MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Een RC oefening? Lijkt veel op shoulder horns :)

• Topic Starter Topic Starter
Training 13 maart 2006

(schouder is nog auw, geen MP, geen rows of Pull ups, want rug is moe kapot en spierpijn.. ook zijn mijn biceps moe aanhechtingen voelen raar bij de elleboog, van de Hang Pulls van gisteren

Endo/Exo (terug van weggeweest, bij Exo voelde ik mijn schouder)

met 10 kilo

Bench Press nope voelde nie helemaal gezond, maar ook niet pijnlijk ja ik weet zelf ook niet wat het is mensen.. dus daarom rustig

7x60
7x70
7x75

Pull over EZ stabieler als DB vandaar de keuze

7x30
7x40
7x45
4x50 (3 series voelde gewoon aan, als niet goed :D)

Cuban Rotation Thick Bar denk zo een ~4 cm in doorsnede 10-15 kilo

15xTB
15xTB
15xTB
15xTB

Nu het moment voor de chins, maar men rug + biceps zijn echt nog niet klaar hiervoor, beter keertje overslaan, zodat ik met fitte spieren aan de gang kan!!

Afworp imitaties met TB, zijn bewegingen van voor naar achter met bar in 2 handen vast.. Links en Rechts!!

3x7xTB

Wat buikspier oefeningen gedaan, voelde gewoon niet lekker dat ik sommige dingen niet kon doen, wat mensen geholpen in de gym.

Bij iedere oefening voelde ik dat er iets mis met die voorste schouderkop, al dan niet de bicep aanhechting bij de schouder, dit was wel jammer, maar heb mijn training hierop aangepast. Cuban Rotation sowieso 1 keer in de week aanhouden net als dat ik iedere training endo/exo rotaties moet doen!!!

vanaf vanavond iedere avond rek oefeningen met een Bezemsteel voor het slapen gaan :D was al jaren de bedoeling dat ik voor het slapen gaan rekkings oefeningen zou doen.. maar vanavond een nieuw begin ik ga het in ieder geval tot de zondag volhouden want, dan vertrek ik voor een week naar london en zullen jullie mij hier ook niet terug vinden in de logs!!

Nice training. Wat ga je in Londen uitspoken?

pull overs zijn altijd erg sterk

Leuke training en volgende week mooi een weekje rust voor de schouders!
Have a nice time in London m8 :D

punani zei:
pull overs zijn altijd erg sterk

Mogen van mij nog wel dik 10 kilo hoger tegen Juli, of dit gewicht en den t*ring jantje snel ;)

eq_909 zei:
Nice training. Wat ga je in Londen uitspoken?

School dingens, Toegepspitst op mijn opleiding: Stedenbouwkunde: oa. New Towns bekijken (tuinsteden), London ontrafelen etc etc.. van alles op stedenbouwkundig gebied , maandag al om 05:00 uur met de bus naar hoek van holland + iedere dag zelf voor het eten zoeken, dat gaat met dus heel wat Ponden kosten :( :(, Iemand nog goedkope all you can eat - hap hap hoekjes??

Leophyte zei:
Leuke training en volgende week mooi een weekje rust voor de schouders!
Have a nice time in London m8 :D

Ja zeker zo had ik het nog niet bekeken, zeker een week rust (voor de schouders), genoeg Hammer Curlen met die "Pints" daarzo iedere avond na 6 uur vrij :)

Het word denk ik weer een soort van begaai week, ben benieuwd hoe ik het daar houd. Het feit dat ik bijna iedere dag train heeft meer te maken dat ik anders te veel energie heb. Soort van ADHD achtig iets maar dan net niet ;). Verklaard ook dat ik met carnaval maar iedere dag 2 uur slaap nodig had :P. en toch nog PR's heb behaald. Ik ben van nature beetje irritant mannetje (vanuit leraar oogpunt gezien ;)) maar door het vele trainen trekt dit wel aardig bij!!!

zal maar niet zeggen wat ik denk dat je in londen gaat doe nzeker ? :P
goede pull overs, lijkt wle 3x7 schema ???

18fitie zei:
zal maar niet zeggen wat ik denk dat je in londen gaat doe nzeker ? :P
goede pull overs, lijkt wle 3x7 schema ???

Jij mag alles zeggen wat jij denkt dat ik in London ga doen, van bommen metro's tot tjiks en andere dingen die in je op komen kerel! voor mij part schrijf je iedere dag een stukje in men log wat je denkt dat ik daar gedaan heb :D (als ik in London ben!)

het is ook een 3x7 zoals die opgegeven is door mijn Coach/Trainer alleen zodanig aangepast dat ik me er lekker bij voel :)

Pff voor 1 weekje kan toch wel een uitzondering gemaakt worden zker :D ;)

@Ari70, Hartkeks zijn een gunstige voedingsbron, licht in gewicht, hoog in de calorieën, deze "koekjes" worden veel gebruikt in de buitensport.

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik op vakantie ga neem ik er meestal wel wat mee.

Veel plezier in London!

@mansi_ bedankt mij is alleen nog niet duidelijk waar ik die shit kan bestellen :S

Vanacht heb ik 2 uur geslapen. Had het erg koud bij 39 graden lichaamstemperatuur. Dus zo rond 5 uur met trainingskleren en sokken in bed gedoken. Kon niet in slaap komen. Hoofdpijn had ik al meerdere dagen. Ik hoop dat dit de ergste nacht was. Dit is de 1e keer sinds ik mij kan herrineren dat ik een dag school mis!! Moet minstens 8 jaar geleden zijn!! Ik hoop dat dit en mijn schouder zo voorbij is!!

Hopelijk wordt je niet ziek. ff een paar dagen rustig aan doen maar.

beterschap bro, ook met je schouder, je bent niet de enige hier met een schouder probleem ;)

Jammer van die schouder. Kunnen verschillende dingen zijn, valt nogal moeilijk te zeggen. Iig succes, zeker je endo/exo blijven doen. :)

beterschap nu goed uitzieken en dan er weer vol tegen aan!

Terug
Naar boven