag niet 100% stabiel, het bijbehorende Unracken voor het eerst met spotters gedaan anders moest ik het eer Pull over-en.. Maar goed spotters waren niet even hoog met uittillen.. Dat gaf problemen met set-up iedere begin van de set.. Beetje jammer.. Daarnaast benchte ik Elbows out.. en dat al lang niet meer gedaan. Enfin laatste keer was in Raalte en de keer daarvoor was Februari.. Voortaan alleen nog maxxen op Close Grip en op een andere Bench.

Daarna

B1 Incline DB Bench ; max reps

C1 T-bar row ; 10 reps
C2 Rear delt flie ; 12 flyes

D1 DB shrugs ; 12 reps

E1 Incline DB Curls ; 8 reps

De rest was niet slecht.. wel opletten met mijn rug, tijdens een 1 benige 280 legpress lock-out kraakte er iets.. maar goed die zat al vast ;)

Tot zover nog geen spraakmakende resultaten met WSB 4 SKB maar bands zijn besteld.. ben zelf nog niet optimaal bezig geweest.. Aanstaande zondag dus promotiewedstrijd waar ik in Hoorn ga kogelstoten en discuswerpen. Hierop ga ik morgen nog ff flink aan de bak!

Es laten masseren voor je rug?

• #3.339
Jup maar mijn manueel zit in Griekenland. De Fysio´s hier int dorp vind ik niets.. Dus laat een vriendin van me der eens naar kijken. Gewoon ter ontspanning

• #3.340
Update zometeen mijn laatste training..

Ik heb een soort van verklaring van mijn slechte training.. Heb al 3 dagen last van mijn keel, en dan weer koud dan weer warm.. Vanochtend kwam ik erachter dat ik gewoon ziek ben. Hopelijk is het (over)morgen over!

Terug
Naar boven