MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Nog steeds een verkloot slaapritme.. een week lang om half 4 tot ongeveer half 12 ..

Vandaag last van beide Obliques spierpijn van (complexe) Side Planks van de woensdag.. een Linker Tricep weet ik veel waarvan..
Stekende pijn in werpschouder als ik hem naar achteren breng.. Voelde het gisteren al bij kogel achterover werpen en eigenlijk ook wel een beetje met het rekken van de stok.. Het is van mijn acromium over Anterior Delt tot halverwege.. maar alleen als ik mijn armen in Snatch (catch) positie breng.. Want droog Bench Pressen ging wel.. Dus geen Snatches vandaag

High Pull Snatch Grip
3x50
1x70 veel te grote stap
3x60
3x65
2x70 voorzichtige en daarom niet goed uitgevoerde snatch.. maar geen pijn gelukkig

PowerClean
3x70
3x90
2x107,5 1 failure ertussendoor
3x110
Fx112,5 (op Enter Sandman kun je je niet concentreren)
3x112,5 PR

Comments:
- met Foo Fighters lukte het Pull trucje wel

http://www.youtube.com/watch?v=EwwU_CvS8NA

mooie clean ;)
hoeveel gooi je je speer nu en bij welke club zit je eigenlijk ?

• #3.543
Nu na 4 jaar krachttraining welgeteld net geen 2 meter verder ! Dus zet echt zoden aan de dijk! 61,97 meter

Achilles Etten-Leur

Nu na 4 jaar krachttraining welgeteld net geen 2 meter verder ! Dus zet echt zoden aan de dijk! 61,97 meter

Achilles Etten-Leur

dat is wel raar ja, je zou denken dat je dan al stuk meer op je pr erbij had gehad ;)
ik vind 61.97 echt een mooie afstand, maar er zit bij jouw denk ik nog wel meer in als ik je krachtstats zie?

• #3.545
joh benchte 60 kilo toen ik 60 meter wierp en iets van 80 kilo voorslaan...

• #3.547
zal niet veel langzamer zijn geweest.. minder beweeglijk en zwaarder ineens 14-16 kilo in de winter erbij..

• #3.549
Training zondag 1 maart 2009

Gisteren ruk geslapen en geen tijd gehad om dat in te halen vandaag..

Toch slecht gevoel aan deze training over gehouden ondanks dat ik al mijn vooraf gestelde doelen behaald heb

Bench Press
12x20
8x50
3x70
1x90
1x100
1x110 niet best werd afgeleid
1x115 PR en doel voor vandaag
Fx120 op sticky point waar mijn triceps het zouden moeten overnemen

Squat
8x20
4x60
3x100
1x130
3x145 PR

Bent over Row
10x20
8x70
6x90
3x100
2x3x110

Comments:
Besloten om voor benchen niet meer een 3RM of 3x3RM weg tezetten om dat die 3x110 van vorige week echt tot het naadje was en mijn schouder wellicht overtraint raakt...
Volgende training 117,5

Squats gaan nog steeds redelijk goed dus misschien dat ik dat een weekje verleng

Bent over Row.. pff ben veel achteruit gegaan maar hh zijn denk ik een stuk beter aangezien dit assistance is..

Morgen Snatchen, Voorslaan en Core.. ben echt een fat bastard aan het worden

• #3.550
1e Training maandag 2 maart 2009

PowerSnatch
2x50
2x60
2x70
2x75

terug langzaam opbouwen zonder nadrukken etc..

PowerClean doel was 2x115 en dan vrijdag maxxen
3x70
2x90
1x105
1x110
2x115 PR met 1 F tussendoor
4xFx120 (toch proberen haha)

http://www.youtube.com/watch?v=jgqxQmAbTBc

1x120 PR whaha

Comments:
- Waarom dan toch die 120 geprobeerd.. omdat ik donderdag een training heb met de Nummer 1 en 4 van NL.. en dat wordt heel zwaar spring werk en wellicht dat ik vrijdag dan niet zo fit ben ;) 122,5 lijkt me een mooi streven op korte termijn... evenals 85 Snatch hoewel ik daar niet voor gebouwd ben met men lange (pull) armen

Laatst bewerkt:
  • #3.551
Daarnet Abs .. in voorligsteun met voeten in Average Bands..

Eigen gemaakt Roman Chair

en wat Rolling shit

Goede powerclean!!

• #3.553
Dank u, iemand die het opmerkt haha

:eek: Bruut hoor die pc en dat na die fails, ik had het dan al opgegeven. :P

• #3.556
Had gekunt, maar ik had gewoon vanaf rep 1 al het vertrouwen dat het wel ging lukken. Als ik maar genoeg mijn best deed.

• #3.557
Gisteren op zich aardig getraind, nu last van "vastzittende" onderrug bij blokzijde. Allebei mijn schouders vertieft. Linker tricep voelt vaag.. alsof er een zenuw/bloedvat vastzit..

lekker achtergrond muziekje tijdens het lezen :rocker:

Bench is ook netjes man.. Ja en je pc is gewoon uber

Hoe kwam het dat je die pc eerst failde?

Terug
Naar boven