Training 13 maart 2006
(schouder is nog auw, geen MP, geen rows of Pull ups, want rug is moe kapot en spierpijn.. ook zijn mijn biceps moe aanhechtingen voelen raar bij de elleboog, van de Hang Pulls van gisteren
Endo/Exo (terug van weggeweest, bij Exo voelde ik mijn schouder)
met 10 kilo
Bench Press nope voelde nie helemaal gezond, maar ook niet pijnlijk ja ik weet zelf ook niet wat het is mensen.. dus daarom rustig
7x60
7x70
7x75
Pull over EZ stabieler als DB vandaar de keuze
7x30
7x40
7x45
4x50 (3 series voelde gewoon aan, als niet goed

)
Cuban Rotation Thick Bar denk zo een ~4 cm in doorsnede 10-15 kilo
15xTB
15xTB
15xTB
15xTB
Nu het moment voor de chins, maar men rug + biceps zijn echt nog niet klaar hiervoor, beter keertje overslaan, zodat ik met fitte spieren aan de gang kan!!
Afworp imitaties met TB, zijn bewegingen van voor naar achter met bar in 2 handen vast.. Links en Rechts!!
3x7xTB
Wat buikspier oefeningen gedaan, voelde gewoon niet lekker dat ik sommige dingen niet kon doen, wat mensen geholpen in de gym.
Bij iedere oefening voelde ik dat er iets mis met die voorste schouderkop, al dan niet de bicep aanhechting bij de schouder, dit was wel jammer, maar heb mijn training hierop aangepast. Cuban Rotation sowieso 1 keer in de week aanhouden net als dat ik iedere training endo/exo rotaties moet doen!!!
vanaf vanavond iedere avond rek oefeningen met een Bezemsteel voor het slapen gaan

was al jaren de bedoeling dat ik voor het slapen gaan rekkings oefeningen zou doen.. maar vanavond een nieuw begin ik ga het in ieder geval tot de zondag volhouden want, dan vertrek ik voor een week naar london en zullen jullie mij hier ook niet terug vinden in de logs!!