XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

What's up met de nieuwe trainer? Geen Johan meer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Het lijkt hier wel MSN, alles gaat goed, bedankt net terug van kamp paar uurtjes geslapen sinds donderdag avond.. om precies te zijn 7! Juuj!

Ari, hoe is het eigenlijk met zuslief? Boekt die nog een beetje progressie? Met welke speren gooit zij trouwens? Ik neem aan dat een van de weinige vrouwen in nl is die met eigen speren werpt.

Met men lieve zus is het goed. 2 jaar non/stop geblesseerd geweest. Beetje moeilijk om dan progressie te boeken, ze was in ieder geval afgelopen jaar constant over de Limiet voor de EK/ u23 aan het gooien. Maar nu gaat het redelijk, hoor alleen maar positief nieuws! Ze gooit in NL met Nemeth 50 en 70 Clasic. Daar met Diana´s en Nemeth 70 Training. Ze gooit het laatste jaar vooral met Diana 70. Maar is krom gegooid door een malloot. Geloof dat we bezig zijn met onderhandelen over het shippen van wat ander Europees werp materiaal.. Maar alles gaat voorspoedig.. Hoewel ze niet meer zo overdreven Squat als vorig jaar..

Hahaha ik leef met je mee ;) Mijn vriendin is fysio, das beslist geen pretje die massages

t*ring, ze heeft het inmiddels goed gemaakt hoor.. Maar vriendin.. haha Neej!

What's up met de nieuwe trainer? Geen Johan meer?
Johan is gestopt met mensen buiten de club training te geven. Preciese uitleg was niet duidelijk. Voor de rest niet kwaad uit elkaar gegaan. Er zijn nog 3 andere van mijn niveau de dupe geworden. Train nu met veel plezier in Rotterdam met super Brit. Keith Beard

Met men lieve zus is het goed. 2 jaar non/stop geblesseerd geweest. Beetje moeilijk om dan progressie te boeken, ze was in ieder geval afgelopen jaar constant over de Limiet voor de EK/ u23 aan het gooien. Maar nu gaat het redelijk, hoor alleen maar positief nieuws! Ze gooit in NL met Nemeth 50 en 70 Classic. Daar met Diana´s en Nemeth 70 Training. Ze gooit het laatste jaar vooral met Diana 70. Maar is krom gegooid door een malloot. Geloof dat we bezig zijn met onderhandelen over het shippen van wat ander Europees werp materiaal

Hoe tevreden is ze met die speren? Trainingsmaatje van zoekt namelijk ook speren voor haar zelf.

• #3.364
Uitermate tevreden

Potverdomme zit nu bijna al 24 uur te werken.. Klote prijsvragen had eigenlijk vakantie dagen opgenomen.. zit nu al 2 dagen te werken 40 uur gemaakt in 2 dagen... bizar dit..

Als ze geen 45 werpt gaat inmiddels over je atleetje), heeft ze aan een polanik genoeg. Op dagen dat ik geen 60 gooi zou ik in principe met een klote speer kunnen gooien..

Over paar uurtjes slapen, en dan als ik wakker wordt beslissen of ik vanavond nog ga trainen.. Afgelopen weekend ook al bizar weinig geslapen om precies te zijn tussen donderdag en zondagavond een uur of 6,5-7... Vandaar geen trainingen of updates sinds toen.

Laatst bewerkt:
  • #3.365
Potverdomme... Vorig jaar al niet op vakantie gekunnen doormiddel van NK atletiek. Nu stond er 3 weken terug een kalender voor 2009 de website van de bond. Ik iedereen ingeligd wanneer ik dus op vakantie kon.. Hebben ze weer alles verplaatst naar 1 en 2 augustus.. Weer geen vakantie!

Dat is balen kerel!

• #3.367
Training van vandaag sla ik ook over.. Ik had een failure op mijn laatste biertje gisteren..

• #3.369
Gisteren nog een RE UB er uit geperst. De pomp was @#$^@#$
DB Bench
4x12

Chin Ups [Afbeelding niet meer beschikbaar] Rear Delt Flies
4x12 beide

DB Lateral Raises
4x12 strict

BB behind back shrugs [Afbeelding niet meer beschikbaar] Zotmann Curls
4x12 beide

Vandaag ME LB
Low Box Squat 3RM
3x90
3x110
3x120 PR

PowerClean (voor het eerst sinds Raalte of NK (juli) weet niet wat later was)
1x80
1x90
1x100
3xFx110 **** net niet techniek uiteraard
3x100 met 1 failure tussendoor

Bulgarian Split Squat DB's
4x12

Russian Twist
4x15

Comments:
- Rug klapte erg hard bij 1e set Russian twist.. kan positief zijn..
- Morgen weer Werpen en zaterdag ergens naar Friesland

• #3.370
Nou op 21 december is mijn pink dus zwaar gekneusd geraakt. Ergens in het Weiland topic staat uitgelegd hoe precies. Laten we het er op houden dat Fitness machines niet voor mij ontworpen zijn.. Jammer dat het enige nuttige apparaat een adductor machine roet in het eten gooide..

Ik ben afgelopen vrijdag weer rustig begonnen.. met een sprong/sprint/tribune training en zelfs een PR op een 2 benig trap treden overslaan een paar keer 3 treden overgeslagen (zijn geen normale treden uiteraard)

Gisteren RE UB gedaan

met

DB Bench Press
11x32,5 als beste ....

Straight Arm Pull Downs SuperSetted Seated DB PowerCleans
4x12 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 4x12

DB Lateral Raises
4x12

DB Shrugs supersetted met BB Curl
4x10 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 4x10

Vandaag 3-11-2008

ME LB

Box Squat + Bands
3x3x40
3x20+45 kilo weerstand van band (top)
3x30+45 ,,
2x40+45 ,, (slechte vorm dus gestopt)

Box Squat
3x60
3x90
2x110 teveel rug slechte vorm dus, dacht er te makkelijk over
1x110
3x110 zat er al doorheen

Reverse Lunge Step out
8x p/been x20
2x8x ,,,, x40

Glute Ham Raises (assisted)
3x8xBW

Ab Circuit
Wat eigen stuff niets bijzonders

Comments:

-Pink houdt het nog niet helemaal maar vandaag was okay.. voor gevoel was de band zeker 10 kilo zwaarder
-Morgen nog 1 werp training overslaan en dat donderdag weer oppaken
-Laatste tijd zelfde blijven eten en woog zaterdag ochtend 95....:0, gaat er waarschijnlijk net zo snel weer af. Nu ik niet meer 5x in de week zal gaan drinken.. :klink: ....

Hij leeft weer :D

• #3.372
Jup, alleen toch alweer een kleine tegenslag. Omdat iemand bij de club in Rotterdam niet kan velen dat er een "goede" trainer mogelijkerwijs talenten wegkaapt bij een andere speerwerptrainster.. Kan er een goede trainer geen training meer geven op een bepaalde dag.. Komt mooi klote uit.. Kan dus alleen nog maar op dinsdag terecht de meest ongustige dag van de week maar goed.. We leren maar leven met wat tegenslag.. Morgen ME UB

Het zit je niet echt mee der laatste tijd he?

Neem de tijd, je komt er wel uit. Aan je inzet kan het niet liggen. Neem genoeg rust, ik heb er vertrouwen in!

• #3.376
Rust? haha.. Nee heb een hele week sabbatical gehad met vrienden. Ben sowieso wel gemotiveerd voor het speerwerpen.. Ik zit al ruim 3 jaar met maar 1x in de week techniek training.. ik heb even van 2x in de week (techniek) training mogen proeven. En dat voelde echt goed. Merkte direct resultaat etc.. Ik vindt er wel iets op desnoods een wagentje kopen om iedere zondagochtend naar de training te rijden.. kost me iets meer als een uurtje dan...

Rust? haha.. Nee heb een hele week sabbatical gehad met vrienden. Ben sowieso wel gemotiveerd voor het speerwerpen.. Ik zit al ruim 3 jaar met maar 1x in de week techniek training.. ik heb even van 2x in de week (techniek) training mogen proeven. En dat voelde echt goed. Merkte direct resultaat etc.. Ik vindt er wel iets op desnoods een wagentje kopen om iedere zondagochtend naar de training te rijden.. kost me iets meer als een uurtje dan...

Toewijding?? Ik presenteer u: Ari!

• #3.378
Training woensdag 5 november

ME UB

Floor Press elbows in
5x20
5x60
5x80
1x90 +4x90 elbows out
1x100 +4x100 elbows out
1x105 +4x105 elbows out PR

Close Grip Incline DB Press
16x22,5 +4x22,5
8+3x22,5

Barbell Row [Afbeelding niet meer beschikbaar] Rear Delt Flies
8x60 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 12x7
8x80 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 12x7
8x80 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 12x5

Shrugs
15x20
15x60
10x100
8x100 geen zin meer en pink leek het ook niet zo breed te hebben

DB Curl
4x15

Comments:
- Vrij aardig getraint...
- zin in volgende week maandag ME LB en de dag er op eindelijk weer werpen met begeleiding!

• #3.379
Training vrijdag 7 november 2008

Stand Ver springen
3x5-8 sprongen.. allemaal rond mijn schrale PR van 2.45 wat ik heb gesprongen toen ik vorm was en ik wel een warming-up had gedaan ;) Verste sprong was mogelijk zelfs iets beter!

Daarna in zo weinig mogelijk sprongen de (verspring)bak door.. ik had er iets minder dan 4 nodig.. Ook goed voor mijn doen

Toen medicinbal met 2 handen inwerpen.. I'm getting the hang of it!! Ook lekker dus

Krachttraining DE LB

PowerSnatch (sinds eind juni niet meer gedaan) PR=80 Kilo
8x20
3x40
2x50
2x60
2x65
2x70
1x72,5 :o Daar zit meer in!!
1x75
1x77,5 klein beetje nadrukken..

Step Up
8x p/been x 20
8x p/been x 40
8x p/been x 60
2x8x p/been x 65

ga niet zwaarder bang dat mijn box het begeeft is heel oud houten kratje bier... (jaren '50- '60 gok ik)

Hierna hoorde eigenlijk een Hip extension excercise maar dat was PowerSnatch ook al daarbij legde ik bij Step-up ook al de focus op het omhoog brengen van de heup.. en was mijn onderrug al helemaal volgelopen..

Ab oefeningen met oa

DB side bends, Russian Standing Twist, DragonFlags, Swiss Ball Weighted Sit-ups.. Kom er nu achter dat ik Leg raies ben vergeten

Comments:
- t*ring ik blijf nog even bij WSB4skinnyAri, Snatch hoort er dan wellicht niet in.. maar is onvermijdelijk.. amper pijn aan mijn pink...

• #3.380
Gisteren RE UB

Close Grip Speed Bench
8x20
3x40
9x3x40+~30

Bench Press (coventional grip)
15x40
15x50
2x15x55

Chin-Ups [Afbeelding niet meer beschikbaar] Band Pull aparts
4x8xBW [Afbeelding niet meer beschikbaar] 4xmedium band

DB Military Press
4x8 2#

aller eerste keer
DB Side Press
kwam uit op 2x32,5 voor zowel links als rechts..

BB Shrugs [Afbeelding niet meer beschikbaar] Incline DB Curl
4x10 [Afbeelding niet meer beschikbaar] 4x8

Tussen door nog wat gerek aan bovenlijf zoals normaal

Vandaag maandag 10 november 2008

ME LB

Full Squat
5x20
5x40
5x60
5x80
5x100
5x120 (lang lang geleden of nog nooit, want volgens mij was full 3x120 pr..)
2x1x125

120 ging relatief gemakkelijk.. maar 125 klote groove..

Bulgarian DB Squat
8xp/been
8xp/been +20 (=2x10 DB)
8xp/been +40

Laatste keer veel beter evenwicht, nu alleen redelijk in laatste set

Pullthroughs
3x10xMedium Band (1e keer zwaar vollopende onderrug)
16x super-mini band

Buikspieren komen morgen wel in Rotterdam aan de beurt..

Pink vandaag ongelukkig op een bordje of tafel geslagen (toen het kaasmes ineens wel door de kaas ging ??? is nu weer iets dikker en strammer, vellen beginnen nu langs alle kanten los te komen.. maar hij is niet meer blauw/paars of zwart zoals eerst...

Terug
Naar boven