XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Update zometeen mijn laatste training..

Ik heb een soort van verklaring van mijn slechte training.. Heb al 3 dagen last van mijn keel, en dan weer koud dan weer warm.. Vanochtend kwam ik erachter dat ik gewoon ziek ben. Hopelijk is het (over)morgen over!
Haha, kwam ik gister ook achter... :D

Join the club

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.343
Omdat mijn manueel op vakantie is en mijn oude kraker 3 uur reizen vergt. Heb ik gisteren een vriendinnetje mijn rug laten masseren. t*ring!!! Het verschil tussen iemand met veel ervaring of de juiste diploma's met een CIOS diploma is groot. Ik heb op het moment een hele moderne gestreepte tattoo op mijn rug erbij! (owjah en men rug doet nog pijn ;))

Als ik van SM hield, had ik mijn droomvrouw ontmoet!

• #3.344
Goed gisteren wedstrijd gehad, met het Competitie team. De prestaties van het team waren matig, en ik kon door mijn matige kracht/ziek zijn. Ook geen potten breken met mijn 2 slechtste werponderdelen :)

Kogel: 10,78 (1e poging op het gemakje, wilde geldig. Deze niet geforceerde stoot was het verst ???, de rest was allemaal niets)

Discus: 32,96 ??? ofzoiets.. geen 33 in ieder geval. Stabiele serie met veel techniek fouten. Helaas

Niet gepromoveerd. Dus moet volgend jaar september weer aan de bak om te Stoten en draaien met de schijf..

Het was nog een mini meeting met PanzerDivision en Aiko??? geworden. Misschien tot op de Weiland Games dude's

• #3.345
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iets met een kogeltje

De schijf van 5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey, vette log en cool dat je mijn naam in een keer goed schreef :P

cool Arie ! regel wat voor Fryslân, zie je daar !

Jammer, maar ja als je net ziek bent geweest.

• #3.349
Dankjewel!

ga mijn best doen in Fryslân te geraken

Gisteren ME LB

BoxSquat box is 20 cm
tot
3x105 PR

BB Lunges
tot
8x65 (per been)

RDL
tot
10x105

Buikspieren serie
Sprinter Sit-up/ V-up, Toe Touches en Hip Thrusts
http://www.youtube.com/watch?v=izDf0MCR2DU vergelijkbaar met dit..

• #3.350
Gisteren mijn rug reg laten zetten wat een heerlijk gevoel, dat gekraak!!

Training vandaag ME UB

A1 Close Grip Bench Press RM
5x80
3x85 4F +2x85 met hulp

B1 Chin Ups 2xMax Effort
14 reps
11 reps

C1 Bent over Row
8x65
8x80
8x60
8x70

C2 Band Pull Aparts
4x12xSmall Band (25 tot 80 lbs) http://www.ironwoodyfitness.com/fitness-bands.php (ik bezit Athletic Package)

D1 Behind Back BB Shrugs
8x60
8x90
8x120 cheated

Zottman Culrs (1e keer ooit)
12x7
12x10
12x~17

Comments:
- Triceps zijn niet waar ze wezen moeten!
- Band Pull aparts zijn killing
- Zottman Curls hebben mijn onderarmen een te erge pomp gegeven, de pomp van popeye was er niets bij! (biceps waren al geslopt na Chins, die ik zonder W-up moest doen)

• #3.351
Ondertussen weer richting de Insomnia kant gegaan..

met woensdag op donderdag 2 uur slaap en donderdag op vrijdag 1 uur slaap + Trainen en 8 uur werken.. en genoeg alcohol.. Waarom, ik heb mijn allerlaatste schoolopdrachtje ingeleverd en die is goedgekeurt dus ben Ingenieur Ari70.. Toch wel tof om te vieren.. Na zo weinig slaap en verrote rug van training van donderdag nog een 3km gelopen op vrijdag. Waarbij na 800 meter mijn rug helemaal vol zat en dus echt met pijn heb gesjokt. Maar liep voor goede doel.. en had het beloofd.

Volgende dag was clubkampioenschap meerkamp.. Hoogspringen (niet meegedaan gaat niet met knie, was ook nog niet nuchter), 100 meter ingehouden gelopen niet ontspannen 12.66 :o. Kogelstoten en Discuswerpen drama 9,38 en 28 meter ruim 20% minder als normaal...

Daarna wat gejunkt met wat pannenkoeken.. en het normale zaterdag avond ritueel..

Vandaag getraind met men bands

ME LB
BoxSquat
5x20+Mini band 16 kilo (gevoel vond meer), werd bij lock-out strak naar achteren getrokken
3x65+Mini band
3x60
3x100
3x110 PR

Split Squat DB
3x8xbeen+(2x10) DB (ik suck)

GHR
2x10xAssisted

Abs

• #3.352
Woensdag ME UB gedaan

Floor Press in Squat rack op wat matjes.. dus armen waren parallel aan vloer en Close Grip

5x100 PR

Vandaag en gisteren niets, omwille van rug problemen...ausseraart wel zaufen

sterke floor press :D

• #3.354

Bedankt, maar ivg met de rest is het gewoon nog matig.. maar daarentegen zitten hun andere lifts ook een stuk hoger. Rug is nog steeds ****ed up... ff aankijken en ontlasten

Training zondag 5 oktober

WSB4SKB

RE

maar toch een beetje speed gedaan, met mijn bands

CG BB Bench Press + Bands
5x20
5x20+bands (16kilo per stuk topspanning onderin 5)
5x40+bands (,, )

8x3x40+bands (,, )

3x40+bands (25 kilo per band topspanning)

Push-Ups
3x12 (variaties)

Straight Arm Pull Down SS ScareCrows
4x12 ss 4x8

DB MP
12x5 haha
12x10
3x12x12,5 :o

BB behind back shrugs ss Hammer Curl
4x15 ss 4x10

Comments:

Was okay.. Bands voelen echt vaag aan je bent veel minder stabiel etc..

• #3.355
Vandaag weinig geslapen. Maar begon heerlijk fris aan mijn training.. tijdens training geven een paar speren lekker soepel getroffen, en ook een PR op medicinbal inworp één van mijn slechte parameters

Training maandag 6 oktober 2008

A1 Free Full Squats

5x60
5x80
5x100
5x120 PR (toelaatbare vorm, was niet helemaal tight maar hield rug goed recht)

B1 Step Up
10x20 p/been
10x40
10x60

C1 GHR
wat gekloot met bands etc.. 3x10 assisted

D Ab Circuit
D1 Sprinter Sit-up
D2 V-ups
D3 Toe Touches
D4 Hip Thrusts

Comments:
- What doesn't kill you, only makes you stronger!
- Dat er nog een hoop PR's mogen volgen de komende maanden, knie en rug voelden redelijk

• #3.356
Vandaag of ja eigenlijk gisteren voor de (bijdehan@#$@#$)

ME UB

BB Bench Press + Bands (brede greep)
5x20+bands (bands zijn bovenin ongeveer 26-28 kilo)
3x40+,,
3x60+,,
3x70+,, PR
1x80+,, 2f PR

Hierna

CG DB Floor Press
2x20

1 hand DB ROW ss Band Pull Aparts
3x12 ss 3x12

BB Shrugs
3x10

Incline DB Curl
3x8

• #3.357
Vandaag techniek training Rotterdam, ging erg lekker, veel vertrouwen in nieuwe trainer. Morgen op kamp met de jeugd van de atletiek (leiding) Afstand was eigenlijk niet zo belangrijk. Een worp wat aangezet met een goede speer en dichter bij de 60 dan de 55, dus mag niet ontevreden zijn..

Lekker die pr's kerel!

Ari, hoe is het eigenlijk met zuslief? Boekt die nog een beetje progressie? Met welke speren gooit zij trouwens? Ik neem aan dat een van de weinige vrouwen in nl is die met eigen speren werpt.

Omdat mijn manueel op vakantie is en mijn oude kraker 3 uur reizen vergt. Heb ik gisteren een vriendinnetje mijn rug laten masseren. t*ring!!! Het verschil tussen iemand met veel ervaring of de juiste diploma's met een CIOS diploma is groot. Ik heb op het moment een hele moderne gestreepte tattoo op mijn rug erbij! (owjah en men rug doet nog pijn ;))

Als ik van SM hield, had ik mijn droomvrouw ontmoet!

Hahaha ik leef met je mee ;) Mijn vriendin is fysio, das beslist geen pretje die massages

Terug
Naar boven