Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Gisteren niet super getraind, Pink was achteruit gegaan deze week, vandaag geen Shrugs en geprobeert zoveel mogelijk te ontlasten.. elleboog ook nog naar de klote geholpen.. is nu wat gevoelig

Training woensdag 12 november 2008

ME UB

Bench Press Elbow in
10x20
5x40
3x60
3x75
toen fouten gemaakt met tellen.. dacht dat ik met 82,5 bezig was.. was het 92,5... vanaf hier ook weer conventional grip.. Close Grip zuigt!
3x92,5
3x95
1x100 2F en daarna nog een losse failure 20 seconden na de vorige..

Close Grip DB Press
2x15

T-Bar row SS ScareCrows
4x12 ss 4x12

Biceps
2 setjes met licht..

Comments:

vrijdag weer een dag..

kan wel merken dat ik niet meer de groove heb op bench na veel aandacht besteedt aan sticky point waarbij men bovenarmen parallel aan de vloer zijn.. nu zit mijn sticky point bij mijn borst. niet meer getraind doordat ik al die tijd Close Grip heb gedaan.. tenminste dat is mijn verklaring..

• #3.382
Training gisteren 14 november 2008

Eerst wat Kogels achterover 2 kilo ging volgens mij wel ver.. maar met 3 kilo nog steeds geen 21 meter.. Dat is toch wel een minima!

PowerClean (rustig aan ivm pink)
3x40
3x60
3x80
4x3x100 volume pr ;) maar stelt nog niet veel voor..

Bulgarian Squat
met verhoging aan de voorkant
4x8/p been

GHR

2 sets

Abs Medicinball haha
2 sets

• #3.384
Daarom vermeld ik het juist, dat hij aan de voorkant zat.. hij stond in mijn Skinny Bastard schema.. of het een toevoeging heeft weet ik niet.,. het lijkt erg veel weg te hebben van Step-Ups het verschil is nu dat ik van mijn knieen af kom..

Ik heb in ieder geval veel minder balans problemen als met verhoging aan de achterkant.

• #3.385
Vandaag maandag 17 november 2008

ME LB

Low Box Free Squat
5x90
5x110
5x120 PR

Step-Up 1e rep Close Grip PowerSnatch
12xp/been x20
12xp/been x40
12xp/been x40
12xp/been x60

GoodMorning ff testen
10x20 voelde hams goed..
10x40 voelde hem nie meer...
10x60

Close Grip Snatch
10x60

Comments:
- Morgen in Rotterdam na training wat ABS geen zin in..

• #3.386
Training woensdag 19 november 2008

ME UB

Close Grip Bench Press
20x20
5x40
5x60
5x70
5x80
5x85 PR
5x87,5 (=3+2 met extra lock-out)

DB Floor Press
8x30
12x25
16x25

BB Row SS Rear Delt Flies
12x60 ss 8x5
12x70 ss 8x7
12x80 ss 10x7

BB Row
3x100

BB Curl
max was 5x50
daarna 2 setjes pompûh

Comments:
- Soort van Groove te pakken op Close Grip.. moest nog smaller met wijsvinger op het gladde

Gaat lekker zo te zien :)

ja laatste training laat vooruitgang zien!

• #3.389
Misschien dat het dan toch nog goedkomt met me ;)

Laatste tijd heb ik weer last van Insomnia en Stress en Alcohol.. alleen is het wat minder als je geen student bent maar 50 uur in de week werkt en teveel reist.. Maar goed ik merk vooruitgang.

Vandaag sprinten.

Maar was weinig explosief

5 versnellingslopen over 40 meter
2x2x40 voluit
2x2x60m voluit..

had het gevoel dat ik maar 80% van mijn bereik kwijt kon, mede doordat mijn adductoren nog moe waren van maandag en dinsdag en gisteren ik mezelf flink schrap heb moeten zetten voor Bent over Row

Potverdorie. Ik praatte m'n gebrek aan vooruitgang altijd goed voor mezelf met de frase: 'Er is altijd nog Ari70'. Maar nu begin je ineens PR's te zetten? Waddup homie? Nu moet ik ook m'n best gaan doen.

• #3.391
Is niet erg dat je niet vooruitgaat je doet een teamsport..

• #3.392
klote training vrijdag 21 november 2008

Had wilde plannen voor vandaag, maar het weer speelde erg tegen. Daarnaast weer te weinig slaap.. maar goed morgen ken ik weer uitslapen joh...

Wat stand versprongen in de hagel...als ook wat rustige "technische" worpjes.. Niet al te best, maar mag er niet over klagen..

Daarna wat OH forward met aanloop.. maar was niets had steeds ijsblokken(hagel) onder mijn spikes..

Toen thuis wat krachttraining..

PowerSnatch
3x50
3x55
3x60
3x65
3x70

enfin geen Failures.. maar wat ging dat een partij traag.. De thermometer in het Oly hok gaf 4 graden Celcius.. Het is er ook weleens 36 geweest.. maar goed dat krijg je met een Uber geventileerd hok ;)

Morgen weer een dag en hopen dat ik overmorgen niet voor niets heb gezopen om te gaan trainen 1,5 uur verderop..

Enfin ik zie het weer zonnig in ;)

• #3.393
Gisteren in de sneeuw en ijzel naar Woerden geweest om te trainen. Was op zich wel okay.. Vooral met lichte medicinballen verbaasde ik mezelf. Daarnaast was de wind en temperatuur der niet naar om echt technisch/ver te gooien...

Training Maandag 24 november 2008

ME LB

Speed Low Box Squat + Bands (=22cm)
3x2x20+50lbsx2
4x2x40+50lbsx2
3x2x50+50lbsx2

Low Box Squat

5x60
4x90
5x110 easy..

PowerSnatch stang lag er toch nog geladen van vorige keer
1x70

Hierna erg stom door na het voorslaan van een lege baar.. de stang keihard tegen mijn voorhoofd uit te stoten in voorbereiding voor de Lunges

BB Behind Lunges (dus achteruit)
4x5 p/been
4x5 p/been x40

GHR Assisted (push up)
4x8xBW

Comments:
- Uiteraard stom van die stang, is niet de eerste keer :D, morgen lesgeven met een bult, altijd leuk met die tieners ;)
- Aardige training als je bedenkt dat het -1 graden Celcius was in het hok waar ik bezig was :)

- Uiteraard stom van die stang, is niet de eerste keer :D, morgen lesgeven met een bult, altijd leuk met die tieners ;)
- Aardige training als je bedenkt dat het -1 graden Celcius was in het hok waar ik bezig was :)

:D iig geen ezel zullen we maar zeggen ;)

• #3.395
Het komt allemaal vast wel goed joh!

• #3.396
Training woensdag 26 november 2008

ME UB

Bench Press BB style
5x60
6x80
3x90
3x95
2x100 +1 met hullup!

DB Incline Bench
12x22.5
13x22.5

DB Row SS Face Pulls on Cable
12x22.5
12x32,5
12x42,5

DB Curl
4x een hoop

Morgen sprinten

• #3.397
Gisteren 28 november 2008

2handig OH front Throws 1 kilo

en wat OH Shots backward

PowerClean
3x90 moeizaam.. pfuu
3x105 1,3 en 4 failure dus geen consecutive lifts maar in de set wel 3 hh gemaakt
3x105 1 en 3 failure
3x105

Comments
-Ruktechniek
-gestopt had gisteren nog een sociaal leven...
-Vanochtend (na 2,5 uur slaap gehad te hebben) weer naar Papendal voor Cursus werptrainer 4.. onderwerp was deze keer Periodisering van onder meer Rutger Smith en wat bekende buitelandse werpers (ook nog wat met een slingerkogel en gewone kogel gespeelt)
Morgen pompen..

• #3.398
Vandaag Lazy Sunday RE UB 30-11-2008

Swiss Ball DB Press
15x22,5
2x12x27,5

Tussendoor veel gerek etc..

Daarna wilde ik gaan Chinnen en supersetten met Band Pull aparts.. Maar daar dacht mijn lichaam anders over..

Dus werd het Pull over op een manier die me leniger en verder moeten laten gooien in de toekomst.. met verkleining van Rom in de oefening klinkt raar maar geloof er wel in als ik kijk wat concurenten en de WR-houder deden..

En Rear Delt flies
4x12x7

Lateral Raises
8x14,5 als beste (zonder cheat)

BB Curl
5x50
1x60

en daarna nog 2 setjes gepomp

Enfin ik haat BodyBuilding trainingsvormen maar het hoort erbij in de winter..

Enfin ik haat BodyBuilding trainingsvormen maar het hoort erbij in de winter..

Everybody want to be a bodybuilder, but nobody want to lift no heavy ass weight;)

Enne: verkleining ROM op chins, waarom?

• #3.400
Verkleining van Rom op Pull over..

Zodat ik me meer richt op neerwaarste beweging.. Ik deed eerst altijd Pull over UP (diep)

en nu is het meer een kleine rom SkullChrusher met max rek..op mijn lats en pecs

Dit is meer wat ik bedoel met hetgene wat ik nu doe.. (allen dan maar net tot aan mijn voorhoofd
http://nl.youtube.com/watch?v=2BwvFLGjzms

De dude van het Wereldrecord
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is wat ik deed
http://www.youtube.com/watch?v=nDH1ir-vbBo

Terug
Naar boven