400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ari, hoe is het eigenlijk met zuslief? Boekt die nog een beetje progressie? Met welke speren gooit zij trouwens? Ik neem aan dat een van de weinige vrouwen in nl is die met eigen speren werpt.
Hahaha ik leef met je meeMijn vriendin is fysio, das beslist geen pretje die massages
Johan is gestopt met mensen buiten de club training te geven. Preciese uitleg was niet duidelijk. Voor de rest niet kwaad uit elkaar gegaan. Er zijn nog 3 andere van mijn niveau de dupe geworden. Train nu met veel plezier in Rotterdam met super Brit. Keith Beard
Met men lieve zus is het goed. 2 jaar non/stop geblesseerd geweest. Beetje moeilijk om dan progressie te boeken, ze was in ieder geval afgelopen jaar constant over de Limiet voor de EK/ u23 aan het gooien. Maar nu gaat het redelijk, hoor alleen maar positief nieuws! Ze gooit in NL met Nemeth 50 en 70 Classic. Daar met Diana´s en Nemeth 70 Training. Ze gooit het laatste jaar vooral met Diana 70. Maar is krom gegooid door een malloot. Geloof dat we bezig zijn met onderhandelen over het shippen van wat ander Europees werp materiaal
....Rust? haha.. Nee heb een hele week sabbatical gehad met vrienden. Ben sowieso wel gemotiveerd voor het speerwerpen.. Ik zit al ruim 3 jaar met maar 1x in de week techniek training.. ik heb even van 2x in de week (techniek) training mogen proeven. En dat voelde echt goed. Merkte direct resultaat etc.. Ik vindt er wel iets op desnoods een wagentje kopen om iedere zondagochtend naar de training te rijden.. kost me iets meer als een uurtje dan...
Verste sprong was mogelijk zelfs iets beter!
Daar zit meer in!!
is nu weer iets dikker en strammer, vellen beginnen nu langs alle kanten los te komen.. maar hij is niet meer blauw/paars of zwart zoals eerst...